Pular para o conteúdo principal

Ester, a rainha que salvou seu povo da morte, agora em hebraico



מתגבר הטוב שוב. קורא נובל (א) יש לו את המגילה אסתר סיפור יפה מדי; זה כרוך בשחצנות, שקרים, קנאה, חמדנות, תאוות בצע ו, אבל זה מסתיים עם האמת תנצח.והאהבה של אסתר עושה את הבדל לטובת אנשיו, מגילת אסתר מכילה עשרה פרקים, ושעשה את הבדל עבור האנשים של "אלוהים", העם היהודי, אשר באותה העת התגוררו בשבי בארצות רחוקות. בגלל אי-ציות, עקשנות, מרד, ממלמל של עם ישראל, אשר באותו הזמן היו נשלט על ידי מלכים, והייתה החובה, אחריות לעשות את הטוב ביותר עבור אנשיו. הפעם היה הפעם של המלך אחשוורוש ששלט מהודו ועד הכוש: וסוזה הייתה בבבל. זה היה מנהגו של המלך מסיבה, מסיבות, ולחגוג 180 ימים של מפלגה גדולה, שבו כולם הוזמן, עשירים ועניים, ללא הבחנה: אחשוורוש המלך היה מאוד מאושר כי שלטונו שגשג, וכל ממלכתו הוזמנו, כולל נסיכים ואצילים ממחוזות אחרים. זה קרה שהמלך עשה משתה, וזה היה לכולם: כולל מלכה ושתי, אשתו; אבל היא עשתה משהו שמצא חן בעיניים "אלוהים," המלך והאורחים המכובדים שלו. היא המלכה, העדיפה מסיבה הפרטית שלו, מזמינה את כל הנשים בממלכה למסיבה שלך. זה גרם לזעמו של המלך, ולחץ של סמכותו של המלך, דרש ממנו גישה, פעולה נמרצת.המלך מודח המלכה ושתי, וחזר לעירו, ויצר צו, צו מלכותי לתפקיד של המלכה היה מלא על ידי אחר. היה מבוקש בכל מחוזותיה של הממלכה, בתולות צעירות, נאה, טובות לב גם להיות המלכה החדשה. היה תחום זה אדם בשם מרדכי, או Mordecay בהתאם לגרסה המקראית;ומרדכי סיים יצירת בת הדודה שלך, כי הוריה המנוח. שמו היה אסתר, והיה יהודי, היא הייתה צעירה, בתולה, ויפה מאוד. מרדכי לקח אותה לארמון המלוכה, והיא הועמדה לפני המלך בין רבים אחרים,;והמלך לראות אסתר, אהב אותה והתאהב בה. אסתר הייתה למלכה ואשתו החדשה של המלך אחשוורוש: אסתר אבל היה אסור לדבר עם המלך שהיא יהודית. היה בשלב זה, אדם בשם המן, שהיה סוג, ראש ממשלה: הוא קינא, חמדנים, רע, ושקרן;ולא אהבתי את העם היהודי, שהתרבה במהירות רבה, זה היה האנשים של "אלוהים". זה המן היה מסוגל לקבל את המלך אחשוורוש ליצור צו מלכותי המאפשר לכל מי שהיו יהודים, הושמד. המן היה מוגדל על ידי המלך, למשהו שהוא לא היה הוא אחראי.המלך הותקף, שנתפס על ידי מרדכי, ושהביא את התהילה היה הוא, המן. אבל היה שמרדכי הזהיר מפני המזימה נגד המלך;והפרסום והתהילה ניתנו למן. מרדכי, כאשר נודע לו על הצו, הוא קרע את בגדיו ואת התיק לָבוּשׁ של אפר, ויצא ברחובות העיר בקריאה בקול רם ומר. אסתר המלכה למד ממרדכי וזימן אותו לארמון;ומרדכי אמר למלכה, כל מה שקורה, ומה שעתיד לבוא. מרדכי אמר מלכה שהייתה אחרי הכל, וצו המלכותי להשמיד את העם היהודי כולו, ונתן לו עותק של הצו המלכותי נגד בני עמו.המלכה
נשלח לאסוף יחד את העם היהודי כולו מפוזר בשושן, וצם במשך שלושה ימים ושלושה לילות. וכך עשה מרדכי; כאן, כמוסות, 1-4: הכובע. 5 אסתר המלכה נכנסה לנוכחותו של המלך אחשוורוש, ומזמינה אותו לשתי סעודות יחד עם הבוגד, בוגד שקרן המן, חמדני וקנאי.המלך קיבל את הזמנתה של המלכה, ומציע מחצית ממלכתו כגמול ואהבה. קורא נובל (א), על מנת שיהיה רעיון, באותו זמן, אף אחד לא יכול להתקרב למלך, אם הוא לא להאריך שרביט המלוכה שלו כלפי האדם ש. למרות שהיא הייתה המלכה ואשתו של המלך, היא הייתה בסיכון של משלם בחיי: אבל מאוד אהב את מלך המלכה, שהושיט את שרביט המלוכה שלו. ואז היא, המלכה הפכה אותו להזמנה, שהתקבלה מייד.המלכה משמשת ערמומית, והזמינה את המלך למשתה שני, וחג זה היה אומר היישום שלה, את הבקשה שלך;והמלך קיבל שוב את הזמנתה של המלכה. והמן כעס על מרדכי, שלא היה לי נערץ; והיה לי המן המושג מה מחכה לו!והמן בונה גרדום למרדכי, כי שנאתו לזה הייתה מאוד גדול. Chap.6: המלך קרא את ספר דברי הימים ולמצוא משהו שיקרה לו, ועוד לקח את התהילה חסרה כל בסיס.