Pular para o conteúdo principal

Bíblia Sagrada: comentada por José Carlos Ribeiro também em hebraico Cap. 04: comentário nas cartas de Corintios

     Cap 04 :. להגיב באותיות של קורינתיאנס.
CIDADE קורינתוס - יוון
מיקום: ארבע הערים החשובות ביותר של האימפריה הרומית היו: רומא, קורינתוס, אפסוס ואנטיוכיה של סוריה. אז קורינתוס היה מפורסם. העיר הייתה ממוקמת במצר, שהוא חלק מאדמת חיבור חצי האי ליבשת. היה לו שתי יציאות. כך, מלבד היותו מעבר רק ביבשה בין הצפון והדרום של יוון, עבר גם בין אסיה, פלסטין ואיטליה.
יורדי ים יכול לעקוף את דרומו של חצי האי. עם זאת, באזור הים היה מאוד סוער. קורינתוס היה אז מסדרון של סחורות. בנוסף, אדמותיהם היו פורה. העיר הייתה עשירה והייתה לי מיקום אסטרטגי בזירה העולמית.
היסטוריה: היווני קורינתוס
בשיאה של תרבות יוונית, קורינתוס כבר תפס מקום בולט. בשינה 146 לפני הספירה, העיר נהרסה על ידי הקונסול Mummius.
קורינתוס הרומי. בשל מיקומו האסטרטגי, העיר נבנתה מחדש ב -46 לפני הספירה על ידי יוליוס קיסר, הופכת בירת הפרובינציה הרומית של Acaia. היה לי קורינתוס החדש רחובות, כיכרות, מקדשים רחבים (נפטון, אפולו, וכו '), שלב (אני Cor.9.24), תיאטראות, פסלים, ומקדש הלבן וכחול שיש (Rostra), אשר הכריז נאומים ומשפטים.
עבודת האלילים של קורינתוס. עבודת אלילים היה חלק מתרבות יוונית עם האלים המיתולוגי הרבים שלה. דרום של קורינתוס היה המקדש של אפרודיטה, המכונה גם עשתורת, ונוס או Vesper - אלת האהבה והפריון.
שחיתות של קורינתוס. כתות אפרודיטה כללו טקסים מיניים שבוצעו על ידי כוהנים בשנת 1000, כלומר זונות פולחניות. שתרם עיר נמל לסדרה ליישב בעיות. מטיילים רבים שעברו התמכרו בזנות ואת הפרקטיקה של פשעים אחרים. העובדה שהם חורצים יצרו תחושה של חסינות, אשר למעשה התגשמה בדרך כלל. גורמים אלה ואחרים תרמו לשחיתות שהפשתה בעיר.
ההיסטוריה של העת האחרונה. עיר קורינתוס נהרסה על ידי רעידת אדמה גדולה בשינה 1858. לאחר מכן הוא נבנה מחדש 6 קילומטר מהאתר הישן. חפירות בעיר העתיקה אפשרו לרבי תגליות ארכיאולוגיות, כגון אנדרטאות, תמונות והריסות בתים, מקדשים וארמונות.
הכנסייה בקורינתוס. הכנסייה קורינתיים הוקמה על ידי שאול השליח במהלך מסע המיסיונרים השני שלו, בין 50 ל 52 לספירה יש פול נשאר לשנה וחצי (At.18.1-8). הכנסייה הייתה מורכבת מיהודים וגויים. בין חבריה היו עשירים ועניים, כוללים עבדים.
האיגרות אל הקורינתים. בספרי תנ"ך שלנו, יש לנו שתי איגרותיו של פאולוס אל הקורינתים. עם זאת, אנחנו יודעים שהם יהיו לפחות שלוש. R Cor.5.9, פול מתייחס למכתב קודם לכן, שלא הגיע לידיים שלנו. ב II Cor. 7,8 יש התייחסות למכתב נוסף שיכול להיות שאני Corinthians. חלק מהפרשנים טוענים שהמכתב מוזכר ב II Cor.7.8, הוא איגרת אחרת. במקרה זה, תהיה לנו ארבע אותיות. עדיין עובד עם השערות, הוא הציע כי איגרת זו תואמת את פרקי 10 עד 13 של II Coríntios, שיכול היו להיות שם מאוחר יותר כלול.
אז יש לנו את התכנית הבאה:
מכתב הראשון - חסר - קיום בערבות אני Cor.5.9
מכתב שני - הוא שאנו קוראים לי אל הקורינתיים.
מכתב שלישי - חסר - קיום היפותטי.
מכתב 4 - הוא שאנו מכנים Corinthians השני.
סופר פול (1.1) :: האגרת הראשונה של פאולוס אל הקורינתיים מחבר Sóstenes (1.1)
מיקום 56 לספירה: תאריך אפסוס (16,8)
טקסט מרכזי: 5,7
סיבות עיקריות של המכתב. באיגרת זו, פול אינו חושף את היסודות של הבשורה, כפי שעשה הרומאים. אחרי הכל, הוא כבר היה אינדוקטרינצית Corinthians אישית במשך שנה וחצי. פול כתב כי הכנסייה לאחר שקבל מכתב עם שאלות מ Corinthians (אני Cor 7,1;. 8,1-13) והביקור של אנשים שבאו והביאו חדשות רעות (01:11; 16:17). הבעיות של קורינתיאנס היו רבות. הקלק היו חלוקה וחוסר המוסריות.
חטיבה בכנסייה. ברגע שפול עזב קורינתוס, לאחר שהקים את הכנסייה, אפולו הגיע והמשיך את העבודה (At.18.24-28). כשליח אמר: "שתלתי, אפולו להשקות .." (אני Cor.3.6). העבודה שלו הייתה חשובה וראויה להכרה. הוא היה רהוט והצליח לזכות באהדה של Corinthians רב. ככל הנראה, האחים התרשמו מדמותו של אפולו והתחילו לעשות השוואות עם פול, שלא יכול לדבר כל כך טוב. (אני Cor.2.1-5 ;. II Coríntios 10.10). רבים הגיעו לבוז שליח פאולוס, ערעור של סמכותו ומשרדיו. (אני Cor.1.11-14). נוצר לאחר מכן צדדים בתוך הכנסייה: פול, אפולו, Cephas (פיטר בארמית) והמשיח (אני Cor.1.12). אנחנו לא יודעים אם פיטר היה באופן אישי בקורינתוס. זה יכול להיות. בכל מקרה, סביר יותר שהשם פיטר הוביל יהודים נוצריים שהגיעו מירושלים. אולי קבוצה זו עומדת במתייהדים שיצרו כל כך הרבה בעיות לפול. העובדה שיש המכנים את עצמם "משיח" ייתכן שיש לי כיוון חיובי או שלילי. זה יכול להיות קידוש גדול יותר, דחייה של מפלגתי, אלא גם עשוי להצביע על עצמאות, דחייה של כל מיני מנהיגות והפגנה "גאווה רוחנית." למרות שאנו לא יכולים להסיק מסקנות על זה במכתב הראשון, נראה את הטקסט של II Cor. 10,7 להראות כי מי שטען שהוא "משיח" היו הבעייתי ביותר.
השפעות עיר. כפי שראינו, העיר קורינתיים נשלטה על ידי עבודת אלילים, על ידי חוסר מוסריות ושחיתות נפוצה. גורמים אלה "לדפוק על הדלת של הכנסייה." בקורינתוס, ההשפעות
העיר עושה mar הכנסייה. מנהגים פגאנים היו משפיעים גם
שיבוש של שירותים.
תאוות הבשרים של הנוצרים קורינתיים. ההשפעה החיצונית מייצרת רק תוצאות כאשר היא מגלה פתיחות פנימית. תאוות הבשרים של נוצרים אלה היו הדלת פתוחה לרעות חיצוניות.
                כך, כמה בעיות התעוררו בחיי הכנסייה.
בפרק 2, פול מדבר על "האדם הטבעי" (v.14) ו "האדם הרוחני" (v.15). האדם הטבעי הוא רשע. הנוצרי הרוחנית נשלט על ידי רוח הקודש.
בפרק 3, פסוק 1, המחבר מתייחס ל "איש הבשרים". תאוות בשרים היא הדרך של חיים על פי רצונות בלתי מבוקרים של הטבע החוטא. איש הבשרים הוא מאמין בלי השליטה של ​​רוח הקודש. החיים שלך הופך להיות דומים לאדם הטבעי, שבו השליטה של ​​חטא נתפסה באופן טבעי.
ציון השפעות. לאחר מכן, אנו מבקשים לחשוף "הרקע" של בעיות הכנסייה קורינתיים. כמה אלמנטים שתורמים למצב של תוהו ובוהו.
         מכתב תערוכות המאמץ של פול כדי לשים את הדברים במקומות הנכונים שלהם. רבים מהם יש לשים אל מחוץ לכנסייה. דת וחוסר המוסריות (אני Cor.5.1; 6,15-18; 7,2) דת התרבות מעורבת קורינתיים וחוסר המוסריות. בנוסף, החיים בעבר (6,9-11) של רבים מאחים אלה היו נקודה חלשה, וזו הסיבה שחלק (או רב?) נסחף על ידי חטאים מיניים.
פול מבהיר כי תערובת זו לא הייתה יכולה להתקיים בתוך הכנסייה. דפוס דתיות של העיר לא היה לנוצרים. המקרה החמור ביותר הוא דיווח בפרק 5, איש הכנסייה היה גילוי עריות מחויבות עם אמו החורגת. שליח דחק שיגורש מהכנסייה. במקרים כאלה, רבים יכולים לפנות לסובלנות, אהבה, וכו 'עם זאת, יהיה פטור מעונש תמריץ חזק לאחרים לקחת לצאת לחטאים דומים. ההדרה שצריכה לעשות. בהמשך לכך, האח יכול להיות מחדש לקהילה, כפי שנראה שחלו (II Cor.2).
חוסר המוסריות של קורינתוס סופו של דבר פיחות נישואים. לכן, פול נותן להם אוריינטציות שונות שהנישואין נתפסו כמוסד אלוהי.
           למרות שהשליח מאשר כי עדיף להיות בודד כדי לשרת את אלוהים, זה גם הופך את עצתו ברורה במובן זה שנשוי אינו מפריד. נישואים ממוקם כנוגדן חשוב נגד חוסר מוסריות. הבעיה המינית גם סלפה את מושג האהבה. אפרודיטה נחשבת אלת אהבה וזה היה קונוטציה מינית בעיקר. בהקשר זה מגיע מילה היוונית "ארוטיקה", אשר נגזרה מהשם "הארוס", אל מהמיתולוגיה יוונית. פול נראה שעוסק בנושא זה, כאשר מקדיש 13 פרק לאהוב. הוא רוצה ליצור קונספט נכון על אהבה, מראה מה זה ומה הוא לא. דת וסדר בפולחן (אני Cor.14.23,26-35) פגאני הפרעה וכדי הנוצריים. בידיעה שהפולחן של אפרודיטה היה אורגיה, אנו מסיקים שאין אידאל של כבוד, כדי, הגינות וארגון. שירותי הכנסייה, אך לא כלל את הפרקטיקות מיניות היו די סוערים. פול אז כתב, מנסה לקבוע עקרונות שיכולים להסדיר את פגישות הכנסייה. אז הוא אומר, כדי להימנע לדבר בלשונות ללא פרשנות. וכאשר שאינו מבטא יותר משלושה נביאים.
          מייעץ נשים להישאר שקטות במהלך השירות ולשמור את השאלות לבעליהן בבית. אנו מבינים כי פול לא התכוון ליצור "כותונת משוגעת" בשבילנו, כאילו הוא מכתיב סט של "חוקים הכנסייתי". הנחיות אלה היו כל כך קיצוניות כמו המצב של קורינתיאנס היה רציני. מכל זה, אנחנו חייבים לשמור על העקרונות של סדר, הגינות, כבוד, רק לעשות בפולחן שבו יכול לקדם את בנייתה של הכנסייה.
