Pular para o conteúdo principal

Bíblia Sagrada comentada por livros por José Carlos Ribeiro. Apocalipse: Revelações: hebraico


פרשנות מקרא קודש לספרים על ידי חוסה קרלוס ריביירו גם באנגלית, יווני ובעברית אפוקליפסה: התגלית: português
                לא הייתי, אחים, יש לך בור בעניינם שהם ישנים, שמא אתה צער לאחרים שאין להם תקווה. כי אם אנחנו מאמינים שישוע מתים וקמים לתחייה, גם אז אלוהים דרך ישוע, יביא איתו מי לישון. עכשיו גם אנו מצהירים על ידי דבר ה ', זה: אנחנו שחיים, שנשארו עד לבואו של ה', לא להקדים אלה שישנים. לאדון עצמו, נתן לו סיסמא, שמע את הקול של המלאך, ועם המנצח של אלוהים, יהיה לרדת מן השמים, ומת במשיח לעלות ראשון; אז שהם בחיים, שנשארו, ייתפס יחד איתם בעננים לפגוש את הלורד באוויר: וכך תהיה לנו אי פעם להיות עם ה '. "
Comfortאתם לכן, עוד במילות אלה "(1 Tes. 4,13-18).
           ודאות ראשונה: המתים אינם מתים. "כי אם אנו מאמינים כי ישו מת וקם לתחייה, גם אז אלוהים דרך ישוע, יביא איתו מי לישון" (
v.14). ודאות זו מורכבת משלושה חלקים: א) בברית החדשה, התחייה מתייחסת בעיקר לגוף. "השינה" של מאמינים או הביטוי "הישנים" הן הגופות של נוצרים ( At.13.36-37; רום 8.10-11,23; .. 1 Cor 15,35-46). !. התנ"ך אינו מלמד "השינה" של הנשמה לדוגמא, האיש העשיר לזרוס אחרי שהם מתו, היו בהתאמה בעולם התחתון (שאול) ובגן העדן, אבל מודע לחלוטין (. לוקס 16,19-31) הגוף, שהותיר במוות, "שינה"; אבל רוחו של המאמין, את האישיות שלך, בן שלך, את התודעה שלכם היא עם משיח מרגע מוות שליח פאולוס היה משוכנע לחלוטין של מציאות זו, הסיבה לכך שהוא כתב:. "... העובדה שיש ברצון לצאת ולהיות עם משיח, שהוא הרבה יותר טוב "(אל הפיליפים 01:23).
כאשר הצדוקים טענו עם ישו על תחיית המתים, הוא אמר: "באשר לתחיית המתים, יש לך לא לקרוא את מה שאלוהים אמר לך (אקס 3.6.): אני האלוהי אברהם, אלהי יצחק ואלהי יעקב ? הוא לא אלוהים המת אבל של החיים "(מאט. 22,31-32).
האדון ישוע המשיח אומר, ".. אני התחייה והחיים :? הוא המאמין בי, למרות שהוא מת, הוא יהיה חי, ומי שחי ומאמין בי לעולם לא ימותו האם אתה מאמין שזה .. "(
Jõ.11.25- 26). בג'ון 08:51 הוא גם מדגיש: "... אם מישהו שומר על המילה שלי לעולם לא יראה מוות" בעוד הגוף ישן, רוחו של המאמין בישוע עדיין חיה. 2 Coríntios 5.8, נכתב כי "לעזוב את הגוף" פירושו "הווה עם ה '." שני במילים אחרות, ברגע שאנחנו עוזבים את גופנו עם משיח. ברום. 8,10, מתייחס לאמת רוחנית שקרה, אבל מצד השני, עובדה זו חלה גם על העתיד אחרי מוות: ". אבל אם המשיח הוא בך, הגוף אכן מת בגלל החטא אבל הרוח היא חיים בגלל הצדקה"
ב 1 התסלוניקים 04:16 אנו קוראים על " מתים במשיח ". מאז ישו קם לתחייה וחיי, גם לחיות כל מי שנרדם בו. מבחינה רוחנית הם במשיח ולחיות עם משיח ("לאזרחות שלנו היא בגן העדן" - (פיל 3:20), הם קמו לתחייה באופן פיזי.
è b) התקווה להיות עם משיח: אבל המציאות היא עוד יותר נפלא, וזה גם חלק מההבטחה של ישועה וההתלהבות. כנוצרים, אנחנו לא אומרים במקרה: "ה 'לקחה את אח או אחות שזה." זה באמת נכון שהוא ביקש נוצרי לישו, כפי שלא מאמינים הוא נלקח על ידי מוות. כנסיית ישו לא ראתה מוות: "לא, אחי, יש לך בור בעניינם שהם ישנים, שמא אתה צער לאחרים שאין להם תקווה" (1 התסלוניקים 4:13.). אחרים כבויים ( v.12), אינם במשיח! פסוק 14 כתובותיהם של אלה שישנים בישו, "כי אם אנו מאמינים כי ישו מת וקם לתחייה, גם אז אלוהים דרך ישוע, יביא איתו מי לישון." זה הופך להיות ברור יותר במהדורה המתוקנת וקבוע: "כי אם אנו מאמינים כי ישו מת וקם לתחייה, אפילו גם כך ששינה בישו אלוהים יביא איתו." נוצרים שמתו הוכנסו לשינה על ידי ישו, כמו אמא או אבא לשים את ילדיהם לישון בלילה. משמעות דבר בפועל: כאשר מאמין מת, הוא ביקש לישו, ולכן לא ראה את המוות. אני משוכנע שאלוהים נוכח במותו של כל אחד מילדיו, שתיקח אותם לעצמוèג) הבטחה שמתה לבוא משיח:.
ההבטחה שאלוהים "באמצעות ישו, יביא איתו מי לישון" היא אמירה מהפכנית. שים לב שלא כתוב, "הוא יביא" אבל "יביא איתו", כלומר "יביא איתו." הלורד מודיע לשליח, וכך כל הכנסייה, המת במשיח לא תיפגע בשום צורה, אבל יש עליונות.
            כשאתה חוזר, ישו יביא איתו את אלה שמתו, כפי שהם כבר נמצאים איתו (1 התסלוניקים 4,14-15), וגופותיהם יקומו הראשון (
v.16). רק אז יקרה להפיכתו של מאמינים עדיין בחיים, ואז הם יהיו תפסו יחד כדי לפגוש את הלורד ( V.17).
הבה נבחן את הפסוק 14 בשתי גרסאות אחרות: "מכיוון שאנו מאמינים כי ישו מת ולאחר מכן חזר לחיים, אנחנו גם מאמינים שכאשר ישו חוזר, אלוהים יחזיר איתו את כל הנוצרים שמתו" (החיים המקרא). "כי אם אנו מאמינים כי ישו מת וקם לתחייה, אפילו גם כך ששינה בישו אלוהים יביא איתו" (מתוקן מהדורה מתוקנת ו).
 לכן, זה פשוט אומר שישוע הביא עימו מגיע ב, הם הרוחות חסרות גוף המת במשיח. ראשית, גופם יקום לתחייה והצטרף לרוחות. לאחר שחי מאמינים יהפוך וכל הכנסייה תילקח לגן עדן עם ישו. היסוד זה
 תקווה של תחייה נוצרה באופן בלעדי על ידי ישו דרך מותו ותחייתו. זה הכוח והכוח של תחיית מתים. עכשיו, מה שחשוב הוא אם אנחנו מאמינים במותו ותחייה (
v.14). ישו שאל פעם את תלמידיו, "מי עושה (או מאמינים) שאני?" ( Mat.16.15). אז פיטר לקח את התשובה הנכונה רק: "אתה הוא המשיח, בן אלוהים החיים" ( v.16). לדעתך, מי הוא ישו? ודאות שנייה: ה 'תחזור באופן אישי. "כי ה 'עצמו יהיה לרדת מן השמים ... ..." (1 התסלוניקים 04:16). התחייה:. ההתלהבות תהיה הפעם שהאדון ישוע להשאיר כסאו בגן העדן ואופן אישי בא לפגוש הכנסייה שלו כדי לקחת אותו לביתו של האב. כחתן פוגש את כלתו, המושיע יבוא לפגוש אלה שנרכשו על ידי הדם שלו ולהוביל אותם לתהילה. האדון לא שלח מלאך או כל שליח אחר ל. לעשות את זה, הוא יבוא באופן אישי אז, פשוטו כמשמעו, לממש את ההבטחה של ג'ון 14,3: "ואם אני הולך ולהכין מקום, יבוא שוב ויקבל אותך לעצמי, שבו אני נמצא, שם אתם עשויים להיות גם". כמו זה באדם הציל אותנו ומת בשבילנו, בדיוק כמו שהוא עצמו הכין לנו מקום, הוא אישית יחזור כדי להוציא אותנו לעצמו, כך שאנחנו בו הוא. בקטעים בברית חדשה רבים מתבקשים לחכות ישו בכל עת (למשל, 11:26 בצבע אחד;. Tessalonicenses 1. 01:10; עברית. 10:37).
ודאות שלישית: הסיסמה: "כי ה 'עצמו, נתנה לו סיסמא, שמעה את הקול של המלאך, ועם המנצח של אלוהים, יהיה לרדת מן השמים, ומת במשיח לעלות ראשון" (
1 Tessalonicenses. 04:16). המהדורה המתוקנת קבועה ואומרת, "כי ה 'עצמו תהיה לרדת מן השמים בצעקה, עם הקול של המלאך, ועם המנצח של אלוהים :. והמת במשיח לעלות ראשון" לפי ההבנה שלי, ה' בעצמו תיתן את הסיסמה הזאת, כי הוא הריבון שלכל הצבאות השמימיים לציית. זה מופיע בקטעים הבאים: "אכן, אכן אני אומר שהשעה היא באה ועכשיו הגיעה כאשר כל המתים ישמעו את קולו של בנו של אלוהים: והם ששומעים יחיו" (יוחנן 05:25). ישו, רועה טובה, גם אמרה: "הכבשים שלי לשמוע את הקול שלי, אני מכיר אותם, והם מבינים אותי אני נותן להם חיי נצח, הם אף פעם לא יאבדו, ואף אחד לא יחטוף אותם מהיד שלי." (ג'ון 10.27-. 28). כבר כבשים של הצאן מרעיתו של ישו? התשובה לשאלה זו היא בעלת חשיבות מכרעת ביחס לנצחיות. האם מערכת יחסים אישית עם ישו, לאחר שקיבל אותו בחיים שלך (יוחנן 1:12)? אתה יכול לומר בודאות, כי הוא ילד של אלוהים? אם לא, אנו מבקשים ממך לתת, צעד מכריע זה היום כאשר האדון ישוע העלה לזרוס, אנו קוראים כי הוא קרא לתת צו: (ג'ון 11:43 "... (ישו) קרא בקול רם, לזרוס לצאת מהארון!". ) עלינו לדמיין הבא:. במרוצת זמן, מיליון מאמיני אנשים באדון ישוע ישנים, או מתו מגיע הזמן של התלהבות האדון עלה מהכסא ובוכה, ..! "לצאת מארון" ואז הקברים ייפתחו, ואף אחד מהם נרכשו על ידי דמם יחזור. זה לא משנה אם גופם נשרפו, מת אם מזוהם בקרינה גרעינית או נמצא במעמקי הים. הוא הבורא, הוא יעלה ויוביל אותם למפגש של רוחם, נשמות.
 בתהילים 33,9, כתוב שלו, בנו של רוב הגבוה: "כי הוא דיבר וזה נעשה; הוא ציווה, והוא עמד מהר" (השווה גם עיסא 55.4.). זה "סיסמא" ה 'מגיעה מהשפה צבאית. זה דומה לקול פיקודו של גנרל שקורא לחייליו לקרב. בהתלהבות, הכללי השמימי יפקד חיילים שנלחמים בשבילו, הם צריכים להתמודד עם כל השריון הרוחני (
Ef. 6:11), כך לעזוב את שדה הקרב על כדור הארץ ולבוא אליו לתהילה שלו.