דת והתנהגות נשית. למה זה היה כל כך קפדן פול כלפי נשים
נוצרי? תן לנו לזכור כי נשים שנערכו במקום בולט בדת הפגאנית של קורינתוס.
האלוהות העיקרית הייתה אלת. נשים כיהנו השירותים אפרודיטה. 1.000 היו כוהנות שהזנו במקדש. בנוסף, זונות התרבו ברחובות העיר. פרשנים אומרים לנו שכאשר אישה לובשת הרעלה, שפירושו שהיא הייתה כנועה לגבר, או את בעלה, אב או בן משפחה אחראית. כשראית אישה ללא רעלה ועם שיער גזוז או מגולח, כפי שהוא הגיע למסקנה שזה היה זמין באופן מלא. זו הייתה דרך זונות זוהו. כך, נשים נוצריות צריכים לפעול בצניעות, הייתי צריך ללבוש את הרעלה ולשמור השיער הארוך שלך. בשירותים שהם לא קבלו משרה או מנהיגות בולטת. אתה לא יכול לתת לסגנון הפגאני של פולחן השפיע על הכנסייה. השימוש ברעלה היה חשוב שבהקשר תרבותי. אני משתמש בו באותם ימים כמעט ולא יגרום לעדות או שערורייה. אז זה היה חכם לנשים נוצריות לעטות הרעלה. אנחנו יכולים להשוות את זה לשימוש בברית היום כאות אירוסים. אם הגבר הנשוי או נשים נשואות להפסיק את השימוש בברית, לא יהיה הפרת ציווי מקראי ספציפי, אבל יהיה העלאת חשדות ופסקי דין רע, שאינו מחנך לנוצרי ולא את הבשורה.
ואז מחזק את הצורך בנו כדי לחלץ את העקרונות שקטעים כאלה יביאו אותנו ולא יישום המילולי שלה. פול מלמד את השימוש בשכל הישר ביחס למנהגים תרבותיים וגם מייעץ בסמכותו של האיש באשתו.
דת והכוח (אני Cor.8.10; 10:27). בדיוק כפי שקרה ביהדות, הקרבת הקורבנות היו נפוצות בדתות רבות. חלק מבעלי החיים נשרף על המזבח. חלק אחר הוגש לספקים, כוהנים ואורחים. הם היו, לכן, ארוחות תכופות במקדשים פגניים.
השפעה זו באה שתי בעיות לכנסייה:
1 - נוצרים התקיימו ארוחות בכנסייה בסביבה עמוסה וכינו אותה סעודת האדון. העשיר הביא המון אוכל ושתייה לכנסייה. הם אפילו להשתכר (אני Cor.11.20-22). בינתיים, עניי האחים לעתים קרובות לא היו שום לקחת. זה אז הוא עשה מצב מביך ומשפיל. אז פול שאל, "אין לך את הבתים ל
לאכול ולשתות? "פגישות הכנסייה לא יכלו לשחזר את הארוחות של מקדשים פגאנים. אז
לאכול ולשתות? "פגישות הכנסייה לא יכלו לשחזר את הארוחות של מקדשים פגאנים.
              אז השליח מנחה איך להיות סעודת האדון: בחרדת קודש, סדר וקדושה
(אני Cor.11.23-34). 2 - בעיה נוספת היא שהארוחות במקדשים פגניים היו אירועים חברתיים וסופו של דבר הנוצרים יכולים להיות מוזמנים להשתתף. לאחר מכן יהיה מול מזון הקריב לאלילים. פול אומר ש, מאז האליל הוא כל דבר, זה הוא אשליה, אז הבשר הקריב הוא כמו כל בשר אחר. כאן אין קללה או זיהום. אבל אם נוצרי שאהב את בית המקדש פגאני פעם, רואה אח יש לאכול הבשר של הקורבן, הוא עשוי להתפתות לחזור לפרקטיקה שלה לשעבר. לאחר מכן יוצר מצב נגף ובלבול. אם השתתפות בארוחות כאלה יכול להיות שערורייה, כך שעדיף להימנע מהם (אני Cor. 8). הוא גם אומר שהנוצרים לא יכולים להשתתף שולחנותיו של האדון (ארוחת ערב) והשולחן של שדים (ארוחות פגאניות). לעתים קרובות, בשר קורבן יפסיק עד השווקים. על זה, פול אומר שנוצרים צריכים לקנות דאגה (10:25) ללא. זה לא צריך לשאול על מקורו של בשר.
באופן דומה, אם היו נוצרי לארוחת צהריים בביתו של רשע, צריך לאכול הכל בלי לשאול (10,27). עם זאת, אם המארח אמר שבשר זה היה קורבן לאלילים, הנוצרי צריך לדחות אותה, לא בגלל אליל או בגלל בעלי החיים, אלא משום שאכילה יכולה להתפרש כהשתתפות בעבודת אלילים או לפחות אישור (10.28).
הדת ופילוסופיה אם באותו, הזמן, פילוסופיה יוונית הייתה השפעה בכל רחבי העולם, שלא לדבר בקורינתוס, שהיה ביוון. הפילוסופיה הקלסית מאופיינת בפרשנות אנושית של מציאות. חשיבה כזו יצרה ועדיין יוצרת מושגים רבים המקובלים כאמת.
דבריו של פול לגרום לנו להבין ש Corinthians סלף מושגים על אהבה, חופש ותבונה. לעתים קרובות, פילוסופיה משמשת להר הצדקה לחטא.
היוונים היו גאים בידע הפילוסופי שלו. השליח שואף להראות שההבנה האנושית היא טירוף. פול מתעמת עם חוכמה אנושית עם חוכמה אלוהית 16,: הוא מנסה להראות את המשמעות האמיתית של אהבה, חופש, חוכמה, וכו '.. בטקסט ש 1: 18-02. היה בחשיבה הגנוסטית גבוהה, ש supervalorizava ידע, מעורבות בישועה האנושית. מדע לקח האוויר של כוח רוחני. בנוסף להדגשת החוכמה האלוהית לחוכמה אנושית, פול גם אומר: "מתנפח המדע, אבל האהבה מצטברת" (אני Cor.8.1).
העניין נתפס על ידי הגנוסטים כממאיר. מכאן נובע כפירה שונות: אם עניין הוא גם רעים, נישואים. פול להילחם את הרעיון הזה באני Cor. 7.5.
תחיית הגוף נתפסה כ "חומרי". אז פול מסביר ומגן על הדוקטרינה של תחייה בפרק 15. בעוד כמה הגנוסטים, על הרעות האמורות של העניין, בחרו הסגפנות, כי הוא, על ידי ההכחשה של תשוקות מיניות והתנזרות מוחלטת ,, גנוסיס שילוב האחר והנצרות, הוא חשב מוגן מכל רע, ולכן יכול כביכול מתמכר הרצונות ללא הגבלות. ידע, חופש ואהבה לא הובנו כהלכה אלמנטים, איבדו וגרוע מוערכים בקורינתוס. זה בא כדי לגרום להרבה בעיות בכנסייה. היה שחשב שהחופש הנוצרי נתן להם זכות לעשות כל דבר, אם השתתפות בארוחות של מקדשים פגאנים או אפילו יחסי מין עם זונות.
                פול הוא כנגד כל הווריאציות של השפעת הפילוסופיות ופרשנות מוטעה של הנצרות אלה. אז הוא מגנה את ההוללות מינית, תוך הגנה על הלגיטימיות של יחסי מין במסגרת הנישואין (אני Cor. 6,15-16 ואני Cor.7). חופש נוצרי הוא רחב מאוד. עם זאת, אהבה היא הפרמטר הגדול ביותר שלה. אז אם, במימוש של החופש שלנו, אנו עלו גבולות אהבה לאלוהים והשכן, יצאנו לחופש נוצרי ואנו נכנסים לתחום של חטא.
אז אומר פול, "כל הדברים הם חוקיים, אך לא כולם מסכימים לי." (אני Cor.10.23). "דע כי אתם לא הגוף שלך הם חבריו של ישו? האם עלי אז לקחת את חבריו של ישו ולגרום להם חברים יהיו זונה? לא, כמובן" (אני Cor.6.15). על ידי שימוש בביטוי "לא יודע", ברור בנושא של ידע. Corinthians ידע הרבה, אבל זה היה דחוף שהם ידעו מנקודת מבט של אלוהים, כמו פול חיפש לחשוף. בכל קשור למזון הקריב לאלילים, פול מבהיר כי החופש הנוצרי בעיקרון מאפשר לנו להשתתף בהם, שכן האליל הוא אשליה. עם זאת, תבואו שוב לקדמת במת הסוגיות של אהבה. אם פעילות גופנית כה קיצונית של חופש גורמת לשערורייה, או האח הבא, אז האהבה לא פועל. "שאף אחד לא מחפש, אבל כל אדם אחר זה עושר." (אני Cor.10.24).
הפתרון. פול מזכיר Corinthians שישוע הוא היסוד של חייהם. עם זאת, על בסיס זה, חומר זר היה בשימוש לבנייה. מגיעה שאלת האחריות של מנהיגי הכנסייה. אנחנו לא יודעים מי הוביל את הכנסייה בקורינתוס. ככל הנראה, יש חסר מנהיגות חזקה שיכול להוביל את הכנסייה. אנחנו רואים שזה היה מחולק לקבוצות. אין ספק, היו מנהיגים, אבל הם לא היו השגת לכידות בין עצמם ובין חברי הכנסייה. פול נאלץ לשלוח טימותי (אני Cor.4.17; 16.10). הוא עמד על כך שאפולו היה שם, אבל זה לא היה אפשרי (אני Cor.16.12).
השליח קורא את תשומת הלב של הכנסייה להקמתו: המשיח (אני Cor.3.11). הוא גם הפתרון לכל סוגיות ובעיות אלה. הבניין צריך להיות בקנה אחד עם היסודות.
 הפיתוח שלנו באמונה צריך להשתמש דוקטרינות ומושגים בקנה אחד עם האדם ובהוראתו של ישו. הוא מציג את ישו כחוכמה, הצדקה, הקידוש והגאולה (1,30) של אלוהים.
אלמנטים אלה חייבים להיות משולבים בחיים הנוצריים: חוכמה, צדקה, קידוש וגאולה. חוכמה אנושית אינה מייצרת צדק אלוהי בחייו של אדם. ידע אנושי אינו קשור לקידוש ולעתים קרובות credencia חטא. אף פעם לא התוצאה של כל זה תהיה גאולה, אבל אבדון. פילוסופיה כחומר בנייה של הכנסייה לא הייתה מוכנה לתת לו תוקף. להיפך, זה יגרום לנפילה והחורבן שלו. פול פונה לזכרו של ההיסטוריה של ישראל בפרק 10,1-13. המטרה שלו הייתה להראות שלמרות שהאנשים האלה עזבו את מצרים תחת הביטוי רב עוצמה של כוחו של אלוהים, אז נספה במדבר כי זה כבר מונע על ידי פיתויים שונים. הוא לאחר מכן נמשך מקביל של הסיפור הזה עם הניסיון של קורינתיאנס, שאליו השליח מזהיר מפני הסיכון של כישלון באמונה (10:12). חטיבת --Macro של המכתב - טיהור של הכנסייה (1,1 ל 11: 34); - אוריינטצית תפיסת דוקטרינה (12,1 ל 16: 24).
מתאר אני (אני COR.) - הצדעה - 1,1-9
 השני - הצורך בטיהור של הכנסייה - 1,10-31.  חטיבות.  פולחן של אדם. Glória  על ידי חוכמה אנושית.
III - דוגמא לפול - 2,1-16. חוכמה אנושית x חוכמה אלוהית.  IV - חטיבה: חוסר בגרות וגשמיות - 3.1-4.  V - השרים בכנסייה - 3,5-4,21.  מי הם? 3,5  כחקלאים - 3.6-8. עובדים - 3,10. בוני  - 3,10.  דיספנסרים - 4.1.  שרים (משרתים) - 4.1. הסובלים! - 4,9-13 (פול מתייחס לשרים כאחרונים, הורשע, תכנית, מטורף, חלש, בזוי זו תהיה השקפת העולם עליהם.).  דוגמא לכנסייה - 04:16.
VI - החובה לטהר את הכנסייה - 5,1-6,20.  הפריצות - 5,1-13; 6,9-20. מחלוקות Dos בין אחים - 6,1-8.  VII - נישואים והחיים הנוצריים - 7,1-40.  VIII - החופש ואהבה (חופש עם אחריות) - 8,1-13. IX - הדוגמה להתפטרותו של פול - 9,1-27.  X - דוגמאות להיסטוריה של מדינת ישראל. סיכונים לכנסייה. 10,1-15. שולחן של  XI 'והשולחן של שדים. 10,16-21.
עבודת אלילים ויחסים חברתיים.  XII - חופש ואהבה - 10,23-33. המזון הקריב לאלילים.  XIII - תצפית של מנהגים חברתיים - 11,1-16.  הסיכון של שערוריות (obs :. 10:32).
 XIV - של לורד הסעודה - 11,17-34. XV - מתנות רוחני וגופו של ישו - 12,1-31.
 השש עשרה - העליונות של אהבה - 13,1-13.  XVII - המתנה של לשונות, נבואה והסדר בפולחן - 14,1-40.  XVIII - הדוקטרינה של תחיית מתים - 15,1-58.  XIX - הוראות סופיות. מציע לירושלים. ברכות. - 16,1-24. מחבר Anísio רנאטו דה אנדרדה - תואר ראשון בתיאולוגיה.
מכתב שני ל "ההסבר התאולוגי" Corinthians זמן קצר לאחר שליחת המכתב הראשון, חייב התעורר בקורינתוס כל משבר משמעתי עם תוצאות לא נעימות, שאילצו אותו לעשות ביקור מהיר ומר העיר, שבמהלכו הוא הבטיח לחזור בקרוב להישאר זמן רב יותר. עם זאת, שבו נראה אירוע חדש כבר זועם סמכותו של פול בדמותו של אחד מנציגיה, לא להחליף את הביקור הזה במכתב חריף וכתיבה "מבעד לדמעות רבות," שהפיק השפעה מועילה. מכתב השני אל הקורינתים נכתב בסוף השנה 57. זמן מה לאחר מכן, הוא עבר שוב על ידי קורינתוס ומשם חזר לירושלים, שם הוא נעצר.
 פול מתחיל מכתב עם שיקולים ומבקר באופן סמוי, את האירועים שהתרחשו בקהילה, והדגיש כי תמיד גרמו לו שמחה עצומה על מנת לעמוד בקהילה הנוצרית של קורינתוס, כפי שהוא נתפס, כאשר הגיע, הנוכחות שלו תמיד הייתה "חסד", שביניהם. מסיבה זו, הרגיש צרה גדולה והיה עם הלב במצוקה כתיבתם "בין דמעות רבות, לא להתאבל, אבל זה שאתה ודאי יודע את האהבה שעלתה על הגדות יש לי בשבילך". עם זאת, זמן קצר לאחר, משנה את הנושא, קוטע את הזיכרון של אירועים לא נעימות, והופך את סטייה במשרד שליחיו. ואז הוא מזכיר את התסריט של הטיול וכשהתכוון לחזור לקורינתוס להיפגש עם הנוצרים הנאמנים.
             ובהזדמנות זו, בנחישות ובבהירות, מאשר עבודת שליחיה מונעת בעיקר על ידי רוח אלוהים, ואמר: "אנחנו לא להטיף את עצמנו, אבל המשיח ישוע האדון." "זה היה הוא עצמו, שהאיר בלבנו לזרוח ידע כבודו שזורח על פניו של ישו" המתואר להלן, כל הצרות והצער שלהם, כמו גם את התקוות של משרדו, ואמר: "אנחנו סובלים על כל הצדדים, אך לא מרוסק; ממוקם בקושי קיצוני, אך לא להתגבר על ידי מבואות סתומות "..." כי אנחנו יודעים שהוא שגידל את האדון ישוע גם לגייס אותנו עם ישו ואת מקומנו לפניו איתך. "השליח מגלה אמונתו המוחלטת בתחייה על הפחד ממוות, מלמד שאם הבית הארצי שלנו הולך לאבדון, תהיה לנו בגן עדן בניין מעודן ועבודה נצחית של אלוהים. כולם יצטרכו להופיע לפני כסא דינו של ישו, שבו הם יקבלו את הפרס בכך שנעשה במהלך קיומה. כך, תמיד שרר פחד יהוה, הוא ביקש ללמד ולשכנע אנשים, להראות להם את דרכו של המשפט, צדק ואהבת אחים. ולכן גם צפוי להתקבל בחביבות והבין על ידי תודעתו של כל מאמין. "אנחנו לא ממליצים לכם שוב, אבל אנחנו רוצים לתת לך את ההזדמנות שאתה מתפאר אלינו, על מנת שתוכל לענות על אלה שלהתפאר רק בהופעות, ולא על מה שהוא בלבם אם אנחנו מרשים לעצמנו עד שתפסת את השכל ישר, זה היה בגלל אלוהים;. אם אנחנו חכמים, זה בגללך. "(כדי לשים את זה בהישג ידם של הקוראים בלהט שלהם בפרט לשכנע ולהמיר אנשים). ובתוך המציאות הזאת, בכל מקרה, הוא פעל נאלץ תמיד באהבתו של ישו. ולהשלים את ההיגיון שלך והזכיר להם כי הם משתפי פעולה במשימה האלוהית ובכך לא צריך לקבל "חסדו של אלוהים לשווא". (חג ההודיה תופסת מקום חשוב באיגרותיו של פאולוס הקדוש, כי חג ההודיה צריכה להנפיש כל נוצרי מניות המוחזקות בשמו של ישו והניחו על ידו בחג ההודיה שלך לאב הנצחי. לכן, הכרת תודה היא חובה מקבילה לרצונו של אלוהים, כי "תשואות" הנוצריות הודיה, אך לא מושלם, החסד הנובע מה 'אלוהים).
(זה בדיוק חלק זה של אגרה, פול חוזר להתייחס, בחשאי, לאירועים לא נעימות, והופך את התוכחות קורינתיים למאמינים). (2 Cor 6: 2)
עכשיו זה הזמן הטוב לישועה לפי העיצובים האלוהיים, ולכן עלינו להימנע מיקרו כל מכשול, כך שהמשרד שלך אינו כפוף לשערורייה. להיפך, השליח קורא, כשרים של אלוהים, אנו ממליצים: "התמדה לסבול תלאות, בצורכים, במצוקות, בפסים, במאסרים, בהפרעות, במדי, במשמרות, בצום, הטוהר, מדע, על ידי סבלנות, על ידי חסד, על ידי רוח קודש, על ידי אהבה כנה, על ידי המלה האחת של אמת, על ידי כוחו של אלוהים, הנשק ההתקפי והגנתי של צדק, כבוד וזלזול, טוב ושם רעים; נלקח כמתחזים, ובכל זאת, אמת; כידוע, ובכל זאת ידועה; כגוסס ובכל זאת, הנה , אנחנו חיים; כעונש, ובכל זאת, נהרג; כמה עצוב ובכל זאת תמיד שמח; חסר וכבכל זאת, מה שהופך רב עשיר; כבעל דבר, שכל בעלים "!
                     בעקבות השליח עושה ביקורת ואזהרות קשות, כך שהתודעה של האנשים מתעוררת ויש הרמוניה והבנה:. ". הפה שלנו הוא פתח לך, O Corinthians; הלב שלנו הוא מוגדל זה לא לצמצם את המקום שתופס בנו, אבל בלב שלך שנמצאים בצרות Pagai עם תמורה שווה; אני מדבר אליך כאל ילדים גם לפתוח רחבים הלב שלך "הוא כתב עוד:"!.??? אף קבוצה לא עולה בקנה אחד עם formeis כופרים מה זיקה יש בין הצדקה ורשעות מה אחווה יש בין האור וחושך מה הסכם בין ישו ו Belial "(Belial או בליעל, אשר הוא רשע אחד, השטן) "מה הקשר בין המאמין והכופר מה משותף בין בית המקדש ואליליו של אלוהים עכשיו זה אנחנו שנמצאים המקדש של אלוהים החיים כפי שאלוהים עצמו אמר:?. (Ez 37,27) בעיצומה של אותם להתעכב וללכת, יהיה אלוהים שלהם, והם יהיו אנשים שלי ".. לאחר שהשלים אותם אזהרות, פול מצטט את הנביא יחזקאל וקורא הנאמנים לטהר את החטאים שהבחינו הגוף ולנפש, כך שהם יכולים ללכת בפחד אלוהים למרדף אחרי הקידוש אישי. אם אתה התאבל עם המכתב שלי, כותב השליח, לא מתחרט על זה, כי הצער מביא תשובה שמובילה לגאולה.
בחלקו השני של המכתב שמטפל בבעיה "האוסף של ארגון". קורא ל Corinthians לנדיבות, דיון בנושאים שיקר לך: עוני, מקור להעשרה לאחרים; הדוגמא של ישו, המתנה של אלוהים מה שמעל את המתנה של נוצרים. הוא גם מדגיש את מעלותיו של המאמינים: "מאז הכל יש לך בשפע:. אמונה, צחות לשון, מדע, בכל סוג של להט וצדקה שהשפיע עליך, יבקש גם יבדל אותך בעבודה זו של נדיבות כאשר יש רצון טוב, אנחנו מתקבלים היטב עם המשאבים שיש לנו; לא משנה מה שאנחנו עושים לא אנחנו לא רוצים את היתרון של אחרים הוא בשבילך, כי עוני, אבל זה עשוי להיות שוויון ".. פול מסביר כי נאמן צריך להציע רק מיותרת, כלומר, מה שאתה לא תחמיץ מאוחר יותר. על ידי איסוף השליח מעמיד לפועל את מה שהוא מלמד: "שום דבר לא עושה לא נוח, אינו מבקש את האינטרסים שלה, לא עורר, חושב שאף רע ..." (1 Cor 13,5) אז הוא עושה מצגת חינם של הנציגים הנמצאים בשירות של הקהילות הנוצריות. הוא מזכיר כי טיטו היה מקור פגאני של נוצרי הומר על ידי אותו ולמי בנו של להבה, והשני כנראה הוא עשה לוקאס, שעמד לצאת בקרוב לדרכה בהירה ורציני של להטיף את הבשורה. וכלה חלק השני של מכתבו, להדגיש את היתרונות שיגרמו לאוסף, מצטט פסוקים משלי הספר: "דע כי lança a
במשורה (קטן) יהיה גם לקצור במשורה, ומי שזורע רוחב (שפע), עם
רוחב גם לקצור. "(Pr 11: 24-25)
נוצרי, הופך את ההתנצלות של האדם שלו, מגיב לראשונה על "חולשתו של תשלום". "אני לא רוצה לתת את הרושם שאתה לזרוע פחד במכתבים שלי." (כלומר, שחומרתו של פול הייתה רק מילולית) "לאותיות, הם אומרים, הם חמורים ואנרגטיים, אבל מכיוון שמדובר באדם חלש והשפה שלו היא זניחה". הוא מסביר מילה פשוטה ומהירה שזה לא נכון וממליץ כי הם מודעים לעצמך, למה בדיוק כמו דיבור, הוא גם הקים.