 רביעית בטוח: הקול של המלאך: "כי ה 'עצמו, נתנה הסיסמה שלה, שמע את הקול של המלאך, ועם המנצח של אלוהים, יהיה לרדת מן השמים, ומת במשיח לעלות ראשון "(
1 Tessalonicenses. 04:16). "מלאך" הייעוד חל רק מלאך בתנ"ך, כלומר, מיגל: "עם זאת, מיכאל המלאך ..." (9 ג'וד) מיכאל אומר "מי כמו אלוהים?" מלאך זה הוא אחד החשוב ביותר בהיררכיה (דן.. 10:13). בזמן דניאל, מיכאל נלחם נסיך השדים בעולם השמימי ובא לעזור גבריאל, כדי שיוכל לאשר את דניאל שתפילותיו נענו (דן. 10,12-14 ו -21). מוקדם יותר מלאך זה גם נאבק עם השטן לגופו של משה, "ובכל זאת מייקל המלאך, כאשר מתמודד עם השטן הוא שנוי במחלוקת על גופו של משה, לא העז להשמיע פסק דין משמיץ נגדו, להיפך, אמר: הלורד לנזוף אותך! "(ג'וד 9). בסופו של מייקל וצבאות מלאכיו נלחמים נגד צבאות השדים של השטן, הניצחון ומוטלים על האדמה, כך שאין לו גישה יותר לגן עדן (אייפוק. 12,7-9).
           למה אתה שומע את קולו של המלאך מיכאל בעת ההתלהבות ? למה ושהוא ירים את קולו, לאחר הסיסמה של הלורד להתלהבות המפתח והתשובה לכך הוא במילות משמעותיות של המלאך גבריאל לדניאל היהודי:? "אבל אני אגיד לך מה שבאתי לידי ביטוי בכתבי הקודש של אמת: ואף הוא בצד שלי נגד אלה, למעט מיכאל הנסיך שלך "(דניאל 10:21) מתערב זה מלאך בדרך מיוחדת לעם ישראל:".. באותו הזמן יהיה מייקל לקום, נסיך הגדול, מגן הילדים של עמך ... "(. דן 12.1)
עלינו לזכור כי בעת האדון ישוע המשיח לתת את הפקודה לתחייה וההתלהבות של הכנסייה שלו, ההיתר של חסד יסתיים. לאחר מכן "גופו של ישו" הוא מלא, ולאחר מכן את חג השבועות בכיוון הפוך (הנסיגה של רוח הקודש) יתקיים והכנסייה תילקח לגן עדן. לאחר שהוא ישוחזר שוב סוג של "מצב בתנ" ך ". הקשר בין ה -69 והשבוע של שנות ה -70 של דניאל. הבה יזכרו רק את החותם החמישי ואלה בצרה הגדולה "... שנרצח בגלל המילה של אלוהים ועל העדות שהם החזיקו בכו בקול רם, אמר. כמה זמן, הו אלוהים, וקדוש נכון, עד שאתה שופט ולנקום את הדם שלנו עליהם שלהתעכב על כדור הארץ? "(
Rev. 6,9-10). בהתבסס על ידיעתי, הם לא שייכים לכנסייה כתלמידים אמיתיים של ישו לא בקשו נקמה. לעומת זאת. למות מסטול על ידי הפרושים והסופרים, סטיבן בכה, 'האדון ישוע, לקבל את רוחי! אז הוא כרע על הברכיים ובכה בקול רם: הלורד לא לייחס להם את החטא הזה! "במילים אלה, הוא נרדם" (מעשי השליחים 7,59-60). באשר לתנאים האופייניים של הברית הישנה בצרה הגדולה, אנחנו זוכרים גם את שני עדים שיעבדו ניסים, יהיה להכות את כדור הארץ עם כל המכות והאש יצא מפיהם לטרוף את אויביהם (התגלות 11,3-6;. להשוות גם לוק 9,54-55). הכנסייה ישוע הייתה תעלומה, זה הוכנס על ידי אלוהים בין ה -69 והשבוע של שנות ה -70 של דניאל. לאחר שנלקח ממנו, יתחיל בשבוע ה -70 לשנים (הצמוד לשבוע ה -69) דניאל 9. בעוד הכנסייה היא הבית של האבא השמימי, העולם וישראל תיכנס לצרה גדולה. כך, העם היהודי שוב כולו למרכז של פעולתו של אלוהים. לכן הנסיך המלאכי של ישראל לפעולה שוב (כמו במקרה של דניאל), ולהרים את קולך. בשביל מה? לעם ישראל: "באותו הזמן יהיה מייקל לקום, הנסיך הגדול, מגן הילדים שלך אנשים, ולא יהיה זמן של צרות, כמו לא היה מאז היה אומה אפילו לאותו זמן, אבל באותו הזמן, נשמר האנשים שלך, כל אחד שיהיה מצא כתובים בספר" ( דן. 12.1). "באותו זמן" פירושו: כאשר הכנסייה כבר מתלהבת, האנטיכריסט הופיע והצרה הגדולה החלה, מלאך מיכאל יתערב לטובת ישראל, כי אז יתחיל שארית הישועה של ישראל, "רבים מאלה שישנים האבק של הארץ יהיה ער, קצת לחיי נצח, וכמה כדי בושה ובוז נצחי הם שחכמים יהיו לזרוח כבהירות של הרקיע; והם שהופכים רבים לצדקה ככוכבים לעולם ועד אבל אתה, הו דניאל, יסתום את הפה את המילים ולאטום את הספר עד למועד הסיום:.. רב הלוך ושוב, יהיה, והידע יוגדל ... רבים יהיו מטוהרים, ועשה לבן, וניסה, אבל הרשעים יעשו ברשעות: ואף אחד מ מבין, אבל החכם יבין "(דן 12,2-4 ו -10.). הקול של המלאך הוא גם הבין לעתים קרובות כפגישת שיחת ועידה ואיסוף של הקדושים של הברית הישנה.
          ישראלים רבים כיום הגיעו לידע הגבוה ביותר שקיים: הם האמינו בישו, המשיח שלהם! והאדון עצמו תמיד מוסיף עוד יהודים לכנסייה שלו, כאמור על ידי החשבון הבא: (...) חמישה אנשים הוטבלו באוקטובר. היו שלום ואורה, זוג ישראלי צעיר, ושתי בנות הומרו על ידי שכנתה, שמשתתף באופן קבוע בכנסייה. "זה משהו מיוחד", כותב ג'ון פקס, "כאשר צעירים יהודים להכיר במשיח שלהם, במיוחד כאשר בני זוג הופך והוא הוטבל." (...) חנות אגודת התנ"ך בתל אביב ממוקמת היטב והוא ביקר על ידי ישראלים רבים כדור אנדי, מנהלו מדווח המקרה של אישה חרדית שקנה ברית חדשה בחנות:.. היא רצתה לדעת את האמונה הנוצרית ממקור ראשון פקיד ממשלתי רצה התנ "ך בערבית לאדם אחר ואירוע שקנה לעצמו ברית חדשה. החנות המקראית מספקת גם מסחר בתים, אוניברסיטאות אחרות ומלונות בברית חדשה, ספרים נוצריים וכתבות ... (
Anzi 3/98) נביא דניאל נצטווה: "אבל אתה, הו דניאל, תסתום את הפה את המילים ולאטום את הספר עד למועד הסיום: רב יהיה הלוך ושוב, וידע יוגדל". איזה סוג של ידע יוגדל? תשובה: יותר ויותר יהודים להכיר בכך שישוע הוא המשיח. כבר ראה את תחילתו היום. מספר החברים של הכנסיות היהודיות-משיחיות מוכפלות ב -10 -30 ב השנים האחרונות! אבל בחזרה לקול של המלאך: אנחנו יכולים לדמיין שמיגל יבוא בעקבות הלורד כאשר הוא מגיע לכנסייה שלו. החיים התנ"ך אומר, "כי ה 'עצמו תהיה לרדת מן השמים בזעקה חזקה, עם הזעקה התוססת של המלאך ועם התרועה החזקה של אלוהים" (1 Tessalonicenses 4:16). כמובן הלורד לא צריך ניטור כזה, אבל זה נראה כמו מלאך מיכאל הוא הלוחם שפועל באוויר נגד שטן (דניאל 10), ואיך ישראל תגיע למקום שוב, המלאך להתערב נלחם על אנשי בריתו של אלוהים.
           ההתלהבות של הכנסייה ישוע (כל אדם שנשמר, אם יהודי או גוי, יוסר מן האדמה) תגרום מכה פתאומית, דרמטית ובלתי נתפסת בהיסטוריה האנושית שתישאר מאחור. אירוע מהפכני זה יפעיל מספר אירועים שלאחר מכן אחרים. אנו רוצים להדגיש אחד: בישראל יפרצו תחייה: רומאים 11:25 אומר בצורה מאוד ברור: "לא הייתי, אחים, יש לך בור של המסתורין הזה (שמא אתם להיות חכמים בעצמכם): אשר באו התקשות בחלקו לישראל עד שהגיע במלוא הגויים (הכנסייה של ישו). "כאשר המלאות של הגויים (עמים) נכנסו" גופו של ישו ", הוא יילקח לגן עדן. אז ישראל התקשות הסוף, עיוורונו סופו של דבר.
אז יהודים רבים יבואו לדעת דניאל 12,4, הבנה שהאדון ישוע המשיח הוא. זה מאוד סביר להניח כי בימים שלאחר אלפים ההתלהבות של יהודים לחזור לישו, דומה למה שקרה בכנסייה הקדומה בספר מעשי השליחים. יש יבוא שוב ולהיוולד של זרע הבשורה התפשט דרך הפה ובדפוס על ידי יהודים משיחיים, אשר באותה העת גם נתפסו. מי שנופל מאחורי, משפחה, חברים, עמיתים לעבודה, וכו ', לחפש ספרי תנ"ך, ספרים ופרסומים נוצריים אחרים שהותירו
arrebatados. הם יזכרו את מה שהם קראו ושמעו על פירושים ודרשות מקראיים על תקווה למשיח. תקווה שיש עכשיו נובטת בלבם של יהודים רבים.
        לאחר ההתלהבות תופיע גם 144.000 האטומים של ישראל (חזון 7,4-8) ושני העדים (חזון 11,3). יותר ויותר יהודים יומרו ולקחת את הבשורה לאנשים שלהם ולגויים. בזה היהודים יהיו יתרון גדול, כי הם כבר מפוזרים ברחבי העולם ושולטים בשפות רבות ושונות. אבל כדי להיות מדויק, אנחנו חייבים גם לומר שלא כל היהודים יהפכו. רב יכרתו ברית עם האנטיכריסט אומר (דן 9,26-27;. כומר 13,1;. עיסא 28,14-16.). כשמדברים על אותו הזמן, דניאל גם אומר רב יהיה מטוהר (יהפוך), אבל רב יישארו רשעים; רבים להבין, אבל רבים אחרים לא מבין (דן. 0:10). רק שריד יישמר, כפי שניתן לראות בבירור בקטעים אחרים של כתבי קודש (למשל, ברומאי 09:27;. יחזקאל 20,33-38.). אבל מאחורי כל שריד אמונה זו תעמוד המלאך מיכאל כנסיך של ישראל. בהתלהבותו להרים את קולו, כי הזמן שלך הגיע לפעול לטובת שארית ישראל. כפי שראינו היום ישראלים רבים מאמינים במשיחם, ישו. האם ה 'מכינה את עמו להתלהבות והצרה הגדולה? האם הוא עושה זאת משום שהזמן עובר כה? יום חמישי בטוח: המנצח של אלוהים: "כי ה 'עצמו, נתנה לו סיסמא, שמע את הקול של המלאך, ועם המנצח של אלוהים, יהיה לרדת מן השמים, ומת במשיח לעלות ראשון" (
1 Tessalonicenses. 04:16). החצוצרה של אלוהים שהוזכר כאן הוא אותו הדבר כמו 1 Coríntios 15:52: ". ... רגע, בהרף עין, בחצוצרה האחרונה
  . "החצוצרה תישמע, המתים יועלו להשחתה, ואנחנו יהיו שונה". שיחת חצוצרה זה של אלוהים כל הקדושים של כל הזמנים לביתו של האב למה זה נקרא "החצוצרה האחרונה" מדוע, אם כן ההיתר של חסד הגיע לסיומו ההיתר של הכרזה על בשורת חסד החל עם "חצוצרה" ומסתיים בחצוצרה למה זה התחיל עם "חצוצרה" למה אנחנו יכולים לומר שההטפה של הבשורה "השלכות", "הדהדה" לדוגמא, את הביטוי:... "בגללך נשמע את דבר ה '... "(1
Tess.1.8), פשוטו כמשמעו, "בגלל שאתה בקול תרועה דבר ה '" ברומאי 10:18 כתוב "אבל אני אומר ,. האם לא שמע כן, כמובן:? לכל העולם שזה עשה את קולם, והמילים שלהם עד קצה העולם".