 בתגובה ל "השאיפה של תשלום", הוא הזכיר ליריבים ושהשמיץ את התואר היחיד של תהילה הגבוהה הדעה הם הפכו את עצמם. פול הוסיף, כמו בשבילי, אני יכול להלל אותי שיש לי מילאתי ​​את המשימה שאלוהים הטיל עליי, כי אני הקמתי את הכנסייה בקורינתוס. ולאחר מכן השליח אמר, אנחנו מקווים שכאשר האמונה שלך גדלה מספיק, כך תהיה לנו הזדמנות לגדול עוד יותר בהערכה שלך. "מי שתפארת, צריך להתפאר בה '. ללא אחד שמשבח את עצמו מאושר, אבל אחד שאלוהים ממליץ."
                מוגבל לעשות לשבח את עצמו, פול מתפלל: "דוב איתי" ועם מסירות מסביר את הלהט שלו לכולם, באופן דומה לקנאותו של אלוהים לכולנו. וכך, חושש שהמחשבות שלהם מושחתות ויקרו כפיתוי של הנחש בגן ​​העדן, הסטתן מהפשטות בשל ישו, כלומר, הם באים לקבל את ההטפות של מישהו שמספקת ישו שונה מזה הוא מלמד. "אבל אני להיות נמוך, בכל דבר מאמין, שליחים הדגולים האלה! למרות שאני לא מיומן בדיבור, איני את יודע". "זה היה באשמתי להודיע ​​לך לשחרר את הבשורה על פי אלוהים, מרכין את עצמי כדי לרומם אותך"?
כל האירועים בחייו של שליח ensejavam להתפאר בעבודתו. אבל הוא תמיד היה צנוע ומעל לכל, לשים רצונו של אלוהים הראשון. אבל הזכיר Corinthians: "סימנים המייחדים את השליח התקיים ביניכם :. סבלנות לכל הראיות, סימנים מופלאים ונפלאות ומעשים מבשרים רעים" פול מסיים את המכתב חושף חששות והדאגות שלהם, משום שהוא חושש שכאשר הוא חזר לקורינתוס, למצוא מחלוקת, קנאה, יריבות, יהירות והפרעה כמו בעבר. לכן, מאוכזב ונבוך יצטרך לפעול ולהתאבל רבים מאלה שחטאו בעבר וחוזר לחטוא, כבר לאחר שיומרו לטומאה, ניאוף ועבירות שביצעו.
תגובה על 2 Coríntios 1: 1: 1-2 פול וטימותי שלחו את המכתב הזה לכנסייה קורינתיים וקדושים האחרים ב Acaia. Obs :. כמנהגו, פול כלול העמית לעבודתו בברכה, אבל המכתב הוא השליח עצמו. מסיבה זו, הוא מתייחס לעצמו בגוף הראשון, והערות על טימותי בגוף השלישי (ראה 01:19). 1: 3-11 פול הודה הנחמה שאלוהים נותן. הסבל של ישו מעדיף עבדיו. הנוחות שאלוהים נתן לפול, בסבל שלו, השליח מצויד לנחם אחרים שעברו צרות. איך להשתתף בסבל, להשתתף,
גם של הנחמה. פול צרות באסיה, עד לנקודה של ייאוש של החיים עצמם.
לחוויה זו, הוא למד לבטוח באלוהים אפילו יותר (ראה 12: 9-10).
         השליח הודה לתפילות של קורינתיאנס לטובתו. Obs :. שאר הספר, פול להגיב הרבה על היחס שלך לסבל, במיוחד בפרק 12. 1: 12-14 פול אמר בכנות שלו כלפי Corinthians, ונזכר שהמסר שלו היה של אלוהים, ו humana.1 לא חוכמה: 15-22 פול הגן על הכנות שלו בנוגע לשינויים בתוכניות שלו. הוא תכנן טיול לקורינתוס. משם הוא הייתי הולך למקדוניה ובחזרה לקורינתוס לפני שימשיך ליהודה. כאשר אנו לא לנסוע כמתוכנן, כמובן כמה נחקרו שלמותו. הוא הגן על עצמו, ואמר כי המילה שלו הייתה אמינה, כדבר ה '. הערה. פול מצטט בפסקה זו, האב, הבן והרוח. הוא אמר שאנחנו אישרו במשיח, נמשחו על ידי אלוהים (האב), ונחתמו ברוח. אז הוא מראה אלוהים הזכות להיות שבתוף עם שלושה אנשים אלוהיים (ראה מתי 28:19, יוחנן 14: 17,23; 1 Coríntios 6:19). 1: 23-24: פול אמר שהוא עדיין לא הלך לקורינתוס כדי למנוע מהם. בהתבסס על ביקורות נמצאו מאוחר יותר בספר, אנחנו מבינים שפול היה נותן זמן בתשובת Corinthians של כמה חטאים, כדי למנוע את הצורך בנזיפות קשות (ראו, למשל, 10: 2,9-11; 12: 19-21; 13: 1 עד 2.10). 2 Coríntios 2: 1-4 פול לא חזר לקורינתוס בצער; אז נתן לי זמן כדי לפתור את הבעיות הראשונות. הוא לא לשמוח לאיד בצערם. במקום זאת, הוא רצה להשתתף בשמחתם של האחים היקרים האלה. העצב הברור במכתבו הראה האהבה האמיתית שלהם עבורם. Obs :. מה מכתב? פרשנים אחדים מאמינים כי פול שלח מכתב בין Corinthians 1 ו -2, נזף Corinthians לכמה עמדות הלא נכונות. הנחה היא כי מכתב חמור זה נשלח לאחר ביקור קצר ולא נעים (שהיה, על פי פרשנות זו, הביקור השני, מאז שהוא מתכנן ביקור שלישי ב 00: 14 ו -13: 1). 2: 5-11 כאשר חוטא האח מתחרט וחוזר, יש לקיים באהבה לאחים. עונש כזה כנראה יהיה הדחייה של החוטא מבין הקהילה, כהוראה של 1 Coríntios 5. אחת המטרות של גירוש כזה הוא הישועה של רוחו של החוטא, כלומר, חרטה וסליחה שלו. ברגע שהחוטא חוזר בתשובה, צריך להיות נסלח וניחם. Obs :. מה אחי? פול אינו מזהה חזר האח. זה יכול להיות אדם מוסרי של 1 Coríntios 5. זה יכול להיות אחד מהאנשים מתלוננים נגד אח 1 Coríntios 6. זה יכול להיות כל מקרה אחר לא צוין. לא משנה מה חטא או את זהותו של החוטא. העיקרון לימד כאן תקף בכל מקרה של חזרה בתשובה של אח שחטא. כשהוא חוזר בתשובה, תסלח אחרים צריכים (ראה מתיו 18: 15-35). האח מצטער שיסלח לו ולנחמו, כדי שלא נצרך על ידי צער מוגזם.
העצב והאשמה לשמש כדי להוביל אותנו לתשובה (07:10; ג'יימס 8-10). אבל אם אתם נשארים בצער ובבושה, האדם יהיה נצרך וזכה בטעות. אח התשובה חייב להרגיש את האהבה של תלמידים האחרים. 2: 12-13 פול היה לאחרונה ב Trôade, כי לא ימצא טיטוס.
הוא המשיך במסעו למקדוניה. Obs :. השארת אפסוס, פול הלך ל Trôade (גם באסיה), ו
לאחר מכן המשיך למקדוניה, שהוא חלק מאירופה. 2: 14-17. ארומה של חיים ומוות.
                 בפסקה זו, פול סמלי משתמש בדימוי של מצעד נצחון של צבא. לאחר הקרב, המפקד הוביל את חייליו, ואחריו את האסירים. הקטורת נשרפה נשאה את הריח של נצחון לזוכים, אבל הריח של מוות לאסירים כי הם ייהרגו אחרי תכנית. פול הטיף הודעה בלבד. אותה המילה שעושה את החוטא מרגיש אשם וראויה למוות מביאה את החדשות טובות של חיים למאמינים. פול אמר כי לא mercadejava המילה, מאשר מחדש כנותו. 2 Coríntios 3: 1-11: פול לא צריך לתת מכתב המלצה אל הקורינתים כדי לבסס את אמינותה, כי Corinthians עצמם היו עדות לעבודתו. זה מתחיל כאן ניגוד בין הבשורה של ישו והחוק בברית הישנה. שימו לב לנקודות העיקריות: הישנה אמנת הברית החדשה Tinta XXX רוח  סטון הבשר / הלבבות Letra הורג X רוח מחישה משרד מות משרד X של XX ענישת הרוח   המשפטים לשעבר הנוכחי Desvanecia איפור הקבוע XX Glória על תהילה מצוינת. Obs :. "המכתב הורג, אבל הרוח נותנת חיים." אנשים רבים לעוות את המשמעות של ביטוי זה, לשימוש בפסוק לומר שלימוד התנ"ך יכול להיות מזיק! אבל בהקשר של המחקר של קטן מראה כי פרשנות זו היא שגויה לחלוטין. בהקשר, המכתב מייצג את המערכת של החוק בברית הישנה, ​​שהביא את הידע של תוצאות חטא, אבל לא לחשוף את הדרך לגאולה.
            הרוח היא המילה של ישו, שנותן לנו את הפתרון לבעיה שלנו. 3: 12-18: ההבדל הגדול בין הברית החדשה והישן אפשר לסכם במילה "תקווה". יש לנו תקווה, ולכן יש להם סיבה לדבר באומץ על משיח. Obs :. ההבדל הגדול בין הבשורה של ישו ודתות ופילוסופיות רבות הוא תקווה. דתות רבות מציעות "תקווה" כדי להחזיר את הגלגול לחיות שוב, אולי כאדם בחיים כואב יותר, אולי כפרה או לעוף. דתות אחרות מציעות "תקווה" של אובדן זהות בסוג כלשהו של תודעה אוניברסלית. פילוסופיות שונות מציעות "תקווה" למות ויחדל מלהתקיים. אבל ישו מציע תקווה לחיי נצח. פיטר הבין עובדה זו כשאמר לישו ", אלוהים, למי יהיה היען אשר המילים של חיי נצח" (ג'ון 6:68). פול אמר שאנשים שעדיין הסתמכו בעיקר על תורת משה עדיין היה צעיף שהסתיר את האמת על ישו. הרעלה היא לא על פניו של משה, אלא על לבם של אלה שאינם להמיר למשיח. חופש אמיתי הוא ברוח ה '. Obs :. מופקר חירות X. פול אמר שהחופש הוא רוח אלוהים, אבל אנשים רבים מחפשים את חופש במקום אחר. לדחות את דבר ה ', מתקומם נגד סמכותו כדי להשיג את רצונו. תוצאות הפקרות כזו בעבדות רוחנית של האדם (2 פיטר 2: 18-20). על ידי הרוח, הם השתנו לדמותו של ה '. Obs :. דמותו של אלוהים. אלוהים ברא את האדם בצלמו (בראשית 1: 26-27), אבל האיש הבחין תמונה עם חטא. ישוע הראה לנו תמונה של האבא (2 Coríntios 4: 4; הקולוסים 1:15). אנחנו נוצרנו מחדש בדמותו של ישו (2 Coríntios 3:18; Colossenses3: 10). Obs :. קחו למשל את דבריו של פסוקים 17 ו -18 לגבי האלוהות של רוח הקודש, "ה 'היא הרוח" ו- "ה', הרוח." ועדיין יש אנשים שמכחישים את האישיות ואת האלוהות שלו! 2 Coríntios 4 4: 1-6 פול עשה את עבודתו בצורה שקופה וכנה, ולא מתכוון לוותר על זה.
        אחר הלך בבושת פנים, תוך שימוש בעורמה וטיפול במילה של אלוהים. אנשים עיוורים עדיין חסרים, לא רואים את דמותו של אלוהים במשיח. פול לא להטיף דוקטרינה מסוימת, אלא, את הבשורה של ישו. פול, שנבחר על ידי ישו להיות שליח, הוצב בעמדת סרוו של קורינתיאנס, למענו של ישו. Obs :. חשוב לציין, במכתביו של פול, שימוש במילים כמשרתת, הגשה, הקרבה, וכו 'זה מראה את יחס של שירות צנוע, אנחנו צריכים לחקות. דרך המשיח, אנו יודעים את התהילה של אלוהים. 4: 7-15
בפסקה זו, פול מסביר היטב את האחריות הגדולה של השליחים. בהקשר, שבו הוא מדבר על מותו שלו, נראה כי כלי החרס הם השליחים עצמם. זה לא, לעומת זאת, האחריות שלנו בהפצת הבשורה היום (ראה העברת אחריות זו מדור אחד למשנהו ב 2 טימותי 2: 2). פול תמיד רצה להפגין את כוחו של המשיח, ולא שלך. Obs :. אמון בבשר. במכתבים אל הקורינתים, פול דוחה בתוקף את הדגש על יצירותיהם של גברים. המגמה הגדולה בכנסיות רבות כיום, היא לכבד את הגברים של שיפורים שבוצעו (תעודות סמינרים, כותרות כבוד, תהילה של עבודה מוצלחת, הכרה על ידי גברים, וכו '). פול לשים את כל האדם שהוא, וכל מה שהאדם עושה בקטגוריה של כלי חרס.
התהילה שייכת לאוצר מאוחסן בכלי, לא הכלי עצמו. פסוק 10 מציג נושא שהוזכר מספר פעמים אחרות על ידי פול. הנוצרי, במובנים מסוימים, חלק ממותו של ישו ומשתתף גם בחיים שלאחר תחיית המתים (השווה רומים 6: 3-4; 2 Coríntios 5:17; 3 הקולוסים: 1-10). בפסוק 13, הוא מסכם את המשמעות של 116 תהילים, שבו אלוהים הוא שיבח עבור אספקת משרתו למוות. בהקשר זה, פול מציג את אותו אמון. זה יימסר ממוות בתחיית המתים, וכל מי ששומע את הבשורה יכולה להשתתף באותה התקווה. 4: 16-18. בגלל התקווה של התחייה, פול אף פעם לא להתייאש כאשר שוקלים את מותו. הוא הראה את אמונתו בהבטחותיו של אלוהים, ומעמיד בנצחי ובלתי נראה באמונו. 2 Coríntios 5: 5: 1-5 בפסקה זו, פול מציג נקודת מבט נוצרית של מוות פיזי. הגוף הפיזי הוא ארץ משכן (אוהל) שהוא מנוצל. הגוף הרוחני הוא בניין (בית מקדש) ונצחי שמיימי. הקדושים לגנוח בגוף הזה, שרוצה להיות מצופה של חיי נצח. תקווה זו תקפה רק לאנשים מוכנים תמונה לבושה / של ישו, לא מוכן / רוחני עירום (ראה הקולוסים 3: 5-12; 2 פיטר 1: 4). פול מבהיר כי הוא אינו חפץ במוות, אבל חיי נצח. הוא לא רוצה להיות עירומה; הוא רוצה להיות מצופה של חיים. Obs :. הרצון למות. חשוב להבין את ההבדל בין רצונו של פול ורצונו של המלך שאול, יהודה איש קריות ואחרים, שגם היום, לשקול התאבדות יציאה. פול לא רצה במוות, אבל חיים. הוא לא בורח מהבעיות של החיים האלה, אבל מסתכל על סוף הדרך (2 טימותי 4: 6-8). בעוד שרוצה להיות עם אלוהים בנצח, פול לא זרז את מותו שלו. הוא בטח אלוהים להחליט הזמן הנכון כדי לתת לך את הכתר של חיים. למרות שאלוהים להיפטר נאמן של פחד ממוות, הוא לא אשר התאבדות. אלוהים הכין לחיי נצח, כבר נותן דוגמא של חיי נצח באמצעות הרוח (ראה האפסיים 1:13). Obs :. חיי הנצח, בהווה או בעתיד? כאשר התנ"ך מלמד על ישועה במשיח וחיי נצח, מדבר בשני כיוונים (ראה 1 טימותי 4: 8) במובן מסוים, תלמידיו של ישו שכבר יש לי ישועה ולהשתתף בחיים הרוחניים בו (מעשי השליחים 02:47; 15:11; Romanos.. 6: 4; האפסיים. 2: 1,5; הקולוסים 02:13; 1 ג'ון 5.: 12-13.) במובן אחר, אנחנו עדיין מחכים לישועה וחיי נצח (ראה רום 2 :. 7; 13:11; הגלטיים 6: 8; טיטוס 3: .. 7; עברים 09:28; ג'וד 21). 5: 6-10.: פול הלך בתקווה לחיי נצח שהניעה אותו להיות כדי לרצות את האל כולנו להישפט על ידי הדברים שנעשו בגוף. Obs :. פסק דין על פי הדברים שנעשו בגופו. למרות הבלבול שנגרם על ידי דוקטרינות אנושיות שונות, כמה הצהרות מקראיות ברורות. הפילוסופיות והדתות השונות שמלמדות את הגלגול בפני בעיה בפסוק 10. פול לא דיבר על פסק דינו של הדברים נעשו באמצעות הגוף. הוא דיבר על גוף אחד (ראה העבריים 9:27) אבל ישו אומר שכל יקום לתחייה באותו הזמן למתן פסק הדין הסופי. (ג'ון 5: 28-29). 5: 11-17:. פול הטיף בשכנוע, משוכנע בהודעתו של ישו הוא לא סמך הופעות של הבשר, אך למעשה לב. אחרים חשבו מטורפים, אבל הוא המשיך לשרת את אלוהים. אלה אשר הם במשיח הם יצורים חדשים. Obs :. פסוק 17 מראה את ההבדל הגדול בין המוות וחושך של העבר והחיים והאור במשיח. למרבה הצער, חלק מאנשים לסובב את המשמעות של הפסוק להצדיק חטא. מצביע על כך שהאדם שתרגל חטא יכול להמשיך פרקטיקות דומות, כי עכשיו אלוהים עשה הכל חדש. אבל הוא עשה את כל זה שוב כאשר מוצדק (הציל נסלח,) חוטא. הוא לא מצדיק את החטא. להיות יצורים חדשים, אנחנו צריכים להפסיק לעשות דברים גינו על ידי אלוהים (ראה 1 Coríntios 6: 9-11). 5: 18-21: עבודתו של פול הייתה המשרד של פיוס, קידום שלום בין אלוהים לגברים (ראה ישעיהו 59: 1-2; האפסיים 2: 14-18).
 פול נהנה פיוס, והחל להטיף את אותו מסר לאחרים. הוא אומר ", אלוהים לא השלים אותנו ..." (05:18) ו "אלוהים היה במשיח ליישב את העולם" (5:19). שקול היטב את המסר העמוק של פסוק 21 על השינוי הגדול שנעשה על ידי אלוהים: ישוע ידע לא חטא, ואלוהים הפך אותו לחטאה בעדנו. אנחנו יודעים חטא, ואלוהים ברא אותנו צדק דרכו! הוא נשא את חטאינו; לקחת עלינו את צדקתו! כמה נפלא! 2 Coríntios 6: בפסק הקודמת (5: 18-21), פול דיבר על פיוס. הוא אמר שהמשיח השלים, ונתן את המשרד של פיוס לשגריריו. הוא ממשיך לדבר על היבט זה שני של פיוס (תפקידיו כמשרתו של ישו) בתחילת הפרק 6: 1-3
פול הפציר בם שלא לקבל את החסד של ישו לשווא, והדגיש את הדחיפות בצייתנותו. Obs :. הוא מצטט ישעיהו 49: 8 כמו המילה של ישו. פסוק זה הוא חלק מסדרה של נבואות משיחיות בישעיהו תחת הנושא "משרתם של אדוני." פול מוגש עם כל הכנות והמסירות, שלא לעכב את ההתקדמות של הבשורה. 6: 4-10: במקום לתת שערורייה, פול סרב בכל להיות שגריר טוב לישו. הוא קיבל את הסבל בחייו (פסוקים 4 ו -5), ופתח גם כולל את האיכויות של משרת נאמן (פסוק 6). Obs :. נראה כי פול היה עדיין ביקורת ונדחה על ידי כמה בין קורינתיאנס. אהבתו הכנה (ללא צביעות) מציעה ניגוד לאהבה הכוזבת של שליחים שווא המפריעים את מנוחת Corinthians (ראה 11:13). פול היה בטוח בכוחו של אלוהים לעשות את העבודה שלה, ללא קשר לפרשנות מוטעה שנעשתה על ידי אנשים אחרים. 6: 11-13: פול מרגיש נבוך, לא בגלל חוסר הרצון מצידם, אבל הדחייה על ידי קורינתיאנס. לבו היה פתוח לרווחה כדי לקבל אותם, אבל הם היו סגורים. 6: 14-18: בפסוקים אלו, ואת הפרק הראשון 7, פול מדגיש את החשיבות של קידוש בחייהם של נוצרים. לא יכול להיות הסכם בין דבריו של אלוהים ו