 שיחות חצוצרת הבשורה לגאולה בישוע המשיח הדהדו כמעט אלפיים שנה. בקרוב זה יהיה לשמוע את טראמפ האחרון, הבשורה תהיה הטיף לחסדו של היתר יהיה בסופו והכנסייה תושלם, מלאותיה הושגו. הכנסייה נקראת לעלות לביתו של האב. מה הם חשבו התסלוניקים, אשר במידה רבה היו יהודים, כאשר פול כתב על החצוצרה? התגלות לא הייתה קיימת, ולכן הם עדיין לא יודעים שום דבר על שבע החצוצרות של פסק דין המתואר בו. אז בהחלט הם חשבו החצוצרה של מספרי ישועה 10,2-10. בקטע זה התנ"ך מוזכרים שתי חצוצרות הושמעו בהזדמנויות מסוימות סדר אלוהים אמר, "תעשה את שתי חצוצרות של כסף.; עבודה הוכתה יהיה לך לעשות, אתה תשמש למקרא העדה, ואת המסע למחנות "(.
Num 10.2). מצד אחד, לכן, חצוצרות כסף זה התפוצצו לשיחה, שיחה, ולהצטרף יחד, ושנית כדי לשבור את המחנה ולצאת. זה יש תחושה לא נבואית? שיחה (שיחה), להטיף את הבשורה לבוא לישו ("רבים נקראים ..."), עד למלאות נאסף. יציאה: תחיית המתים:. Rapture לביתו של האב היא מעניינת לציין כי חצוצרות אלה היו להיות עשויים מכסף. הכסף ששימש למטרה זו? שקל כסף הצלה [ישועה] (שמות 30,12-13). שקלים אלה ניתנו תשלום כופר לנפשם של בני ישראל, כדי שלא הייתה מכה בהם. זה גם גורם לנו לזכור את 30 החתיכות של כסף ששולמו על ידי מעצרו של האדון ישוע, שזכה בישועתנו על הצלב. , הדרכים של חצוצרות משחק השונות נועדו, בין היתר, כדלקמן: א) כאשר שתי החצוצרות היו שיחקו באופן נורמלי, זה היה טוב עבור השיחות ואיסוף ביחד של כל הקהילה בפתח המשכן (במדבר 10.3) קורא לישועה. ב) כאשר החצוצרנים נשמעו האזעקה, בתוקף, כמו "אות אזעקה", היא הצביעה על מנת לעזוב. הצליל האחרון של החצוצרה, ההתלהבות של האות. עכשיו עדיין מהדהד חצוצרת הבשורה לקורא ואיסוף. אבל
כאשר הוא שיחק טראמפ האחרון של אלוהים כ "אות אזעקה" להתלהבות, ואילו זה יהיה אות לאיסוף של ישראל, כי אז יבוא הזמן של הצלתו. זה מה שהוא הסיק מספרי 10,9: ". כש, בארץ שלך, אתה הולך למלחמה נגד מדכאי הידוק גם לך לפוצץ את חצוצרות ההנחה, ולפני ה 'אלוהיך ייזכר לך, ואתה יהיה נשמר מ האויבים שלך"
        לאחר ההתלהבות תבוא מדכאת, האנטיכריסט, אבל ה 'תזכור ישראל ובסופו להושיע את עמו. ישעיהו 27,12-13 מכריז דרך זו מאוד יפה:. "באותו יום, כאשר ה 'לדוש הדגנים שלך מהפרת ועד נחל מצרים, וילדים אתם ישראל, אתם יהיו נאספו אחד אחד היום, שאם ישחק חצוצרה גדולה, ואלה שאבדו בארץ אשור ואלה שהוגלו לארץ מצרים, יבואו ולעבוד את ה' בהר הקודש בירושלים". לסיבות שכבר הוזכרו ונוסיף חצוצרה אלוהים על התלהבות, על פי הבנתי, אינו שווה ערך לשבע החצוצרות של התגלות (פרקי 8-11). החצוצרה של אלוהים להתלהבות מכריזה על השלמת החסד של העידן. זה החצוצרה של גאולה. בקולו יש לנו ישועה, סליחה ונצחון של הבשורה. זה מהדהד במיוחד עבור הכנסייה, אלא גם לישראל, שבלאחר מכן את היתרה ייאסף.
 החצוצרות בגילומו של מלאכים בהתגלות, לעומת זאת, הן כל החצוצרות של פסק דין על עולמן של המדינות שדחו ישו. בנוסף, העשרים וארבעה הזקנים (הכנסייה, ראו התגלות. 4,9-11) כבר בשמיים במהלך החצוצרה השביעית ולהודיע ​​על חזרתו של ישו ומלכותו (
Apoc.11.15-17). זה מאוד מעניין לציין כי תרגומים אחרים של 1 התסלוניקים 04:16, למשל תיקון ומהדורה מתוקן, אומר: "... כי ה 'עצמו תהיה לרדת מן השמים ... עם המנצח של אלוהים ...". משמעות הדבר היא כי ה 'עצמו - כמו הכהן הגדול של הכנסייה שלו תהיה לנגן בחצוצרה, כי זה ביד שלו. עצמו להתקשר הביתה. הוא ייתן לי הסדר והאות לנסיגה של הכנסייה שלו. לפי ההבנה שלי, זה גם סביר ביותר, לחצוצרה נקראת "טראמפ של אלוהים" וישוע משיח הוא אלוהים (טיטוס 02:13; 1 ג 'ון 05:20). למה לא המושיע שהייתי קורא הציל? אגב, בברית הישנה רק הכוהנים יכולים לנגן בחצוצרה. וישו הוא הכהן גדול, לא מלאך או. שבע החצוצרות של פסק דין (חזון 8.6-9,12;. 11:15) הם הפעילו ונגעו על ידי מלאכים. לכן, חייב להיות הבדל בין החצוצרה של Raptureושבע החצוצרות של פסק דין.
ודאות יום שישי, תחייה והתלהבות: "כי ה 'עצמו, נתנה לו סיסמא, שמעה את הקול של המלאך, ועם המנצח של אלוהים, יהיה לרדת מן השמים, ומת במשיח לעלות ראשון: אז, חיים שיישארו יהיו לכודים יחד איתם בעננים לפגוש את הלורד באוויר: וכך תהיה לנו אי פעם להיות עם ה '"(1
Tessalonicenses 4,16-17.). זה לא תחייה כללית. רק המת במשיח וחיים במשיח יועלו או מעובד. כל אחר המת יישאר בקברם עד יום הדין. מה שמתואר כאן הוא תחייה סלקטיבית מן המתים ובאמת מתייחס רק למי שנמצאים במשיח.
       בג'ון 5,28-29 שהזכיר שתי תחיות שונות: "אל להתפעל זה, כי השעה מגיעה יהיה שבו כל מי שנמצאים בקברות לשמוע את קולו ולבוא ושוב, הם שעשו טובים, אל התחייה של חיים והם שעשו רעים, אל התחייה של פסק דין. "וכאשר ישו ירד מן ההר עם תלמידיו לאחר שינוי צורתו, הוא אמר להם משהו מאוד העריץ ושעד אז הם לא שמעו. זהו ביטוי חדש לחלוטין ביחס להתלהבות:. "כשיורד מההר, הוא האשים אותם שלא לגלות דברים שראו, עד היום שבו בן האדם שקם מן המתים הם המשיכו ההמלצה, שואל אחד את השני, שקם לתחייה מן המתים?" (מארק 9,9-10).
           ישו היה הראשון לעלות מן המתים (מעשי השליחים 26.23;. אל"מ 01:18 ;. 1
Coríntios 15:20). גם 1 Coríntios 15:23; מדבר על זה: "אבל כל אחד, על מנת שלו: ישו primícias, אחר כך מי שמשיח מגיע בו. "הצהרה זו, בחיבור עם 1 התסלוניקים 04:16 אומרת שכל אשר הם במשיח יהיה לעלות מן המתים. זה נקרא" התחייה הראשונה "(אייפוק. 20,5-6). אנשים אחרים, שלא היו בישו, שלא שייך לו על ידי שמירת אמונה ובכך לא היו לי קשר אישי איתו, קמו לתחייה אלף שנים מאוחר יותר, ואז ילכו לגיהינום (אייפוק. 20,11-15).
בתחייה / ההתלהבות הראשונה האדון ישוע להשאיר כסאו, ומן השמים (ביתו של האב), יופיע באוויר (1
Ts. 4:17). הוא לא יבוא לעין על פני כדור הארץ, אך יישאר באטמוספרה העליונה. הרוחות, נשמותיהם של אלה שישנו בו, ילוו אותו, כפי שכנראה גם מלאך מיכאל. אז הם יהיו ראשון לתחייה את גופותיהם של המתים במשיח. זמן קצר לאחר מכן, את גופותיהם של אלה שעדיין בחיים תהפוכנה.
אז הכנסייה תהיה
arrebatadosקולקטיבי לפגוש את הלורד באוויר, העננים, והוא ייקח את כלתו לביתו של האב. הכנסייה לאחר מכן עזבה את מקומו על פני כדור הארץ וג'ון 14,1-6 יתגשמו. כל זה יקרה באופן טבעי בשבריר שני (1 Cor. 15,51-53).
 שביעי בטוח: תמיד להיות עם ה '. "... וכך יהיה לנו אי פעם להיות עם ה 'נוחות אתם לכן זה במילות אלה." (1 התסלוניקים 4,17-18.) אחריות זו:. "... אנחנו נהיה לנצח עם ה'", זה נחמה נצחית ומעל לכל , כי הוא חולף בעולם הזה ... מאותו רגע, שום דבר אחר יהיה כפוף למוות לכל ילד של אלוהים. פירושו "אנחנו נהיה לנצח עם ה '" שהכנסייה תהיה: כל הצער של העבר, כל המצוקות ופיתויים, כל השאלות, כל מה שיישכחו וענו על ידי עובדה זו "... תהיה לנו אי פעם להיות עם ה'." תמיד שבו ישו הוא, היא תשתתף בכל העושר האלוהי שלו ואז יתגשם שכתוב בטיטוס 02:13: .. "... מחפשת תקווה המבורכת והמפוארת המופיע באלוהים וישו המושיע הגדול שלנו" "מחכה להעביר לאותו זמן שבו נראה התהילה שלו, את התהילה של אלוהים שלנו הגדול ומושיענו ישוע משיח "(החיים המקרא).
  אבל מי שאין לי ישו נופל לתוך בור ללא תחתית של ייאוש. הוא שאין לו ישו מאבד תקווה המבורכת ונצחית. דווקא את הקטע הזה של התחייה וההתלהבות, התנ"ך מראה לנו שיהיו אנשים שיהיו ב (
Ts 1. 04:16) ואנשים שיהיו בחוץ ( v.12), יהיו אנשים מלאי תקווה ואנשים חסרי תקווה ( v.13), אנשים שיהיו לנצח עם ה 'ואנשים הופרדו לנצח ממנו ( V.17), אנשים ניחמו ואנשים לא נוח ( v.18). יש לו שהוא לא במשיח לא מערכת יחסים עם אלוהים; אדם כזה הוא "מתוך" ללא תקווה כי אין להם בית. אדם ללא ישו תמיד יישאר ללא נחמה וללא שלום.