רשע אחד. שים לב לניגודים: שופט X עוון אור  X Cristo XO escuro Mal   מאמין X הנוראים Sanctuary של אלוהים X אלילים. בפסוקים 16-18, פול משתמש במספר ציטוטי התנ"ך על האנשים הקדושים. אלוהים רצה אנשים קדושים בישראל, אבל היהודים לא למלא את חובתה. ואז הוא החל להתנבא על אנשים קדושים ומילא את נבואות ישראל הרוחנית, הכנסייה. היום, במשיח, אנו משתתפים בקודש של הקב"ה ששוכן בקרב נוצרים. 2 Coríntios 7 פול מסכם פרק 6 בקריאה לקדושה. הוא ציטט את ההבטחות הגדולות של התייחדות עם אלוהים, אומר שאלוהים הולך ושוכן בין fiéis.7: 1: בהתבסס על ההבטחות הגדולות של התייחדות עם אלוהים, פול שואל כל תלמיד: (1) לטהר את עצמך מכל הטומאה () הבשר (חוסר המוסריות, עובד של הבשר). (ב) הרוח (עבודה זרה, דוקטרינות ושיטות עבודה הלא נכונות). (2) לשפר את הקדושה עם יראה וכבוד כלפי Deus.7: 2-4: פול חוזר לדבר על הבעיות בינו לבין Corinthians. הוא שואל לפתוח את לבם, ואמר שהוא תמיד פעל בתום לב ו sinceridade.7: 5-16: פול החל לסקור את החיפוש שלך לטיטוס 2: 12-13. הוא אמר שהוא בא ל Trôade (החל מאפסוס) ומצא טיטו. מסיבה זו, הלך למקדוניה. בשעת 2:14, הוא הודה לאלוהים על הנצחון, אבל לא הסביר את הסיבה הספציפית של חג ההודיה. הוא המשיך לדבר על הברכות של אלוהים ואת הזכות להשתתף בהם. הנה, זה חוזר לנושא של ביקוש לטיטו. כאשר פול הגיע למקדוניה, הוא לא מצא טיטוס. הוא הרגיש במצוקה, חווה כמה בעיות עם זה דאגה על אח וחבר לעבודה. אבל אלוהים ניחם על ידי הגעתו של טיטוס, מוביל חדשות מעודדות של קורינתיאנס. פול הגיב בחומרת מכתב קודם לכן. Obs :. יתכן שלא היה מכתב נוסף בין Corinthians 1 ו -2, שבו פול נזף כמה עמדות הלא נכונות של קורינתיאנס. אנשים רבים מאמינים כי, בין שתי האותיות, פול היה עושה ביקור בקורינתוס ושבגלל כמה בעיות עם האחים בביקור, היו שולחת מכתב חמור, תיקונם. הוא שמח כי תשובה האמיתית שלהם. בפסוק 10, הוא עיר הערה חשובה על הצער וחרטה. עצב להבין שהחטא שלנו כואב לאלוהים עצמו מייצר תשובה נכונה שמובילה לגאולה. אבל הצער של העולם, יש להצטער בגלל השלכות אישיות ומיידיות מבלי להבין את ההשפעות הגדולות של חטא, חרטה אינה מייצרת את מה שאלוהים רוצה. עלול לגרום לתחושה של חרטה (כמו יהודה איש קריות) הרגיש כשהחזיר את הכסף
                    עלול לגרום לתחושה של חרטה (כמו יהודה איש קריות) הרגישו כשהחזיר את הכסף של בגידה), אבל לא לייצר תשובה נכונה שאנחנו צריכים לצאת מחטא. בנוסף לשמחתו הראויה לו לתשובה של קורינתיאנס, פול היה עוד יותר שמח כששמע איך הם התייחסו אל טימותי. פול התחיל את הפרק הזה בעצב, ובקש מהם לפתוח את לבם לקבל אותו. סגר את הפרק משבח את הגישה של קורינתיאנס, ואמר כי יש לו אמון מלא בהם. 2 Coríntios 8: 8 בפרקים ו -9, פול מעודד את Corinthians להשתתף באופן חופשי בסיוע לנזקקי הקדושים ביהודה. בהוראה זו, אנו מוצאים הוראות ודוגמאות המציגות את היבט של אהבה אמיתית בין האחים במשיח. מי שיכול היה להרשות לעצמו עזר לאחרים זקוקים לסיוע. 8: 1-7 פול מצטט את הדוגמא טובה לכנסיות המקדוניים לעודד נדיבות של קורינתיאנס. למרות הבעיות שלהם, המקדונים הוכיחו ליברלים והתמיכה של הקדושים. התעקש לעזור, אפילו בעומס יתר. נדיבות כזו לא התחילה עם כסף, אבל עם ההקרבה של עצמם. Obs :. ברגע שאנו נותנים לעצמנו לאלוהים, עלינו להבין שהמשאבים שלנו (כסף, מיומנויות, וכו ') הם כלים לשימוש בשירותו של אלוהים. התלמידים במקדוניה הבינו את זה. Obs :. חסד מובן מאליו. פול משתמש במונח זה כדי לתאר את זכות ההקרבה, נתינת כסף כדי לעזור לאחרים. 8: 8-15. פול לא רצה לכפות על Corinthians להשתתף בחסד הזה, אבל מבקש לעודד אותם לתת מרצון לאהבה. הוא מביא את הדוגמא של ישו. הוא עזב את העושר של גן עדן והפך עני בגלל אהבתו לנו. דרך העוני שלו, אנחנו מקבלים את העושר הרוחני שהוא שלח. פול מצפה יישום התוכניות של קורינתיאנס. הם דיברו על נכונות לעזור; הוא מקווה שההפגנה של אהבה ש. שים לב. ויל ולהשיג. אנחנו צריכים תמיד שואפים להוציא לפועל המטוסים הרוחניים שלנו. חשוב רוצה לגדול ולעשות טוב. זה תלוי בנו לשחק את החלק שלנו כדי להפוך את כוונות טובות כזה. ראה הפיליפים 2: 12-13. פול לא מצפה מאף אחד לוותר על התנאים שלהם, או רוצה קצת להיות עמוס ואילו אחרים חשים קלים. הוא מבקש שוויון בין אחים. Obs :. שוויון. יש מפרשי אופן מילולי ולא נכון את המילה "שוויון" (8:13). ולפול לא משרתים אחרים של אלוהים בברית החדשה הטיף שוויון מוחלט במונחים של מוצרים ברי קיימא. הם לא הציעו כל מערכת קומוניסטית בו כולם היו בדיוק את אותם דברים. אנחנו עדיין עשירים ועניים בקרב התלמידים הראשונים, אבל לא היה צורך שמישהו רעב בעוד שאחרים היו הרבה. Obs :. אלוהים יספק. הציטוט מגיע מהיציאה מצרים 08:15 16:18 מעבר שמדגיש את העובדה שאלוהים מספק לצרכים שלנו (השווה מתי 6: 21-34). 8: 16-24. פול רוצה להימנע מהבושה של אחים מגיעים לקורינתוס למצוא Corinthians לא מוכן. אז הוא שלח שלושה אחים כדי לעזור להכין האוסף של קורינתיאנס לפני שהם מגיעים לאחרים עם פול. שלושה אלה הם: טיטוס (08:16), אח שמונה על ידי הכנסיות (08:18), ועוד אח אמין (08:22). נבחר על ידי הכנסיות (08:19). יש המחפשים כל תמיכה כדי להצדיק את הקמתה של זרמים גדולים, להשלים עם הקונגרסים הלאומיים שלהם, וכו 'אבל ברגע שהכנסייה הוכיחה את אמונו באח ללוות טיטוס, שהוא "נבחר" או "נבחר" על ידי הכנסייה ש. כאשר קהילה אחרת, בידיעה אותו האח שאלה את אותו הדבר, שהוא "נבחר על ידי הכנסיות." אין כאן שום דבר כדי להצדיק פגישות או ארגונים מעורבים מספר כנסיות בהחלטות קולקטיביות. 9: 1-5. בתחילת הפרק 8, פול השתמש בדוגמא של המקדונים לעודד התרומה של קורינתיאנס. עכשיו, הוא אמר שהוא משמש גם את הדוגמא של Corinthians לעודד המקדונים! אנחנו צריכים לעודד אחד את השני באהבה ובמעשים טובים (ראה עברים 10:24). פול נשלח האחים ציינו בסוף הפרק 8, כדי למנוע כל מבוכה מאוחר יותר. הם עוזרים Corinthians להכין את ההצעה, לא להתבייש עם הגעתו של אחים אחרים בהמשך. 9: 6-15. פול מעודד את Corinthians לתת בנדיבות. הוא מצטט עיקרון ידוע בכתובים: ceifamos את מה שזרענו. ההצעה היא בהתנדבות, על פי ההחלטה של ​​כל אחד לתת בשמחה. Obs :. חובתו לתרום? הנה פול אומר שההצעה לא צריך להיעשות מתוך הכרח, אבל 1 Coríntios 16: 1-2 עוסקת באותו הנושא כמו סדר. אנחנו יכולים להבין את זה: זה הוא באחריותו של כל נוצרי לתרום, אבל אנחנו לא צריכים לעשות את זה רק בגלל החובה. עלינו להבין את המטרה של היצע ולהשתתף בשמחה, הכרת זכות השתתפות בעבודת ה '. במקום להחזיק את הכסף שלנו, מסרב להשתמש בו כדי לשרת אחרים, עלינו לזכור שכל הברכות שלנו ואת היכולת שלנו מגיעות מאלוהים. Obs :. פסוק 9 הוא ציטוט מתהילים 112: 9. כל תהילים 112 מדברים על החשיבות של חסד ומשרת נאמנות להתברך על ידי אלוהים. הנדיבות של הגויים בסיוע לנזקקי הקדושים בירושלים היו יתרונות אחרים: - בנוסף לסיוע קדושים אלה מראים הכרת תודה לאלוהים. - בנוסף לסיוע קדושים אלה הראו שתוף עם כל הקדושים. מצד השני, הקדושים האחרים התפללו לטובת Corinthians. ראויה שההכרה התודה והתהילה היא אלוהים עצמו. בפרק זה, פול חוזר להגנה על מיסיונריותיו בניגוד לטענות של שליחים שווא שהובילו את קורינתיאנס לטעויות. לעתים, הוא לוקח את נקודת מבט של מבקריה, תוך שימוש באירוניה לשים בעמדה חלשה. קריאה זהירה נדרשה לא תלך לאיבוד בשינוי של "צליל" במילותיו של Paulo.10: 1-6
פול אמר שהוא היה צנוע וביניהם אך נועז במכתביו. מאוחר יותר הוא הסביר כי זה היה האשמה שנעשתה על ידי מבקריו (השווה פסוק 10: "אומר"). לעת עתה, פול משתמש בזה כדי לחזק את טענתו. המשמעות היא זו: "בסדר, אתה מאמין לי כשכנוע זה וכאשר חמור נעדר אז לעשות הכל כדי לתקן את הבעיות שלהם, כי לא רוצה להיות קשה כאשר אני מגיע לשם .." למרות דעותיהם של אחרים על פול, הוא מאשר את נחישותה לעשות את הדבר נכון, בהתאם לרצונו של אלוהים ולא של גברים. פסוקים 3-6 מתארים היטב את משרת הגישה וטקטיקה של אלוהים בקרבות הרוחניים. הערה: - אנחנו בני אדם, אבל אנחנו לא משתמשים בטקטיקות אנושיות. - הנשק אנו משתמשים הם רוחניים, לא חושניים. - עם הנשק האדיר של אלוהים, אנחנו יכולים להתגבר על כוחם של גברים (מצודות, פלפול, התנשאות, מחשבות).
מטרת -Nossa היא פשוטה: "לקחת בשבי כל מחשבה לצייתנותו של ישו", שסיימתי את ההגשה שלנו. Obs :. Falácias מחשבות או חשיבה שנראות סביר ותקף, אבל הן שקריים. פול מראה כאן שחוכמתו של אלוהים היא גדולה יותר מהחוכמה, כביכול, של גברים. 10: 7-12
פול מבקש מבקריו להיות הוגנים כלפיו. הם ראו את עצמם משרתיו של ישו, אך הכחישו את עמדתו במשפחתו של האדון. למעשה, פול לא היה אחד קצת נחותה מהם. הוא קיבל את סמכותו של ישו לבנות, לא להרוס. Obs :. כדי לבנות ולא להרוס. פול מציג את אחת הבעיות הבסיסיות של מפלגתי. במקום לבנות, רוח הבשרים הורסת. 1 Coríntios 3: 1-16, הוא הדגיש את אותה נקודה. משרתים אמיתיים לא מבקשים ליצור או להגן על הצדדים שלהם (ובכך הורסים את גופו של ישו). כל אחד מאתנו חייב לבנות ולתרום לטוב של הגוף. פול לא קיבל את ההאשמה שהוא היה חזק וחלש, כאשר אותיות הווה. פרומתאוס, במידת צורך, להשתמש באותה החומרה בנוכחותם. Obs :. דפוסים שגויים להערכתם של גברים. פול סרב להיבדק על ידי השוואות עם גברים אחרים, וגינה את המעשה. לרוע המזל, משרתים שנקרא רבים ה 'שלא הבינו את המשמעות של הוראה זו. היום יש הערות על מה שהמטיף הוא טוב יותר מאשר אחרים, פרסים לדרשות הטובות ביותר, הספרים הטובים ביותר, אתרי אוונגליסטים הטובים ביותר, וכו 'אנשים שמתיימרים להיות נוצרים להשתתף באומץ הקידום העצמי של חטא. נוהג זה אינו מתאים למלכות האלוהים (ראה מתי 20:27; 23:11; 17:10 לוק). 10: 13-18 פול לא ניסה לאמת את העבודה שלהם על ידי השוואות עם עבודתם של אחרים. הוא מצא את עצמו בהקשר של האחריות שאלוהים נתן לך. מרחב פעולה זה כלול קורינתוס והוא יעשה את העבודה ביניהם, למרות התנגדותם של כמה "אחים". Obs :. מרחב פעולה. למרות פול להגיב על מיקומים גיאוגרפיים, זה לא מצביע על גבולות טריטוריה פיזית בעבודת ה '. השליחים נשלחו לעולם (מארק 16:15), ואותה האחריות להטיף את הבשורה הועברה לגברים אמינות ומכובדים (2 טימותי 2: 2). גינה. כמשרתים של אלוהים, אנחנו יכולים וצריכים להטיף בכל מקום שבו יש הזדמנות. בפסקה זו, אנו מוצאים ביטוי שצריכה לשלוט בכל הנטיות גאים בהאדרה עצמית: "אבל הוא שתפארת, צריך תהילה בה '" (פסוק 17) .11: 1-6. פול מצדיק הטירוף שלו! במחצית השנייה של פרק זה, זה יהיה להשתמש בכמה טיעונים שבדרך כלל אינו מעסיק. כאן, הוא מסביר מדוע. הוא פועל מתוך אהבה אל הקורינתים, עושה הכל כדי למנוע מהם ליפול בתרמית של שליחים שווא. Obs :. "הטירוף" של פול. כאשר גברים בשרים החלו להשוות אנשים, פול נשאר מאחור. אחרים היו יותר רהוטים או מלוטשים יותר מפול. הוא אמר, באופן אירוני, הוא היה משוגע ו Corinthians עצמם חכמים (1 Coríntios 04:10). כמובן שזה לא היה המקרה. 1 Coríntios 02:16, הוא אמר שהיה לו במוחו של ישו. בתחילת 1 Coríntios 3, בשם ילדי הבשרים Corinthians. באופן דומה, הוא מתח ביקורת על אנשים שחשבו את עצמם חכמים, ואמר שאנחנו צריכים להתפאר רק באלוהים (2 Coríntios 10: 12,17-18). פול לא היה מטורף, אבל נחשב כל הגנה המבוססת על האדם שנעשתה סוג של טירוף. אז הוא הגיב בטיעון מסוג זה ב 1 Coríntios 4: 10-13, וישתמש באותה הגישה ב 2 Coríntios 11: 21-29. קנאותו של פול מדגישה את החשיבות של שמירה על עצמנו טהורים, ולעזור לאחרים לעשות את אותו הדבר. פול ביקש להגן על Corinthians של מורי שקר להציג את הכלה כבתולה לבעלה האמיתי, ישו. Obs :. כלתו של ישו. פול משתמש כאן המחשה נפוצה מאוד לתאר את האנשים של אלוהים. מאז התנ"ך, את היחסים בין אלוהים ואנשיו בהשוואה לאירוסין והנישואין בברית החדשה אנו מוצאים את אותה תמונה בכמה ספרים (טיפ למחקר משלך: לעשות רשימה של טיסות המשתמשות בתמונת החתונה לתאר מערכת יחסים רוחניים זה). בנתון זה, מגיע מספר יישומים:. טוהר הכלה (כאן), אהבתו של בעל והגשה של נשים (אל האפסיים 5: 22-33), הבעיה הניאוף הרוחנית (ספר הושע, יחזקאל 16); הלבוש של הכלה לחתונה (התגלות 21: 2), וכו '11: 7-15 . במקום שבחים כבעיקר שליחים שווא, אחרים (שליחים -11 כגון: 5)..., פול ענווה לשרת הוא חי בצניעות לא ביקש כסף לקורינתיאנס, אפילו דרך קושי Obs :. "כנסיות אחרות שדדו ..." (8-9) . פול קיבל את מזונם מקהילות אחרות. הוא לא אהיה כבד אל הקורינתים. הוא לא ראה את העבודה עם כנסייה כ "עסק" לרווח מהותי, וכן, כשירות והקרבה. הוא היה זקוק מזון, כמובן, וקיבל מקהילות אחרות. באופן ספציפי, הוא מצטט את הסיוע המקדוני קיבל במהלך שהותו בקורינתוס כמו כן, היום האוונגליסטים יכולים להתקיים על ידי כנסיות (ראה 1 Coríntios 9: 11-15). כמו כאן, התמיכה יש לשלוח ישירות למטיף הכנסייה (אל הפיליפים 4: 15-17).. אין אישור בכתבים ליצור או לשמור על סוג כלשהו של חברת מיסיונרית, או להעלות את קהילה מעל אחרים כאם או לכנסיית חסות. הענווה של פול אינה משקפת חוסר הביטחון ביחס למסר שלהם או משימתם (10). מה הסיבה פול להתעמת עם השליחים השווא הללו? להרוס את החיים ולהראות חוסר האהבה? בכלל לא! הוא נכנס קרב רוחני זה כדי לשמור את Corinthians אהב את הנזק והרס שהמורים השקר להביא. Obs :. ההיבט השנוי במחלוקת של השירות שלנו. כל משרת הנאמן של אלוהים יצטרך להתמודד עם האויבים של הצלב, ואנחנו צריכים להתכונן לעימותים כאלה (1 פיטר 3:15). אסור לנו לשכוח שהם קרבות רוחניים (2 Coríntios 10: 3-6), וכי המטרה היא לא ההרס של אלה שמתנגדים לנו, אבל הישועה של אותו. המיקוד שלנו לא צריך להיות על הקרב עצמו, אלא האנשים שרוצים לחלץ את הטעויות ההרסניות של הרוע אחד (2 טימותי 2: 24-26). שטן ומשרתיו להופיע כמלאכים של אור, כאילו היו שליחיו של ישו ושרי משפטים. אחד מכלי הנשק הגדולים ביותר של השטן הוא הערמומי שלו. הוא מוכר שחיתות ומוות, אבל באריזה אטרקטיבית שנראה תמים. משרתיו של השטן הם לעתים קרובות ידידותיים ומועילים לאנשים שנראים כל כך כנה שאנשים אחרים שולל בקלות על ידי אותם. עלינו לזכור שהשטן עצמו מופיע כמלאך אור, ומשרתיו זאבים מחופשים לכבשים. 11: 16-33. קטע זה הוא דוגמא של "השיגעון" של פול. למעשה, הוא אף פעם לא להגן עם טיעוני בשרים, מנסה לרומם. הנקודה שהוא רוצה ללמד כאן היא פשוטה: אם משרתיו של אלוהים היו זכאים לתהילה, כשליחי שווא שלך לעשות, אני יכול להגן על עצמי טוב מאוד. אבל, למעשה, אין להם זכות ללרומם אותנו. הסובלנות של מורי שקר תוביל אותך לעבדות רוחנית. הטיעונים של טירופו של פול: (1) בקשר לשושלת יוחסין שלו: השושלת טהורה של היהודים. (2) התפקיד שלך: שר המשיח שסבל הרבה בגלל האמונה שלהם (3) דאגה לכנסיות:. משקל אפילו יותר מסבל פיזי. פול לא התפאר בדברים האלה. הדבר היחיד שנתן לו סיבה לתהילה היה החולשה שלו. כאשר הוא מתמודד רדיפה אינטנסיבית, היה זה אלוהים שנתן גאולה. חולשתו של פול, לחוסר יכולתה להגן על עצמה, הדגישה את גדולתו של אלוהים וכוחו (ראה 10:17). זה הנושא של תחילת הפרק 12. הערה :. כפי שאנו זקוקים לאנשים כמו פול היום! זה עצוב לציין חוסר צניעות בקרב המשרתים האמורים של ישו. גברים מחפשים להאדיר, לרומם ואחד את השני, גם בהקשר של כנסיות ויצירות רוחניות. שירותים מיוחדים לכבד אנשים, והדגישו כמה בגלל הכשרתו התאולוגית, התרוממות רוח של אנשים שהשיגו עושר חומרי או מעמד חברתי ושימושם של מנהיגים פוליטיים כאורחים מיוחדים הן דוגמאות לתאוות הבשרים שפול לדחות ולגנות. אחד ההיבטים עצובים של הסטיות של כנסיות ואנשים "דתיים" שוכחים את האיכויות שאלוהים רוצה בחיים של כל הנוצרים (לקרוא הגלטיים 22-23: 5; 2 פיטר 1: 3-11), האוונגליסטים (1 טימותי 4: 12-16), בקודש (1 טימותי 3: 8-13) ואת הזקנים / הרועים / משגיחים (1 טימותי 3: 1-7; 1 טיטוס: 5-9). חלק מהקטעים האלה מדברים על מיומנות וכשרון, אבל הדגש העיקרי הוא על אופי, עמדות והתנהגות של אנשים. לא פול לא סמך על הדברים שהוא הביא למשיח, אלא במה ישו עשה לו, והופך את חייו. Obs :. דאגתו של פול לכנסיות (פסוקים ו 28 -29). בין משקליו סבלו, פול מצא את זה קשה יותר לדאוג משקל עם הכנסיות. הוא לא מתלונן על העבודה עצמה, או העייפות שחש. הייתה לו כל כך הרבה חמלה שבאמת סבלה עם אנשים. פול הרגיש את החולשות ושערוריות של האחים במקומות שונים, כאילו הוא עובר אותן הבעיות. פול ממשיך את דבריו של פרק 11, מראה שהוא יכול להתפאר יותר מ השליחים השווא שמרמים את קורינתיאנס. למרות שיש לו את התהילה, משום שהוא אינו מבין היטב שכל התהילה שייכת לאלוהים. 12: 1-6. אם זה היה כדי לרומם, פול מצטט את החוויות שלהם רוחניות, במיוחד החזיונות וההתגלויות שלהם. אפילו פעם אחת הוא נלקח לשמים שלישיים (גן עדן) שבו הוא שמע דברים שאדם לא יכול לדבר! אבל ניסיון זה נתן שום סיבה לפול לרומם. זה היה משהו שהוא לא קיבל כל מעשה שהוא עשה. זה היה אלוהים שנתן לך ברכה זו, ופול נשאר איש בלבד. Obs :. "אני מכיר אדם" - פול עבד כל כך קשה כדי למנוע מתרברב שלא זיהה כאן. החוויה הייתה ברורה עצמו, אבל הוא לא אומר "אני נתפסתי לגן עדן!" למעשה, הוא היה שקט בנושא הזה במשך 14 שנים! Obs :. השמים שלישי - פול מזהה אותו כגן עדן. יש מניחים שהראשונים יהיה באוויר (גן עדן) והחלל השני (שמש, ירח, כוכבים, וכו '). Obs :. אם פול סרב תהילה בעשייה שלו ואת החוויות הרוחניות שלהם, הוא יכול להתפאר ב? הוא דיבר מספר פעמים: בחולשתו. חלק ממתנגדיו של פול נחשב חלש (10:10; 11:21). בטיעון שלו כאן, זה עושה את הנקודה שלך "החלשה" בכוח. הוא תפארת בחולשה, כי חולשתו מדגישה בצורה ברורה יותר את כוחו של אלוהים (11:30, 12: 5,9,10; 13: 3). 12: 7-10. איור של חולשה שפול בחר היה כמה סובלים את מה שהוא מכנה "קוץ בבשר". הוא אינו מזהה את הקוץ, אבל מדבר כמה דברים מעניינים שיעזרו לנו כאשר אנו עומדים בפני סוגים שונים של סבל בחיינו: (1) הקוץ שימש כדי להתמודד עם כל נטייה ל ensoberbecer או לרומם. חולשות, אנחנו מזכירים לנו את התלות שלנו באלוהים ואת העובדה שאנחנו אינם משמעותיים בהשוואה אליו. (2) הקוץ היה שליחו של השטן. למרות שאלוהים להשתמש הייסורים שלנו למטרה שלו היה השטן ששם הקוץ בחייו של פול. השווה עם המקרה של איוב. אלוהים אפשר השטן להתאבל. (3) פול שאל שלוש פעמים, אבל אלוהים סרב לקחת את הקוץ של חייו.