 איך אתה יכול להרוויח את הזכות לחיות בביתו של האב השמימי, לרכוש את התקווה "להיות לנצח עם אלוהים" ולשדר נוחות זה גם לאחרים? החלטה על ידי ישוע משיח ופועלו של ישועתו השיגה על הצלב גם לך. אם אתה מקבל אותו על ידי אמונה, 1 התסלוניקים 4,14-18; למעשה גם למלא בחיים שלך. אז, להחליט לחלוטין לישו, בנו של אלוהים החיים! המילה של אלוהים הנצחי אומרת בעבודת ו 11:13 -18: "אם אתה מכין את הלב שלך ולמתוח את הידיים שלך לאלוהים ... תשובו להרגיש בטוח כי יש תקווה." צפה בתגובה שנייה בהתגלות: ההתגלות כנבואה: זה כבר ראה, כי על פי שמו של הספר עצמו (התגלות = "התגלות" - 1.1), הסופר מבקש להציג את המשמעות האמיתית של חיים וסבל נוצריים דרך "התגלות" של ישוע משיח. אבל הסופר מופיע גם כנביא (22,9) וכולל את ספרו כנבואה (1,3; 22,19). למה זה חשוב להבנת הטקסט? התגלותו של הסופר מבוססת על רעיון
Vetero-הצוואה של "נבואה" כדי להגדיר את הפעילות שלך. במובן זה, נבואה היא: הודעה שקיבלה ישירות מאלוהים. זה היה המאפיין העיקרי של נביאי אמת ביחס לשקר (ירמיה. 23,18-22). הם נכנסו ל "העצה" של הלורד. מועצה זו מורכבת מהשילוש והיצורים השמימיים הנמצאים בנוכחותו של אלוהים ושניתן לראות בסצנות של פרקי 4 ו -5 של התגלות. זה המקום שבי ג'ון כנביא, הוא (4.1). אז הנביא הוא ביסוד מה שמקבל "אלוהים" המסר שלך. לכן, חשוב ולא ניתן לשנות (22,18-19). בנוסף הוא בא מאלוהים, נבואה בימי ברית החדשה מתמקדת בישו (19:10). הרוח, במרכז הנבואה הוא "עדותו של ישו". מטרתו לספק הודעה על ישו, לא "לספק" הסקרנות שלנו לגבי העתיד. הודעה שמצביעה על ביאתו הסופית של ישו. המסקנה הוא כאן נקודת המבט שממנה הברית הישנה פורשה: (לוק 24.44.) Christologically, כלומר, על ידי טיפול זה תחזיות שהצביעו על ישו. האפוקליפסה כדלקמן קו זה מציג מבט "הקריסטולוגית" של ההיסטוריה, ואמר כי ישו שולט בסיפור ומצביע על כך שהאירועים הנוגעים שני מגיעים "קרובים" (1,3). למעשה, לברית החדשה, מאז ישו הפך בהתגלמותו וקם לתחייה, הוא "מגיע". זו הסיבה שהסופר יכול לדבר על השיפוט ברומא כמו משהו קרוב מאוד. אבל הספר לא מדבר על אירועים "פרטיים", אבל מעשיו של ישו שכתוצאה ממנו השני הקרוב. הודעה שקוראת לחזרה בתשובה. זוהי תכונה עיקרית של נבואה. למעשה, זה מילה שיש לו דגש חזק על "המתנה" בהתנהגותם של אנשים. למתוח ביקורת על נוהג החטא, הנביא פונה אל "העבר" ומוצא אותו ההדרכה של אלוהים בתורה (כאשר הנביא חי באותה תקופה), או במילותיו של ישו (כאשר הנביא נוצרי). מאז עושה אזהרות להינטש הפרקטיקה של חטא, כאילו אין תשובה, אלוהים יעניש את ההתנהגות כזו ב "העתיד". לכן, הנבואה מדברת על העתיד כתוצאה מחייהם של אנשים בהווה. בהקשר זה, הנביא מדבר אל הכנסיות בפרקים 02:03 קוראות להם לחזור בתשובה והזהירו אותם לגבי העתיד (2,5 16. 21-23;. 3.3). 1. פרק 01. מקבלי. שבע הכנסיות של אסיה קטנה (פרקים ו -3 2).è שישה חזיונות פיתוח "ההקבלה המתקדמת" (4,1-22,5).èפתיחת שבע החותמות (4,1-7,17). הנה "העבר" (5,6 עד 7) המייצג את התרוממות הרוח של ישו לאחר התחייה, "להציג" (6,9-11), עם הקדושים הנוצריים שנהרגים, ו "העתיד" (6,12-17), חושף את של ישו לשפוט את המדכאים של אנשיו (6,15-17).è Toqueשל שבע החצוצרות (8,1-11,19). יש לנו את "המתנה" (8,3 עד 4), התפילות של הקדושים, ו "העתיד" (11,18) בהצהרה כי "עכשיו הוא היום של זעם והזמן שיישפט את המתים." זהותה של האימפריה הרומית ואת רדיפת הנוצרים על ידי אותו (פרקים 12 -14). כמובן המעבר:. "העבר" (12,5), בלידתו של ישו, "הווה" (12,17), הרדיפה של הכנסייה על ידי דרקון (השטן), ואת "העתיד" (14,14 -20 להשוות עם מאט 13,24-30.36-43 ).
שבע קערות (פרקים 15-16). "העתיד" (16,20) מתואר על ידי השמדה של התמונה מהאלמנטים (= 6,14). התבוסה של רומא והחיה (פרקים 17-19). "העתיד" (19,11 ו -13) ניתן לצפות דרך דמותו של ישו שבאה להילחם נגד החיה (19,20).
        המאסר של הדרקון והנצחון של הכנסייה (פרקי 20-22). ההיבט "העבר" יצוין על ידי התייחסות לכריכה של השטן (20,2), שהתקיים בגלגול של ישו (לוקס. 11,20-22), ואת "העתיד" ברור בסיפור של פסק דין (20,11-14).
è4. השלמה (22,6-21). בנוסף לנתונים לעיל המציגים את ההקבלה המתקדמת, יש תכונה נוספת כדי להראות את הפיתוח של האווירה מתוחה הספר. הם כעס המילים וזעמו של אלוהים. "הזעם" מופיע ב 6,16. 17; 11.18, ו "כעס" ב 14,19; 15,1.7; 16.1. הם באים יחד כדי להדגיש את התחושה של אלוהים ב 14,10; 16,19 19,15 ו. פרק 01 של התגלות, פועל כהקדמה לספר, יש תפקיד חשוב מאוד. הוא נותן לנו את התואר (התגלות, נבואה) מלעשות בלבול טוב בפרשנות שלהם; פתיחת מכתב ( v.4-8), שבו השולח והנמענים מזוהים, מראה כך את ההקשר שבי יש להבין את הספר; והסמכות שבה ג'ון כותב, הוא הופנה ללכתוב האפוקליפסה ( v.12-20). מידע זה הוא יסוד להבנת הספר כולו. מבנה של מכתבי שבע. כל הכרטיסים באותו מבנה המופיע בשבע נקודות:
1. כולם מופנים ל "המלאך של הכנסייה" (2.1 08:12:18;. 3.1 7.14.).
è 2. כל מוצגים כמילה של ישו: "הדברים האלה אומר ..." (2,1.8.12.18; 3,1.7.14). è3. בכל אות, ישו מקבל כותרת (2,1.8.12.18; 3,1.7.14). כמעט כל הכותרות מגיעות מהחזון שהיה לי ג'ון של ישו (1,12 עד 20). 4. בכל האותיות, ישו מתחיל באומרו: "אני יודע ...", ומתאר את התכונות החיוביות של הקהילה (2,2-3.9 13:19, 3.8.). קהילת Laodicéiaיש דבר חיובי.
זה "הוא לא קר ולא חם" (3,15). 5. ישו מתאר את מה שיש לכל קהילה שלילית ונותנת אזהרות (2,4-6.14-16.20-25; 3,2-3.15-19). יש שתי קהילות שום דבר שלילי: סמירנה ופילדלפיה. לאלה, ישו נותן עצות התמדה (2,10; 3,11). בקהילת סרדיס, השלילי הוא חזק יותר מחיובי (3,4). לכן, יש סדר ההפוך. 6. לכולם יש האזהרה האחרונה: "מי שיש אוזניים, לתת לו לשמוע מה יאמר הרוח אל הכנסיות" (11:17:29 2.7, 3.6 13:22 ..).
7. כולם מסתיימים בהבטחה לזוכה (2,7 11.17.26-28;. 0:21 3.5.). (שבע נקודות זה נלקחו מהספר: .. "תקווה של אנשים נלחמים לנתח שבע הכנסיות והבעיות שלהם היא מאוד חשובות כדי שנוכל לקבל תמונה נכונה של מדוע התגלות נכתבה בהם יש לנו שילוב של כנסיות שיש לי קשיים מנוסים, אבל הם שומרים נאמנים, וכנסיות שלא היו מסוגל להבחין בדרישות של חיים נוצריים. מצב זה לא היום שונה. הבעיה העיקרית עבורנו, בדומה לכנסיות של אסיה, היא ההתבוללות. כל דור נקרא על מנת לשקף את התנהגותו לפני אלמנטי
desafio.Assimilaremosזה, בסיכון של סינקרטיזם, או לסגור באופן מלא, ועשוי להיות מנוכר? שני הפרקים הללו מדברים על אלוהים ( cap. 4) וישו ( cap. 5) ויש לו המבנה:
התגלות 4 - אלוהים). תהילה של אלוהים ב (4,2-8
um). לעבוד את אלוהים ב'1 (8 b-11). המנון הראשון ב 0,2 (8 ב). סיפור (9-10) ב 0,3. המנון שני (11) התגלות 5 - ישו. תהילה של הכבש (5,5 עד 7) ב. סוגד הכבש 0,1 (8-12). המנון ראשון (9-10) ב 0,2. הנרטיב ב 0,3 (11-12 um). על פי הימנון (12 b). סעיף זה מסתיים בתפילה שני אלוהים וישו (5,13-14). פתיחת שבע החותמות - כובעים. 6 ו -7 אלוהים הוא בשליטה של כל הדברים! יש ישו שליטה על הסיפור. גם אם אנו עוברים תלאות, אלוהים יודע אותנו האחד אחד. זה צריך לעשות את הבדל לנו! המגע של חצוצרות שבע: 8,1-11,19 פתיחה בשמים - 8,1-6. פתיחת החותם השביעי מציגה סצנה שמיימית ( v.1-2). מלאך קטורת בוער להציע עם התפילות של הקדושים ( v.3-4). הקורבנות בא.ת. הוצגו עם קטורת (לב. 16:12), ותפילה, ראה כקורבן לאלוהים הפך בהשוואה לקטורת שעולה לפני ה '(תהלים. 141,2). סצנה זו מספקת את הביטחון שהתפילות של המאמינים הגיעו לאלוהים ושהוא עונה. תגובה זו באה לידי ביטוי כאשר המלאך לוקח את האש של המזבח ומנגן על הקרקע ( v.5). זה מצביע על פסק דינו של אלוהים, שיתקיים בלחיצת חצוצרות. אולי זה מה שנוצרים קראו בתפילות שלך.
החצוצרות שמשו להדגיש את הרגעים הגדולים בהיסטוריה של ישראל (היו בשימוש: ... כדי להכריז על המאבק - ג 'ר 4.5, במסיבות - 2
Sam 15,10; בטקסים פולחניים - ב 10,10; בהתגלויות אקס. 19,16). הם אלה שמודיעים על חזרתו של ישו (מאט 24.31;. 1 Cor.15,52; 1 Tessalonicenses 4:16).
אחד מתפתה לזהות חצוצרות של התגלות עם התחושה האחרונה. עם זאת, ניתוח הטקסט מראה כי יחס זה אינו נכון. הם מטיפים לא סוף, אבל פסק דינו של אלוהים בא לידי ביטוי על פני כדור הארץ ועל גברים לאורך ההיסטוריה. נראה כי השימוש בהם הוא דווקא לשבור ציפייה קרובה זה, מראה שזה לא הסוף. החצוצרה ראשונה (8,7). זה כל סוג של הרס שפוגע בכדור הארץ (ראה את מערכת היחסים עם המכה השביעית באקס. 9,24-25).
חצוצרה שנייה (8,8 עד 9). מציין, בשפה אפוקליפטית, הנזק התרחש בים. ספורט המים מושגות, כמו גם סחר ימי, שהיה חשוב מאוד לרומא, דרך ההרס של כלי הדם. אסון זה הוא חמור יותר מהראשון, כי זה משפיע, אפילו בעקיפין, בני אדם (ראו המכה הראשונה בספר שמות. 7,20-21).
חצוצרה שלישית (8,10-11). אם הקרקע והים כבר הושגו, עכשיו ההרס מגיע מים לשתייה. המים הפכו ב "אבסינת", אחד שהצמח, להיות מריר מאוד, משמש כיום כמילה נרדפת עם "רעל". גברים חצוצרה זה מושפעים ישירות. רבים מהם ימותו. בזה אחר זה, הקטעים הנחוצים ביותר לחיי אדם על פני כדור הארץ הם ​​הגיעו.
החצוצרה רביעית (8,12-13). אם השמש הפכה שחורה, וכוכבים נופלים סימנים של חזרתו של ישו (6,12-13), המחשיך של השליש מהשמש, הירח והכוכבים הוא אות מקדימה שהסוף קרוב. זה המסר שהנשר מביא בפסוק 13.