הדוקטרינות של כמה כנסיות היום מצביעות על כך שהחיים הנוצריים הוא להיות חופשיים מסבל, או סבל שהוא הוכחת החטא בחייו של אדם, הן תורות erradíssimas. פול, משרת נאמן ומסור, סבל בבשר. משרתים נאמנים היום יכולים לסבול עוני, מחלות וצער אחר. (4) חסדו של אלוהים הוא מספיק. השטן שלח את הקוץ, אבל אלוהים השתמש כדי להראות את החשיבות של החסד שלו לפול. (5) כוחו של אלוהים נעשה מושלם בחולשה אנושית. (6) פול מעדיף את התהילה במשיח מאשר לקבל את השבחים של גברים. (7) מאז פול למד להבין את זה ככה, הוא לקח את ההנאה בחולשות, פציעות, וכו ', כי הרגעים האלה הוא ראה את כוחו של אלוהים בצורה ברורה יותר. ראה ג'יימס 1: 3-4. (8) כאשר פול היה חלש במונחים של נסיבות חיים זה, הוא הרגיש חזק בגלל כוחו של אלוהים בחייו. 12: 11-13. פול שקל את כל "שיגעון" זה מיותר ומביך. העובדות היו צריכים להיות ברורות ל Corinthians: (1) הוא לא הייתה נחותים מנביאי השקר! (2) הוא הראה הסימנים של שליח (ניסים) אל הקורינתים. (3) העובדה שהוא לא קיבל תמיכה מהכנסייה קורינתיים לא לגרום לה פחות מאחר. (הוא מתנצל על "חוסר הצדק" של לא להיות כבד עבורם!) שים לב. הסימנים של שליח. פול מצטט סימניו ומופתים וכוחות פלאיים כעדות לשליחותו. בכך הוא מזכיר לנו את עובדה לעתים קרובות התעלמה על המתנות המופלאות בכנסייה הקדומה. הסימנים שימשו כדי לאשר את המילה הטיפה על ידי השליחים (מארק 16:20, העברים 2: 3-4). היום יש לנו את המילה חשפה ואישרה בכתובים,
אין צורך אותות (1 Coríntios 13: 8-13). אנחנו לא שליחים (עד ראייה
עלה ישו - מעשי השליחים 01:22; 1 Coríntios 15: 8), ויש לנו הסימנים של שליח.
             תודה לאל, יש לנו דרך מעולה יותר, יותר מכל סימן מופלא; יש לנו את המילה של אלוהים שיכול להציל נפשות! 12: 14-18. פול לא התכוון להיות "כבד" בביקור הבא לקורינתוס. הוא לא היה מאחורי המוצרים, אבל חיפש אנשים. הוא לא היה מעוניין בכסף של קורינתיאנס. Obs :. "בפעם השלישית", מציעה את האפשרות של ביקור של פול לקורינתוס בין המכתב הראשון והשני. ראה הערות בעניין זה במבוא (חקר 1/15). Obs :. הסיבה לעבודתו של פול. שליח זה לא חפש חומר סחורות של נוצרים שבו עבד. לא היה לו מטרות גיוס כספים או דרישות שכר. קיבל תמיכה, כן, אבל לא לקחתי את ההזדמנויות לקחת את הנכסים של הומר עתה בכנסיות שהקים. פול בילה בעבודה לנשמותיהם של האחים האחרים (15). חוזר להשתמש נימה של אירוניה, הוא אומר שהוא החזיק את קורינתיאנס במכוון (16). לכן, זה מפנה את תשומת לב לעובדה של כנות וחוסר אנוכיות כל בעבודתם. לא הוא ולא חבריו, שחקרו את קורינתיאנס. Obs :. פול ואחרים היו יכולים לקחת את היתרון של האוספים שנעשו כדי לעזור לאחים הנזקקים ביהודה, אך לא עשו זאת. למעשה, פול עשה הכל כדי להימנע מכל חשד או אשמה ביחס לכסף שנלקח (ראה 8: 19-24). כעבודה שלו היה שונה מהמציאות הנסתרת ולעתים מלוכלך של כמה כנסיות היום! 12: 19-21. מציג את כנות אהבתו לקורינתיאנס, פול הופך ערעור נוסף מעודד אותם לעסוק בטוהר. הוא לא היה רוצה למצוא אותם מתאמן חטא. 13: 1-4. פול מוכן לבקר קורינתוס בפעם השלישית (ראה להגיב על 00:14 במחקר הקודם) ויהיה מוכן להתמודד עם השליחים שווא עם צדק שהמילה של אלוהים דורשת. פול הראה ודאות כי ישו דיבר עליו, ואמר את אמונתו בכוחו של ישו. ישו מת על חולשה אבל גדל וחי בכוח. פול (וכל דבר אחר) הוא חלש (ראה 00:10), אבל חי על ידי כוחו של אלוהים. 13: 5-10. פול תיגר קוראים שיבדקו כדי לבדוק את מצבך הרוחני (5). Obs :. האתגר של פסוק 5 הולך לכל נוצרי. אנחנו באמת נמצאים באמונה? כמו פול הציע את האפשרות ש Corinthians נפסל, הוא דיבר בביטחון על מצבו שלו, וביקש מהם להכיר בכך שהוא לא אושרו (6). פול המשיך להתפלל ש Corinthians לעשות טוב, ללא תלות ביחסם כלפיה (7). פול לא עשה שום דבר נגד את האמת, והיה שמח אם היה Corinthians, למעשה, חזק (8-9). התיקונים שנעשו על ידי מכתב שפול שם מניעת מורת רוח חזקה יותר על ביקור בקורינתוס (10). אם אתה צריך להיות קשוח, הוא היה עם הסמכות שהקב"ה נתן לך 13: 11-13. כמו בעבר, פול סיים את המכתב עם כמה ברכות לאחים הוא מדגיש:.. (1) האחדות ושלום בין אחים (11) (2) אהבת אחים (12) פול סוגר עם ברכה הכוללת שלושה אנשים אלוהיים:. ישו, האב ורוח הקודש (13) Obs :. פסוק כמה ספרי תנ"ך פער 12 בשני (12 ו -13), ובכך נותן בסך הכל 14 פסוקים בפרק. לאחרים יש רק 13 פסוקים. התוכן הוא אותו. כאן אנו עוקבים תרגום שיש 13 פסוקים בפרק.
קורא נובל (א) אני יכול לעצור כאן התגובה במכתביו של פול; פשוט כי יש לך למצוא תגובה אחת, כל האותיות של פול. כי "אלוהים" יברך את האח הזה שהציג אותנו עם ביקורת רצינית זה, המבוסס במילה "אלוהים". אנשים כאלה שעושים את הבדל לטובה; לכן בענווה להציב לרשותו של כל, הפרשנות המקראית היפה שלה.
קוראים אצילים (כ) זה יותר תגובה תאולוגית במכתבים של פול אל הקורינתים, הצלחתי לתת להם ביקורת רבה, ושכולם תוכל להבין טוב יותר את המשמעות של כל אות. אבל לזכור כי דברים אלה נעשו כאן על ידי גברים שעשו תיאולוגיה. אני רק עושה את לימודי התנ"ך, כל כך שונים דברים אלה כאן. הדבר החשוב הוא שכל מי שרוצה לדעת יותר מבחינה תאולוגית, תקפים גם דברים אלה.
סקירה, מחקר, סקור José Carlos ריביירו, חבר בכנסייה הבפטיסטית הראשונה של טרשת נפוצה. סיימתי את הלימודים בבית חולים רבנות בשנת 2012, כמובן שניתן על ידי הכומר מרצדס Tavares וגם על ידי UFMs, קורס שניתן על ידי הפרופסור לביו-האתיקה ל UFMS סטודנטים לרפואה, כומר, כומר וקפטן MS מלכי Ednilson מכבי אש
Campo Grande MS 16 מרס 2015 jc0856@hotmail.com
                




Comentários

Postagens mais visitadas deste blog

Bíblia Sagrada comentada por livros por José Carlos Ribeiro Comentário nos livros de Joel, Amós, Obadias, Jonas & Miquéias: livros 29, 30,31,32,33 e 34

 Bíblia Sagrada comentada por livros por José Carlos Ribeiro    Comentário nos livros de Joel, Amós, Obadias, Jonas & Miquéias: livros 29, 30,31,32,33 e 34           O nome Joel significa, literalmente, “ Jeová é Deus”. Este é um nome muito comum em Israel, e Joel, o profeta, é especificado como o filho de Petuel. Nada é conhecido a respeito dele ou da circunstância de sua vida. Provavelmente que ele tenha vivido em Judá e profetizado em Jerusalém. Não há como datar o livro com absoluta certeza, e os estudiosos variam em suas opiniões. Há referências tanto em Amós como em Isaías, que também estão em Joel (comparar Amós 1.2 com Joel. 3.16 e Isa. 13.6 com Jl 1.15) É opinião de muitos conservadores que Amós e Isaias tenham tomado emprestado de Joel, fazendo-o um dos mais antigos dos profetas menores. Além do mais, a adoração a Deus, a qual o sumo sacerdote Joiada restaurou durante o reinado de Joás (2.Rs 11; 2Crôn. 23.16), é suposta por Joel. Portanto muitos sustentam que

How to receive and deserve God's blessings in your life. Part V III. Purity and perseverance: it is part of God's blessings: also in Greek English and German

Como receber e merecer as bênçãos de Deus em sua vida. Parte V III. A                                              Pureza e perseverança: faz parte das bênçãos de Deus:                                                                                   Nobres leitores o tema continua mostrando um pouco mais sobre pureza e perseverança, pois é algo muito difícil nos dias de hoje. Ser puro incomoda, e perseverar em honestidade, lealdade, justiça, temor e obediência também incomodam. No mundo globalizado de hoje é quase impossível encontrar alguém puro, integro, honesto etc. ser puro não te dará benefícios financeiros, morais e religiosos. Vejam o exemplo do que esta acontecendo em nosso País onde ser corrupto, ladrão, bandido, canalha, pilantra, trás milhões de dólares nas contas destas pessoas. Ser puro neste País tem sentido contrario, pois aqui no Brasil, eles se purificaram e perseveram em corrupções roubando todo um País. A pureza de nossos políticos é tão evidente que, não consegui

Discernimento, entendimento e Sabedoria: O que é discernimento segundo a Bíblia. Parte I Também em Inglês Grego e Alemão

Discernimento, entendimento e Sabedoria: O que é discernimento segundo a Bíblia. Parte I                   Conhecendo  melhor a Bíblia, e a palavra de Deus.            Nobres leitores irei mostrar a todos vocês um pouco mais sobre o que é discernimento segundo a palavra de Deus.  O discernimento é essencial no processo de tomar decisões sábias.   A Bíblia diz em Tiago 1: “ 5  E, se algum de vós tem falta de sabedoria, peça-a a Deus, que a todos dá liberalmente, e o não lança em rosto, e ser-lhe-á dada. 6  Peça-a, porém, com fé, em nada duvidando; porque o que duvida é semelhante à onda do mar, que é levada pelo vento, e lançada de uma para outra parte. 7  Não pense tal homem que receberá do Senhor alguma coisa. 8  O homem de coração dobre é inconstante em todos os seus caminhos. 9  Mas glorie-se o irmão abatido na sua exaltação, 10  E o rico em seu abatimento; porque ele passará como a flor da erva. 11  Porque sai o sol com ardor, e a erva seca, e a sua flor cai, e a formos