החצוצרה החמישית (9,1 עד 12). פסוק 13 מסומן מעבר בין ארבע החצוצרות הראשונות והשלוש האחרונים. האחרון הם יותר אינטנסיביים ויותר גרועים מאשר בעבר. "הכוכב נופל מהשמיים" הציטוט (
v.1) משמש לתיאור יצורים חיים הפועלים ביהירות (ישעיה 14.12.) וכאן עשוי להתייחס לשטן (לוקס 10:18, כומר 12,9). "התהום" היא גיהינום לפני יום הדין האחרון (ההתגלות. 20.1. 3). הארבה כ "עקרבים" ( v.3, 10) להזכיר אדם כפופים לשטן (לוקס. 10.19), כך "שדים". התמונה לכן ברורה. בעוד חצוצרות קודמות דיברו על מחלות גופניות, כאן האיום הוא רוחני. זה הסבל שהשטן והשדים שלו לכפות על גברים ש "יש לא את החותם של אלוהים" ( V.4). חצוצרה השישי (9,13-21). החצוצרה האחרונה לפני הסוף, מציגה אזהרה אחרונה וחמורה יותר: המוות ( v.15, 18). למעשה, זה גורם לנו לחשוב על המצב שלנו לפני ה '. אבל עוד לפני זה, גברים לא לחזור בתשובה ( v.20-21). עכשיו, בדומה למה שקרה לחותמות, יש אתנחתא (פרק 10-11,14). הוא משמש להעלאת ציפיות לפני החצוצרה האחרונה. מלאך בא ואומר בשבועה שלא יהיה עיכוב עד הסוף (10,1 עד 7). האם הורה ג'ון לאכול את הספר הוא עם המלאך ( v.8-10), לחתום וסמל ייעוד נבואי (ראה 2,8-3,3 Eze.). אכילת ספר הפירוש למלא את ההתגלות הנבואית. זאת, משום שג'ון יש הרבה להתנבא ( v.11).
בפרק 11, ג'ון למדוד את בית המקדש ומזבח בית המקדש ( v.1). מבחינה הגיונית המקדש כאן הוא לא מציאות פיזית, שכן הוא כבר נהרס בשנת 70 לספירה ואולי מתייחס לכנסייה כמקדש של אלוהים ( 1 Coríntios 03:16;. 2 Coríntios 6.16; .. Ef 2:21). מדידת פירושו "שימור".
                מה שלא נמדד מועבר לגויים להשמדה (
V.2). לפיכך, אנו מאשרים מחדש את מה שאמרנו קודם, שהנוצרים נשמרים על ידי אלוהים בתקיעת החצוצרות.
זה אותו הכנסייה שאינו מוגן על ידי אלוהים, נשלחה דרך סמל העד של שני הנביאים (11.3). הם אליאס (
v.6a) ומשה ( v.6b), שנחשבו הנביאים הגדולים ביותר של ישראל. במונחים נבואיים, שהם מייצגים היטב את הכנסייה. הם נשמרים על ידי אלוהים ( v.5). חייב להתנבא 1260 ימים, תקופה הבינה למרכיבה את הזמן בין הקרוב הראשונה והשנייה של ישו (ראה 12,4-5.14). החיה, שתופיע בפרק 13 הריגות ( v.7-8). אנשים לשמוח את עצמך עם זה ( v.10), אולי בגלל שהם הטיפו נגד חטאיהם. אבל שלושה ימים וחצי לאחר מותו של שני העדים גידל אותם ( v.11), כאדון ישוע, והרצון לאב ( v.12). זה גורלה של הכנסייה. למרות לקבל כוח לסבול את הייסורים שפקדו את הארץ, הטפתו לגברים מעוררת כעס, והיא נרדף. זה קרה בהיסטוריה של הכנסייה ויתקיים עד ביאתו של ישו. לבסוף, יש לנו את החצוצרה השביעית (11,15-19). זה מסמן את הגעתו של הצו. שופטי ישו המתים, נותן הפרס לקדושים ולהשמיד את הרשעים ( v.18-19). כאן ישו ראה בכל הצדק שלה שיביא שמחה לאלה שסבלו בשם והעונש שלך למי שסרב. פרקים 12 עד 14. פרקים אלה מתחלקים באופן הבא? 00:13: העוינות של הדרקון ושתי חיות? 14: מודעות השיפוט של אלוהים. אנחנו שוב בעבר, בגלגולו של ישו (12,5). "אישה" היא סמל של ישראל, שבו מגיעה מישו (ראה האם 66,7-8 לתדמיתה של ישראל שילדה את הילדים), והכנסייה, צאצאים שהוא נרדף על ידי דרקון (12,17). "דרקון" הוא השטן (12,9), ואת "הילד" נולד הוא ישו (12,5 - אזכור תהילים 2 מדבר על המשיח). דרקון רוצה "לטרוף את בנה של האישה" ( V.4). כלומר, הוא רצה להרוג את ישו לפני שהוא יושלם עבודתו על הצלב (ראה, במובן זה, כוונה השטנית של הורדוס במאט. 2,16-18). עם זאת נכשל. ילד arrebatadosלגן עדן על ידי אלוהים ( v.6), מה שאומר שעלייתה לאחר תחיית המתים. המטרה של ששת פסוקים הראשונים אלה, ולכן, היא להראות כיצד השטן לא הצליח בניסיון להשמיד את האדון ישוע המשיח. כתוצאה מהאמור לעיל, פסוקים 7-12 להראות השטן לגרש שמים שחלו בגלגול, החיים (שניתן לראות דרך הנצחון על השטן במדבר - מאט 4, וברב גירוש שדים.), מותו ותחייתו של ישו (ג'ון 12,31-32; 16,11). גירוש זה מוצג באמצעות מאבק שמיימי ( vs.6-9). נצחונו של ישו הנחה הוא על ידי נוצרים ( v.11). גירושו של השטן כבר הוזכר בחצוצרה החמישית (9,1 עד 11) שדיברו על הפעולה שלהם על האנשים מטורפת. עכשיו זעמו ( v.12) מתבטא נגד הכנסייה ( v.13). האישה (הכנסייה) בורחת עם "כנפיים של הנשר" (סמל עזרה אלוהי -. אקס 19,4) ל "המדבר" (הפניה לתפוקה של האנשים של מצרים למדבר, שבו אלוהים מכוון אותם ומוגן נגד פרעה). כפי שכבר הוזכרו, זה "זמן, פעמים וחצי זמן" פירושו כל התקופה שבין הבאים הראשונים והשני של ישו. "המים" שמגיע מפיו של השטן ( v.15) אומר רעה, צרה השיקה נגד הכנסייה (ראה בסמל של מים - סאל 32,6;. ו 124,4). אבל הכנסייה נשמרה ( v.16).
זה רק הופך את השטן כועס, והפשיטה הבאה שלו תהיה באמצעות שתי החיות (
cap.13).
        , "החיה שעולה מן הים" הראשונה (13,1) היא האימפריה הרומית (ראה 17,3 ו -9, שבו הוא מזכיר את "שבעה ההרים", התייחסות מפורשת לעיר של רומא). "הים" הוא הכוחות המתנגדים לתחומו של אלוהים (תהלים 74,13-14;. 89,10-11) או פירושו "ים תיכוני", מקום של שלטון רומי. בשני הכיוונים, ים כאן משמעות התנגדות לאלוהים. החיה מן הים היא האימפריה הרומית שמתנגדת אלוהים ואנשיו. עכשיו אנחנו מדברים על זה, בעיות הקהילה ביום שלהם לפני רומא. מאחורי אזור מדיניות זו, אומר ג'ון, אתה השטן (
v.2b). ברור שהנושא של התנגדות של רומא עולה או יקומו, זה לא רק עניין פוליטי, אלא דתי. זו הסיבה שנוצרים צריכים להבין את המצב ומיקום מולה. ברומאי. 13 הקיסר הוא המכשיר של אלוהים בפרק זה הוא המכשיר של השטן. כנוצרי צריך להתנהג לפניה המציאות? "הפצע בראש המוות שהוא נרפא" ( v.3), את הטקסט היווני הוא מאוד דומה לתביעה על ישו, שהוא "הכבש כפי שהיה הרוגים" (5.6). "הראש" פירושו קיסר רומי (ראה 17,9 b). אז יש קיסר שנוטל את הזכות לכבוש באותה עמדתו של ישו כעלה. באותו הזמן היה לאגדה שהקיסר נרון, שמת בספירה 68, יחזור לחיים, וזה יוצר זה היה קורה. דומיטיאנוס היה, לאנשים, נרון לתחייה! "כל הארץ" נדהמה זה ( v.3b) והביא "סוגדת דרקון והחיה" ( V.4). יש לנו, בפסוקים אלה, עיקרון חשוב לתחזוקה של כל הכח הפוליטי: כדי ליצור "הילת האלהה" סביבו. כלומר הווה כמייצג אלוהים, או, endeusarהגיבורים שלהם. כזה הוא המקרה עם ארצות הברית, שאומרות דואגים לדמוקרטיה ברחבי העולם כמדינה שנבחרה על ידי אלוהים, ולמעשה, להביא דיכוי. באופן דומה, ברזיל הציגה את ההפיכה של שינה 1964, כבבימויו של אלוהים לשמור על דמוקרטיה מפני "הקומוניזם הרע." התגלות עוזרת לנו לראות מדוע "מאחורי" המסכה הזאת. לראות מי באמת פועל. ומה עומד מאחורי חזית זו הוא הכח השטני שיוצר אלימות, סבל ושפיכות דמים. החיה משמיעה חילול השם, רודפת אחרי הכנסייה וזוכה, שולט על האנשים שסוגדים (נ. 6-8). זה זמן של דיכוי. בשלב זה, חשוב להאמין שלמרות הסבל והמוות, הנוצרים להתגבר על השטן (12,11-12).
החיה השנייה, כי "מגיע מן האדמה" (13,11-18), היא הכח הדתי של האימפריה. היא "נראית כבש", ההתייחסות לישו, אך מדברת כמו "דרקון" (
V.11). זה מכונה המדינה בשירות פולחן הקיסר. דיבר כאן אולי של הכוהנים של המקדשים שסגדו לקיסר ופקידים בכירים מחוזיים אחראי על הפיתוח של פולחן זה ( v.12). אבל בפועל זה התפתח רק משום שלא היה רצון ושאיפה של האנשים עצמם. החברה עודדה (אסיה הקטנה הייתה באזור שבו פולחן כזה מפותח יותר), וקיבל בשמחה את הרעיון של תמונות לכבודו של הקיסר לעבוד את אלוהים ( v.14). נוצרים ללא לסגוד תמונתו של הקיסר, שהכריז הלורד, היו מת ( v.15).
             חיה שנייה, ואילו אופרת ביטוי הדתי "סימנים", שכן השטן עומדת מאחורי זה (2
Ts. 2,9). היא מפתחת זהות נבואית חזקה, כמו אליאס ( v.13. ראה 1 מלכים 18,30-38). זה גם הופך את החיים התמונה של החיה ( v.15a), התייחסות אפשרית לתומים שנמסרו על ידי זה. כמו גם אלה שסוגדים אלוהים מסומנים (7.3), שסוגדים את החיה כך הם ( v.16). הליך זה אומר זיהוי של מי שנאמנים, שניהם לאלוהים, כחיה. אפיון זה יגדיר את גורלו של כל אדם בספר להתפתח. כמו גם הסימן של אלוהים, הסימן של החיה היה גם סמלי. אין תיעוד היסטורי מצביע על כך שכל מי שסגד לקיסר קיבל מותג. המותג היה בבעלות נאמנות, אם לאלוהים או השטן. לכן לסגוד קידה הקיסר לפני פסלו, מתפעל הסימנים המופלאים שלו, ובעקבות הנחיותיו כמו אלוהים, זה היה כבר סימן שיזהה מתרגליה. כמו כן, "המספר של החיה" ( v.18) לא להציג את שם ספציפי, מכיוון שאנו כבר יודעים שהחיה היא האימפריה הרומית, המיוצג על ידי קיסרה, דומיטיאנוס, אבל סמלי. מספר שש, להיות פחות משבעה המספר של שלמות, בדיוק מסמל את היפוכה, "חוסר שלמות". לומר שהמספר של החיה הוא 666, זה אומר ש, לכל היהירות וכוחו, האימפריה הרומית היא לא מושלמת, אפילו שבירה, ולכן, הוא חכם אחד שנשאר לצד אלוהים. התמונה של שתי החיות היא רלוונטית ביותר לנו. לעתים קרובות בצורה ילדותית, היינו מודאג "המשמעות" של המספר של החיה ועל חותמו, לא הבנתי את המשמעות האמיתית שלו. למעשה, יש לו את הסימן של החיה שהוקסמה מאורח החיים של חברה; אחד שסוגד לאידיאולוגיה קומוניסטית היא או קפיטליסטי; אחד שמכניס לעצמם מטרת חיים חומריים; אחד שמונחה על ידי מדינה טוטליטרית, או פסאודו-דמוקרטי, וכו 'כל הביטויים האלה של חיים, ואכן, אמונה, כאשר הם הופכים לנשים בחיינו, הסימן עם הסימן של המנהיג האמיתי של היעדים שלנו: השטן. זו הסיבה שעלינו לזכור תמיד: המאפיין שלהם הוא 666, כלומר הם לא מושלמים! היינו לנו הבחנה להבין את זה? מעתה מגיע ההכרזה על פסק דינו של אלוהים. בילינו מדברים על העתיד. מלאך מביא "בשורת" (חדשות טובות) הודיע ​​כי החברה היא "שיקול דעתם" ( v.6-7). ההכרזה על הבשורה אינה מורכבת רק מישועה, אלא גם בשיקול הדעת (ראה לוקס. 3.17 [שפה האפוקליפטית של פסק דין], 18). פסק הדין שהגיע מוגדר ביחס לרומא. המלאך מכריז על הנפילה של "בבל" (רומא. ראה 1 פיטר. 5:13). חיים כנסיית ג עם הלורד בירושלים החדשה - כובע. 21-22, 5. נצחון על האויב האחרון, דרקון (השטן), ויום הדין: Ch. 20. בפרק זה מרוכז נצחון על השטן ומעצרו ל "אלף שנים". אלף שנים אלה המכונים "המילניום", עוררו פרשנויות רבות לאורך ההיסטוריה. המטרה כאן היא לא להעריך אותם, אלא להציע ניתוח טקסט שעולה בקנה אחד עם שאר הספר. המילניום ניתן לראות משני דגשים שונים בטקסט: פרספקטיבת "העולם הזה" (לעומת 1-3), הקשורים לכריכה של השטן, וגישה "שמיימית" ( vs.4-6), תוך התמקדות ב נוכחותם של הנוצרים המתים בגן עדן עם משיח. השטן הוא "תקוע" במשך אלף שנים. כפי שצוין לעיל, זה מתייחס לנצחונו של ישו עליו (ראה לוק 11,20-22;. JO 12,31;. 16.11; 1ג 'ון 3,8 b).
           הודעה זו כבר הוצגה בפרק 12,7-12. כלא זה אומר שאין לו יותר כוח ל "להטעות את העמים" (
v.3). לפני גילויו של ישוע המשיח, שטן מימוש תחום (לא מוחלט, כמובן) על אנשים, המנחה אותם למרחק מאלוהים. אבל עם נוכחותו של ישו, ומאוחר יותר של הכנסייה, גברים מתחילים להיות שלף של ממלכתו של השטן והועברו לממלכתו של ישו ( Cl 1:13). עכשיו החושך כבר לא יכול להתנגד לאור (יוחנן. 1.5). על ידי בשורת גברים הטפה נקראים לישועה. תקופה של "אלף שנים" שבמהלכו השטן נעצר חייבים להיות מובן באופן סמלי, בדיוק כפי שהובנה "ארבעים ושניים חודשים" (11,2), "אלף המאתיים ושישי ימים" (11,3; 12,6), "זמן, פעמים וחצי זמן" (12,14 ), ו "זמן" (17,12). תקופה זו היא זמן שירחיב "הגלגול עד ממש לפני ביאתו השנייה של ישו." זמן קצר לאחר אלף שנות השטן "ישוחרר לזמן קצר" ( v.3). בתוך פרספקטיבה "שמיימית", אלף השנים קשורות לגורלם של אלה שנהרגו בשמו של ישו (נ. 4-6). הם מתוארים כ "יושבים על כסאות לשפוט" (נ. 4). השקפה זו ידועה לשאר הברית החדשה (ראה Mat.19,28; לוק 22,30;. 1 Coríntios 6.2.). הם "שלטון" ( V.4) והם "כהנים" ( v.6) ליד ישו. זה כבר אמר מי שמאמין בישו (1,6; 3,21; 5,10). אם בעבר הם הוצגו "סובלים" בשם ישוע, עכשיו הם ראו "המכהן" איתו. זה היה מאוד חשוב עבור הקהילות למי ג'ון כתב. גם לנוצרי העולם היו מפסידים במציאות הם היו מנצחים. הם היו בנוכחות של האל שלהם המכהן איתו.
"התחייה הראשונה" אשר בפסוקים 5 ו -6 היא דרך ג'ון רואה את המוות של עובדי ה '. בשבילו, כאשר מת נוצרי, הוא חווה את "התחייה הראשונה." הוא הולך לישו. לחיות כמו קם לתחייה, עם ההבדל היחיד שזה עדיין לא ברשותו של הגוף שלך (אשר יהיה בתחייה הכללית של המתים בביאתו השנייה של ישו). זה מה שמסמן את ההבדל בין תחייה זו ראשונה, והתחייה הכללית של כל המתים. זו הסיבה שג'ון יכול לומר שכל מי שחווה את התחייה הראשונה אינו סובל "המוות השני", כלומר, מוות נצחי. במובן זה, שזה אולי נראה מוזר שהסופר אומר "שאר המת לא חי שוב עד אלף השנים היו גמורות". אבל הנקודה כאן היא שג'ון הוא לא מודאג מותם של הרשעים. בשבילו, רק לדעת כי בתחיית המתים הכלליות, שיעקוב אחרי אלף השנים, הם יישפטו (20,12-15). אינו מעוניין ב "מצב הביניים" הנשמה של האנשים האלה. הדבר החשוב הוא לומר כי "המאמינים," מי שהיו "נאמנים" לישו כבר בנוכחותו. בפסוקים 7-10 מתאר את הנצחון על השטן. אחרי אלף השנים, השטן הוא רופף (פסוק 7) על ידי "זמן קטן" (
v.3b). זה יהיה פרק זמן קצר שבו הוא יעשה את ההתנגדות עזה לאלוהים.
 פול דיבר הביטוי השטני הזה בתקופה האחרונה של (2
Tessalonicenses 2.1-4;. 7-12). התנגדות זו מתוארת בהתגלות כפיתוי של המדינות שהן "ארבע כנפות הארץ" (פס '. 8 = א כל אומות העולם), הנקראים "גוג ומגוג". שמות אלה באים מ Eze. 38,2 ו, מה כיוון שמתפתחים בטקסט זה, כאן הם מסמלים את כל האנשים התאספו בסמוך לשטן כדי להילחם נגד ישו. הטקסט אינו מתאר את המאבק, לתת, אבל התוצאה, "את האש מן השמים ולצרוך אותם" (פסוק 9). קרב זה תוארה שקורה במקום בלתי מוכר או התעלם בשם "ארמגדון" (16,13-16); או כמו הפגישה של עשרה מלכים עם החיה להילחם הכבש (17,12-14); או אפילו כקרב של ישו נגד החיה ומלכי הארץ (19,19-20). דרכים לתאר את אותה הסצנה שונות. לבסוף, השטן מובס. הוא הושלך לאגם אש והגופרית שבו החיה ונביא השקר ( v.10). האויב האחרון של ישוע והכנסייה יובס! סוף הפרק (לעומת 11-15) מציג את ביאתו השנייה של ישו כיום הדין לגברים. סצנה זו נתפסה משתי נקודות מבט אחרות בספר: כקציר (14,14-20), וכמו קרב (19,11-21). למרות שלא אומר ששופט, חייב להיות אלוהים עצמו, שלעתים קרובות מכונה אחת שיושב על כס המלכות (4.2, 5.1 7:13;. 6,16; 17,10 15;. 19, 4; 21,5). המתים של כל הזמנים והעונות מוצגים לפניו (פסוקים 12-13). מי שעד עכשיו קיבל פסקי דין "בהיסטוריה," יישפט על פי "יצירות" שלהם. אסור לנו להפתיע את ההצהרה כי כפי שמופיע במקומות אחרים כמו מאט 25,31-46.; ו 2 Cor.5,10. נוצרים נוצרו עבור "מעשים טובים" ( Ef. 2:10) ו "הפירות" שלה הוא שהם יכולים להיות ידועים (מאט. 7,16-18). גורלם של אנשים יוכרע על פי עמדתם: אם היו פיתו ואחרי החיה תהיה גינתה. אם הם נאמנים לישו ואת נאמנותם לו מעל לאהבה של החיים שלהם, תהיה להם שמות שנכתבו בספר החיים (לעומת 24:15). מאותו רגע, הספר מתאר את חייהם של נוצרים שבתוף עם אלוהים וישו ( CP. 21:22). מסקנה: פרק 20 הוא המסקנה של המאבקים וקרבות שבי הכנסייה שקורית בעולם הזה. הנוצרים המתים נראים המכהן בגן העדן עם ישו. השטן בהתנגדותו האחרונה הוא ניצח. והגורל הסופי של הגברים בא לידי ביטוי. לאחר מכן יהיו רק שמחה ( CP. 21:22). עיונים בספר ההתגלות: המאסר של הדרקון (השטן) והנצחון של הכנסייה:
 חלק ב '- פרקי 20-22,5 במחקר השני של סעיף זה זכאי כנסיית חיים עם הלורד בירושלים החדשה יעסוק פרק 21: 1 עד 22: 5. ראינו קודם לכן תבוסתו של השטן ופסק הדין הסופי (פרק 20). עכשיו אנו רואים אנשים של אלוהים בנוכחותו בנצח נהנה התגמולים של נאמנות אליו. 1. חיי הכנסייה עם ה 'בכובע ירושלים החדשה. 21: 22/01: 5. טקסט זה יכול להיות מחולק לשני חלקים, שבו כל אחד מהם מתחיל בהתייחסות ל "עיר הקודש, ירושלים החדשה, יורד מן השמים" (מאט 2:10) ו "כלה" (פסוק 02:09) : סקירה כללית של העידן החדש נחנך על ידי משיח - 21: 1-8. תיאור של ירושלים החדשה - 21: 9-22: 5. סקירה כללית של העידן החדש נחנך על ידי משיח - 21: 1-8. זה עידן חדש נמצא בשלושה מובנים. (). מה יהיה או לא יהיה נוכח -
vs.1-4.
 מהו נוכחי מוצג על ידי ג 'ון באמצעות המילה "
vi "(v.1aו -2). מה ייעלם מצויינים על ידי הביטוי "אינו קיים עוד" ( v.1bו -4). יהיו שמים חדשים והארץ חדשה - v.1). שמים והארץ הוא ביטוי שמציין את הבריאה כולה עכשיו להרכיב סביבה חדשה שבו תהיה הרמוניה (ראה את הרעיון הזה בישעיהו. 11,6-10). כבני אדם, טבע להינצל מכוחו של חטא (רום. 8,20-22). ג'ון הצבה רוצה להראות לנו שלא להתעכב במקום "לא ידוע", אבל אותו העולם הזה שאלוהים ברא לשם השעשוע שלנו. כל הדברים היפים של יצירה, שהיום מושפעים חטא, ייפדו וכל היופי וההדר שלה וליהנות מהם כאדם וחווה בתחילת. לא יהיה יותר ים - v.1. לשם נרדף לתוהו ובוהו והתנגדות לאלוהים, המים בהתגלות מייצגים אנשים שנמצאים תחת שליטתו של רומא (17,15). אז החיה (האימפריה רומית) נראית מתעוררות מהים, המצביעה על כך שהוא הכניס בראיות כמנהיג העם ( cap. 13.1). לפיכך, אנו רואים את חוסר הים, לא כהכחשה של המציאות הפיסית שלהם. הטקסט לא אומר שהים שקיים על פני כדור הארץ יחדל להתקיים בניו הבריאה, להם, כמו שאר עבודתו של אלוהים, ייפדו ויהיה קיים להנאה והתועלת של נשמר במשיח. אבל מה נועד כאן הוא להשתמש "הסמל" של הים כדי לציין שעבורו הוא מציין את הסתירה לאלוהים, לא יהיה נוכח במציאות חדשה זו של הרמוניה כוללת. כל כך לא "הים" שאינו קיים, אבל מה שהם מסמלים את כוחה של האימפריה הרומית שרדף את הכנסייה. זה לא היה קיים. יהיה ירושלים החדשה שיורדת מן השמים - v.2-3. היא לבושה כמו "כלה". הצהרה זו היא חשובה, כי ב19.7-8 היא "הכנסייה", שמוצגת ככלה, ו 22,17 זה הכנסייה שאומרת, "בואו", לחבר שלה, ישו. אנו עשויים להסיק, אפוא, כי ירושלים החדשה, ראתה כ "כלה" היא דמות המתייחסת לכנסייה, הכלה של הכבש. מצב זה של פרשנות גם בקנה אחד עם שוב של ירושלים החדשה דוברי v.3, עכשיו כ "משכן" של אלוהים עם גברים. בפסוק זה לא אומר שאלוהים ישכון "ירושלים החדשה" עם גברים, אבל רק כי "אלוהים ישכון איתם." לכן, ירושלים החדשה היא הכנסייה עצמה, האנשים של אלוהים עם שהוא שוכן. לא יהיה יותר סבל - V.4. דמעות ואבל ומוות וצער שנגרמו לה, שהובאו לרדיפת הנוצרים, וכי במרוצת הזמן באו על מי שנאמנים לישו, "לא קיימות". הם חלק מ "הדברים הראשונים" שעברו. הם מייצגים את העולם מן החטא והשלכותיו שזכו ולא באו לידי ביטוי יותר.
(ב). אחראי להופעתה של הבריאה החדשה -
v.5-6. לאחר שתאר איך יהיה העולם החדש הזה שבו להתעכב הציל במשיח, ג'ון מציג אחראי לכל זה. זה מה ש "יושב על כס המלכות." בהתגלות, זה תמיד אלוהים שיושב בה (ראה, למשל, 4.2-3). הוא "אלפא והאומגה", "ההתחלה והסוף." משמעות דבר היא כי כל מה שקרה, קרה ויקרו מההתחלה ועד הסוף, זה תחת היד האדירה של אלוהים. למעשה, כל מה שמתואר בהתגלות, גם כאשר הוא מביא סבל ולעתים חוסר הבנה של נוצרים, הוא חלק מ "הספר שהוא בידיו של ישו" (5,7), והוא נפתח על ידי אותו ב התעלותו.
 התוכן שלה חושף את שלטונו של אלוהים על פני ההיסטוריה . זו הסיבה שסוף הספר מציג את הנצחון הסופי של הכנסייה. היא טיפלה ובבימויו של אלוהים עד הסוף.
ג) מי משתתף ומי שלא להשתתף בעידן החדש -. 7-8. מי שייהנה ממלגה נצחית עם אלוהים כפי שתוארו "זוכים" (ראה 2,7.11.17.26; 3,5.12.21). הם לא נטמעו הערכים של רומא ו, בעת צורך, שילם את המחיר של נאמנות בחייו. מי שלא להשתתף מתוארים ב
v.8. זהו תיאור כללי, הכולל את כל הגברים שהיו להם התנהגות מסוג זה. אבל חשוב לציין כי חלק "נוצרים" עשויים להיות נוכחים ברשימה זו. באופן משמעותי, זה מתחיל עם "הפחדנים". זה יכול להיות התייחסות לנוצרים שפחדו לקחת את אמונתם לגבול הסופי. "כופרים" יכולים גם להצביע לא רק למי שלא מאמינים באלוהים, אבל גם מי שלא מאמינים במילותיו של ג'ון, הסופר של הספר, למצוא אותו מאוד קיצוני בעמדה שלו. לכן, אזהרה זו היא לכל הגברים, אלא גם לנוצרים "הנומינליים".
          תיאור של ירושלים החדשה - 21,9-22,5. פסוקים אלה לפתח את הנושא של ירושלים החדשה שהוצג ב21.2-3. התיאור מתחיל בנ. 12. אנחנו צריכים לזכור שיש לנו כבר נחשבו ירושלים החדשה כדמות לכנסייה. עמדה כזו אולי נראית מוזרה או יוצאת דופן, אבל אני חושב שזה מתאים לסגנון הספרותי של ג'ון. הוא משתמש בדמויות משותפות ותמונות סמליות. "בבל" מסמל רומא (17,9
um) אשר בתורו מסמלת את מרכז הכח קיסרי. "הדרקון" מסמל את השטן (12,9), "שבע הרוחות" (1,4) מייצגות את רוח הקודש, "אלף שנים" מסמלים את התקופה שבין גלגול, מותו ותחייתו של ישוע משיח ומייד לפני המועד חיים שני, וכן הלאה. אם הסמלי הוא כל כך נפוץ בספר, מדוע עכשיו אנחנו צריכים לקחת את התיאור של ירושלים החדשה כמשהו מילולי ובטון? לכן, אני מאמין שהפרשנות שלנו עולה בקנה אחד עם שאר הספר. אז אנחנו חייבים לקחת שלהענקנו, שבו הכותב מדבר על העיר, הוא משתמש בשפה סמלית לדבר על האנשים של אלוהים, הכנסייה את עצמנו. ). הוא מוגן - v.12. הגנה זו שצוינה על ידי ההתייחסות ל "חומה גבוהה" (ראה ישעיהו 26,1). בימי קדם זה היה בלתי נתפס עיר שלא היה מוגנת מפני אויביהם על ידי קיר בלתי חדיר. רעיון זה משמש כאן כדי לוודא אלה שנמצאים בנוכחותו של האב ששום נזק לא מאיים עליהם. הזמן של איומים וסכנות הוא מעל. ב). יש לו יסודה בשליחים - v.14. הצהרה זו הייתה בסיסית לכל אחר

כתבי הברית חדשים. הכנסייה נבנתה על חינוך, הבסיס של השליחים (ראה 02:20 Ef.). חלק אז רק של האנשים של אלוהים מי שבעקבות תורתו של השליחים, אשר בתורו היו תורתו של ישו. מי שעקב אחר זרים תורה (2,14 עד 15. 20-23) נמצא בסיכון של להיות מקופח של חיים בעידן החדש.èג). יש לו את הנוכחות האינטנסיבית של אלוהים - v.16. העיר היא "מרכז". יש לו אורך, רוחב וגובה זהה. זה מזכיר לי 1 מלכים 6,20 מדברים על "קודש קודשים" כרכזת. הרעיון שטקסט Vetero-צוואה יהיה נוכח בטקסט של ג'ון. אם לפני ה 'בא לידי ביטוי רק בקודש קודשים, ורק הכהן הגדול, עכשיו בירושלים החדשה, הוא בא לידי ביטוי בכל רחבי העיר (ראה 21,3), דהיינו, כל המצב המפואר אלה.
ד). זה יקר - נ. 18-21. זכור שוב, כי הרעיון של נקודות העיר למציאות של "אנשים של אלוהים". אז כל אבני חן מפורט שם, כמו גם "העיר הייתה זהב טהור" (נ. 18) הם לא מציאות, אלא סימנים לדבר על הכנסייה. אולי חלק מאיתנו להיות עצוב ללמוד כי "לא טיול ברחובות של זהב" בירושלים החדשה, אבל אני שואל: מה חשוב יותר, ללכת ברחובות של זהב (שאין להם ערך כספי בחיים החדשים), או להיות, את עצמך, בהשוואה לזהב, ואבנים יקרות? אלוהים לאנשיו הוא כל כך יקר כמו זהב או אבנים היפות והיקרות ביותר שקיימות. היינו חושב כך בעצמנו ושל אחים אחרים? ה). אלוהים הוא -
vזה מלא. 22-23. בעידן החדש לא יהיה, מקום בית מקדש (נ. 22) פולחן והערצתו של אלוהים, כי הוא יהיה סגד בכל מקום. לא יהיה שמש או ירח ( v.23; 22,5) - אלוהים יהיה האור שידריך אותם לאורך זמנם (27,1 ראה umסאל). . ו) יש חיים בשפע - 22,1-2. רעיון זה בא לידי ביטוי על ידי חזרה על המילה "חיים". יהיו "המים חיים" (ראה ג'ון. 7,38-39), ואת "עץ חיים" (ראה בראשית 2,9). אם התמונות האלה הן מילוליים או לא, אינה ידועות. הדבר החשוב הוא התחושה שלהם. להראות שהחיים הוא לא טבוע באדם, אך ניתנו על ידי אלוהים. יש לנו שוב את הרעיון של היצירה החדשה כ 21,1 umוברור יותר עכשיו הבא עובש שמים (נ. 2. השוואה עם אלוף 2,9). זה מחזק את מה שאמרנו שם. יהיו לחיות במקום מוזר, מוקף בעננים ולא עושה דבר כל הזמן. עם התמונה של ניו היצירה מוצגת כחזרתו של גן עדן, נאמר לנו שאנחנו נחזור לחיים כפי שהאדם וחווה היו לפני החטא. תחשוב על זה. אנחנו יכולים ליהנות מכל היצירה של אלוהים, הליכה ביער, העמקים וההרים, לוקח לשחות ושיש אלוהים בכל העת ובכל מקום בחברה שלנו. תחשוב על נצח כך אמצעים למלא את "גן עדן" של חיים. עלינו להיות מוכן להיות עם אלוהים בנצח, כי לא יהיה המשכיות של חיינו, בעולם שלנו, עכשיו נגאלו באופן מלא, להנאתנו.
מסקנה: לאחר מאבק כל כך הרבה סבל ותאר בהתגלות, ג'ון נותן לנו תמונה של העידן החדש, העולם החדש, שבי ביופי, קשה לתאר. הקדושים הנאמנים לישו שמתו לא כל כך מגיעים לו. לא שנשמרו על ידי "עבודות", אבל הם מראים את נאמנותם ואהבתי לישו. במקום לשבת בירושלים החדשה בעצמם, וכך גם אנחנו, "יהיו העיר של אלוהים הקדוש." והעולם החדש הוא לא חדש במובן של משהו מוזר או לא ידוע, אבל זה לא יהיה אותו דבר העולם ישן ונפלא בו אנו חיים, אך מחודשים ונגאל, כמונו, שבו נשכון בהרמוניה ואחווה מושלמת לנצח. הללויה!
מסקנה: 22,6-21: עם מחקר זה סיימה את הספר של התגלות. לאחר הליכה ארוכה, יש לנו את מילותיו האחרונות של ג'ון. פסוקים אלו משמשים כמסקנה שבו כותב הגב להזכיר כמה נקודות שכבר ציינו בתחילת הספר לנו לזכור את המטרה ופונקציה של כתיבה זו. זה גם מביא כמה אזהרות על אי-קיומו של מה שנחשף. למרות שהוא טקסט מורכב במקצת, מביא כמה קושי להבין את המבנה שלה, אנו יכולים לחלק אותו לשני חלקים שיש כגורם מבנה הביטוי "הנה (בוודאי) בוא מהר" (לעומת 7 00:20). מטרת ספר ואזהרות מפני אי עמידה - 22,6-10 ו
vs.16-21. ההתנהגות של גברים לפני בואו הקרוב של ישו - 22,11-5. ראה מה שהוא אומר בפסוקים. 22,6-10 ולעומת 16-21. שני בלוקים פסוקים (לעומת 6-10 ו16-21) מנותחים ביחד בגלל התוכן שלהם. שני להתחיל ואמרו כי "מלאך נשלח כדי לתקשר את המסר" (פסוק 06:16). ב v.6הוא "אלוהים" ששולח מלאך; כבר ב v.16הוא "ישו". 1.1 השני הוא ישו ששולח שליחו, אבל באותו הפסוק אלוהים הוא המחבר הראשון של הגילוי הזה, ובכך בעקיפין גם אחראי על שליחת המלאך. בנ. 6 ההודעה מופנה ל "עבד" של אלוהים. V. 16 מציין שעובדים אלה הם "כנסיות", כלומר שבע הכנסיות של השניים ושלושה פרקים. זה אמור להזכיר לנו שכדי להבין את המסר שאנו חייבים להבין תחילה מה זה אומר לאותם נוצרים "בזמן שבו הם חיו." רק אז נוכל לעדכן אותו. חלק גדול מהפרשנויות המוטעות האפוקליפסה יקרה על ידי התעלמות questão.Dianteזה ההצהרה שישוע "בואו מהר" (פסוק 7), רוח הקודש והכנסייה (הכלה) אומרים, "בואו" ( V.17). אבל לרצון זה מתקיים ביעילות בחיים של כריסטיאן זה הכרחי עבורו כדי "להציל" את דבריו של הספר ( v.7b). זה כבר אמר ב 1.3. "שמור" פירושו "בשידור חי, להתבונן, לפגוש בחיים." באופן ספציפי יותר, "לשמור" פירושו "לא מוסיף שום דבר" ( v.18) ו "לא לוקח משם" ( V.19). מה אלוהים היה לחשוף בספר, אין תוספות. זה חשוב בפנטזיה כזאת שקיימת סביב ההתגלות לאורך ההיסטוריה. הוספת מסר יכול להיות שינוי בראיית ספר "רוחני ומיסטי" שאינו לוקח בחשבון את כל האופי הפוליטי וחברתי של עימות של הכנסייה עם החיה והדרקון. "קח" יכול לחשוף את המחשבה על ידי כמה שג'ון היה מאוד קיצוני בעמדותיהם, מציאות שלא כל כך. ייתכן שהדבר קרה בזמן של סופר ויכול לקרות בימינו. אולי הפיתוי שקיים באלה שחושבים שהם יכולים לנהל חיים נאמנים לאלוהים ובו בזמן הולכים יד ביד עם העולם והמושגים.
לבסוף, ג'ון מראה שוב הגדרה של הספר שכתב, הוא "נבואה" (פסוק 7 10 19 1.3.). יש לנו דיברנו על התחושה של נבואה במבוא -
II. נבואה היא "עדותו של ישו", על פי 19,10 b. במילים אחרות, הספר הזה הוא נבואה בכך שהוא מדבר על המטרות של ישו, את רצונו לאנשים ולאנושות. לכן, הספר הוא מאוד חשוב כי זה אינו מכיל מילות של ג'ון, אבל של ישו עצמו. 2. ההתנהגות של גברים לפני בואו הקרוב של ישו. 22,11-15. בלוק זה, להיות באמצע של שני הטקסטים הקודמים ( vs.6-10ו16-21) מופיע כתוצאה ביחס אליהם. עובדי ה ', למי שרוצים בשקיקה לבואו של ישו, שאינו מוסיפים דבר או לקחת שום דבר מהספר, יש לי סוג של התנהגות בהווה. מי שלא לקיים את דברי נבואה ולא אכפת לי של ישו, להציג דרך של החיים עצמם. פונקצית vs.11-15 היא להדגיש נושא זה כאזהרה לנוצרים של זמן ובשבילנו שחיים בהווה. הנייר מציג צליל ריאליסטי מרשים. אם המחקר האחרון שראינו את היופי והדר של חיים עם ישו בניו השמים והארץ חדשה, טקסט זה מחזיר אותנו לזה מה שהופך אותנו לשכוח כל חשיבה נאיבית שגורמת לנו לחשוב שהחיים לא צריכים להיות בדיוק שווה לזה הניתן בהתגלות. "דברים יכולים להיות קלים יותר," יש שיאמר. אבל לחיים של ג'ון הוא קשה ומלא של סכסוך בדיוק כמו הספר מראה. אנחנו רואים את זה ב v.11 שבו כתובות שגברים ימשיכו עד של ישו להיות "לא צודקים ומטונף" בצד אחד, ו "רק וקדוש" של עוד. למרות שיש נוצרי מחויבות חברתיות לחברה על פי טקסטים של הברית החדשה אחרים, הסכסוך בין רצונו של אלוהים ופעולתו של השטן ימשיך עד הסוף. אין אמצע. או נמצא בצד זה או אחר. זה היחס להודעתו של הספר שיחליט את עמדתנו. אם כבר מדברים על היעד הסופי של בני אדם, ג'ון מציג שוב חלוקה בין גברים. יהיו מי ש "להיכנס לעיר דרך השערים." אלה נשפטו על ידי "יצירותיו" (21,11-15) ולקבל את "פרס" ( V.12. ראו 11,18). אולי הפרס הזה פשוט אומר ישועה, "הזכות לעץ חיים" ( v.14b). אבל הם טעו אלה שחושבים שהתגלות עובדת עם הרעיון של גאולה "בעבודות". לג'ון, העבודות מעידות על אמונה ונאמנות. אבל כל הנוצרים הם בנוכחותו של ישו, כי "שטפו גלימותיהם בדם של השה" ( v.14). מצד השני, יהיו מחוץ אלה. הם מוצגים ב v.15. הם הופיעו ב 21,8 כמי ש, רחוקים מהשתתפות בניו השמים והארץ החדשה, ללכת ל "המוות השני". הם אלה שלא לוקחים בחשבון את האזהרות של האפוקליפסה. הם זהה v.11a "לא צודק ולא טהור". באמצעות מילות אלה, ג'ון מזהיר בכובד ראש לכל גברים, הנוצריים או לא, שהם ישמע אל הדברים של התגלות. אנחנו לוקחים את חינוך ברצינות?
מסקנה: הפסוקים האחרונים אלה של הספר רוצים לתת אופי חגיגי לעבודה לפני מאזיניו. זה לא ניתן להתעלם. המטרה שלך היא לפתוח את עיניהם של אלה שיש להם קשר איתה, כך שהם יכולים להבחין בפעמים בה הם החיים. כדי "לא רחוק." השטן לא להתבטא רק ב "העתיד". החיה היא לא להיות "מוזר" שיופיע עם צלחת ולציין: "חיה" או אות שלך יהיה "קעקוע" או "ברקוד" של אריזה. האפוקליפסה היא נוכחית ותמיד תהיה. זה עוזר לנו לראות מאחורי המבנים החברתיים ופוליטיים, שלמעשה פועלים. הוא מטיל ספק אם "כבר" יש לי לא הסימן של החיה, אם לא בצעתי את אורח החיים של חברה חילונית שמונחה על ידי השטן. אני מקווה שהמחקר של ספר זה סייע לך להבחין טוב יותר את חייו ומצב את עצמם לפניה. המשאלה שלי היא שניתן ההודעה של התגלות שאינם נחשבים "חם". זה יהיה מאוד מסוכן. אם מחקר זה עזר לו לשבור את המחסומים שהועלו נגד ההתגלות, ואם אתה במקרה "מזדהה", "כמו" ו- "כבוד" הספר הזה, אני כבר מרוצה. אחרי הכל, אנחנו חייבים להכיר בכך שהתנ"ך לא הצליח לסיים עם ספר נפלא אחר כמו האפוקליפסה!
ביבליוגרפיה: משעמם, מ 'יוג'ין התגלות לואיוויל, ג'ון נוקס לחץ 1989. 236 עמ... "(סדרה:. פרשנות פרשנות מקרא להוראה והטפה)..
קיירד, בבריטניה התגלות של יוחנן הקדוש פיבודי, מוציאים לאור הנדריקסון 1966. 316 עמ '(סדרה:.... פרשנות הברית החדשה של שחור)
HENDRIKSEN, W. יותר מכובשים. גרנד רפידס, DIZER, 1977. 256עמ '. (תרגום יש פורטוגזית ידי בית הוצאה לאור הפרסביטריאנית).
לאד, ג'ורג 'אלדון. התגלות. מבוא ופרשנות. סאו פאולו,
Zondervanהוצאה לאור והעולם הנוצרי. 1980. 224. (סדרה: תרבות הנוצרית). Mesters, קרלוס. מקווה של אנשים נלחמים. האפוקליפסה של יוחנן הקדוש. מפתח קריאה. אד 7. סאו פאולו, פאולוס. 1983. 82 עמ '. PRIGENT, פייר. האפוקליפסה. סאו פאולו, מהדורות ויולה. 1993. 455 עמ '. (סדרה: ויולה המקראית ב 8.). טלברט, צ'ארלס ה אפוקליפסה. הקריאה של ההתגלות של ג 'ון. לואיוויל, ווסטמינסטר ג'ון נוקס לחץ. 1994. 123 עמ '.
WILCOCK, מיכאל. המסר של התגלות. מוציא לאור סאו פאולו, ABU(אוניברסיטת הברית מקראית). 1986. 196 עמ '. (סדרה: התנ"ך מדבר היום).
.. קוראי נובל (כ) כאן יש יותר ביקורת תאולוגית עכשיו בספר ההתגלות הפרשנות התאולוגית היא מקיפה יותר, כי האנשים האלה ללמוד יותר לעומק את הנושא אני לא תיאולוג או כומר, אבל מי שבאמת קוראים את התנ"ך, אבל יש לו דעה שונה של תיאולוג. אני מקווה שנתתי לך את כל הזדמנות להכיר ולדעת קצת יותר מה הוא כל ספר התנ"ך.
תודה לכולכם על העידוד ותמיכה שלך שנתן לי דרך הבלוג שלי, שהיום הגיע מעל 60.000 כניסות. להיות בלוג רציני, אני צריך לשקול את המספרים האלה.
אני לא תיאולוג ולא רועה, אבל כומר של בית חולים שהוקם בשנת 2012 על ידי הכנסייה הבפטיסטית, ו
UFMSבשנת 2014 כמובן שניתן על ידי הפרופסור לביו-האתיקה לסטודנטים לרפואה UFMS, והכומר, כומר וקפטן MS Ednilsonמכבי אש רייס
קמפו גרנדה 19 מרס 2015 יום של התיקון האחרון:
jcr0856@hotmail.com

Comentários

Postagens mais visitadas deste blog

Bíblia Sagrada comentada por livros por José Carlos Ribeiro Comentário nos livros de Joel, Amós, Obadias, Jonas & Miquéias: livros 29, 30,31,32,33 e 34

 Bíblia Sagrada comentada por livros por José Carlos Ribeiro    Comentário nos livros de Joel, Amós, Obadias, Jonas & Miquéias: livros 29, 30,31,32,33 e 34           O nome Joel significa, literalmente, “ Jeová é Deus”. Este é um nome muito comum em Israel, e Joel, o profeta, é especificado como o filho de Petuel. Nada é conhecido a respeito dele ou da circunstância de sua vida. Provavelmente que ele tenha vivido em Judá e profetizado em Jerusalém. Não há como datar o livro com absoluta certeza, e os estudiosos variam em suas opiniões. Há referências tanto em Amós como em Isaías, que também estão em Joel (comparar Amós 1.2 com Joel. 3.16 e Isa. 13.6 com Jl 1.15) É opinião de muitos conservadores que Amós e Isaias tenham tomado emprestado de Joel, fazendo-o um dos mais antigos dos profetas menores. Além do mais, a adoração a Deus, a qual o sumo sacerdote Joiada restaurou durante o reinado de Joás (2.Rs 11; 2Crôn. 23.16), é suposta por Joel. Portanto muitos sustentam que

How to receive and deserve God's blessings in your life. Part V III. Purity and perseverance: it is part of God's blessings: also in Greek English and German

Como receber e merecer as bênçãos de Deus em sua vida. Parte V III. A                                              Pureza e perseverança: faz parte das bênçãos de Deus:                                                                                   Nobres leitores o tema continua mostrando um pouco mais sobre pureza e perseverança, pois é algo muito difícil nos dias de hoje. Ser puro incomoda, e perseverar em honestidade, lealdade, justiça, temor e obediência também incomodam. No mundo globalizado de hoje é quase impossível encontrar alguém puro, integro, honesto etc. ser puro não te dará benefícios financeiros, morais e religiosos. Vejam o exemplo do que esta acontecendo em nosso País onde ser corrupto, ladrão, bandido, canalha, pilantra, trás milhões de dólares nas contas destas pessoas. Ser puro neste País tem sentido contrario, pois aqui no Brasil, eles se purificaram e perseveram em corrupções roubando todo um País. A pureza de nossos políticos é tão evidente que, não consegui

Discernimento, entendimento e Sabedoria: O que é discernimento segundo a Bíblia. Parte I Também em Inglês Grego e Alemão

Discernimento, entendimento e Sabedoria: O que é discernimento segundo a Bíblia. Parte I                   Conhecendo  melhor a Bíblia, e a palavra de Deus.            Nobres leitores irei mostrar a todos vocês um pouco mais sobre o que é discernimento segundo a palavra de Deus.  O discernimento é essencial no processo de tomar decisões sábias.   A Bíblia diz em Tiago 1: “ 5  E, se algum de vós tem falta de sabedoria, peça-a a Deus, que a todos dá liberalmente, e o não lança em rosto, e ser-lhe-á dada. 6  Peça-a, porém, com fé, em nada duvidando; porque o que duvida é semelhante à onda do mar, que é levada pelo vento, e lançada de uma para outra parte. 7  Não pense tal homem que receberá do Senhor alguma coisa. 8  O homem de coração dobre é inconstante em todos os seus caminhos. 9  Mas glorie-se o irmão abatido na sua exaltação, 10  E o rico em seu abatimento; porque ele passará como a flor da erva. 11  Porque sai o sol com ardor, e a erva seca, e a sua flor cai, e a formos