המלך לומד כי היה מרדכי, שגילה את המזימה של שני דיילים, שהם חשבו לנגד חייו של המלך. המן זכה במקום של מרדכי; וצווי מלך המן לעשות מרדכי ההצטיינות, עם גלימות מלוכה, ולו לעשות את זה ברחובות העיר של סוזה, עם מרדכי על סוס אמיתי וגלימות מלכותיות. כאשר המן גילה שלכבוד יהיה, הוא היה אפילו יותר כועס על מרדכי, ומודאג יותר עדיין. Cap.7: המלכה אסתר גילתה למלך על כל המן, ותביעתה: אסתר גם גילתה שהיא יהודית, ומדברת על החוק שהמלך הוציא נגד העם היהודי, וכי המן היה מאחורי כל הרע נגד העם היהודי, המן התייאש, והתחנן המלכה לחייו.המלך שמע על הגרדום שהמן רע הורה נבנה כדי לתלות את מרדכי.הכישוף פנה נגד המכשף;הגרדום שימש למן ואת כל משפחתו, על ידי הצו של המלך. פרק 8: המלך מעניק מרדכי צו לטובתו, ועם כל העם היהודי: אסתר המלכה מתחננת בשמם של אנשיו, ולבכות לפני המלך, שמועבר על ידי בקשתו, ויוצר צו חדש כל עמו שחרור נהרג בגלל קנאה והרוע של המן.ועותקים נשלחו למחוזות אחרים לאנשים של אסתר המלכה. Cap.9: ברשותו של המלך אחשוורוש, העם היהודי יכול להגן על הריגת אויביהם. מרדכי הפך גדול בכל רחבי הממלכה השני בממלכה ו: ואויביו של העם היהודי היו להיות הושמדו בזה אחר זה: ועשרה בני המן נתלו גם בהוראת המלך, ועוונו של אביו המן .ומרדכי יוצר מועד שחגג כמו היום של מנוחה מאויביהם;חג הפורים: ומועד זה אושרו והוקמו, ונכתב בספר. Cap 10:. מרדכי הוא מרומם על-ידי המלך הופך שני בממלכה, ועושה כל פרוספר ממלכה. קורא נובל (א), הספר כזה ואת סיפורה של אסתר, שהחל עם אי-ציות ומשני, שגרמו פוסט מלכת פיטוריו. קנאה, שנאה, תאוות בצע, חמדנות ושקרים של המן כמעט גרמו למלך להתחייב עוול נגד העם של "אלוהים", העם היהודי. המלך אחשוורוש היה איש טוב, הוגן וצודק, ולא compactuava עם שקרים. אסתר המלכה הייתה יהודית, ויפה מאוד ונאמן "אלוהים": ו" האהבה "שלו, את טוב לבו, הצייתנות ל" אלוהים" עשתה את הבדל בשם עמו. נאמנותו לבני עמו ו" אלוהים "היה בעל חשיבות עליונה לישועה עימו. אסתר הייתה מטרה של "אלוהים" לאנשיו באותה העת.ל" אלוהים ", שום דבר לא במקרה; האירוע כולו שימש כדי להראות את המלך, את האמת, וכדי להראות רע שלא יכול לנצח טוב: צדק הוא על כל עוול. קנאה, שקרים, שנאה ותאוות בצע, יש זמן קצר מאוד להתקיים. מי שחי ולתרגל את הדברים האלה, לא לנצח מאושר, אדם מצליח, משגשג; נפילתו היא קשה מאוד, עצוב וכואב מאוד. המן ואת כל משפחתו שילמה בחייהם: אמרו שהוא רוצה להיות גבר של כוח ויוקרה לפני המלך! כמובן שלא. הוא איבד את הכל, כולל את החיים ומשפחה.ואסתר הפכה למלכה, והרבה אהבו על ידי המלך מיום אחד, וכל הממלכה. כל אנשיו זכו בגלל המלכה;ו" אלוהים "היה מאוד מרוצה מהמחווה של המלכה, המלך ומרדכי. סיפורה של אסתר הוא להראות לך שתמיד טוב להתגבר על רוע: רוע יכול לנצח אפילו לקצת זמן, אבל יבוא היום שטוב, אמת, צדק יוכרז המנצח, ועד עולם. והנה, האמת היא ותמיד יהיה "אלוהים," והיום הוא דרך הבן "ישו". הכל כאן נכתב על-ידי זה אישר בכמוסות. 1-10 אסתר מבקשים לקחת שיעורים טובים מסיפורה של אסתר, וחושבים כל מה שקרה לעם "אלוהים", שהיום אנחנו גם על; כי אנחנו נבחרו ושאומצנו על ידי "אלוהים," למען "בנו ישוע משיח" נושא זה נכתב על ידי José Carlos חבר תמ"ג של Campo Grande MS ריביירו, וסיימתי את לימודיו בבית חולים ורבנות כלא, וסופר אוונגליסטים עדיין לא ידוע לעולם אבל סופר המכונה "אלוהים" הוא מפעיל ום רצון מהתמ"ג
Campo Grande 23 ינואר 2012 jcr0856@hotmail.com revisado em Janeiro de 2015

Comentários

Postagens mais visitadas deste blog

Bíblia Sagrada comentada por livros por José Carlos Ribeiro Comentário nos livros de Joel, Amós, Obadias, Jonas & Miquéias: livros 29, 30,31,32,33 e 34

 Bíblia Sagrada comentada por livros por José Carlos Ribeiro    Comentário nos livros de Joel, Amós, Obadias, Jonas & Miquéias: livros 29, 30,31,32,33 e 34           O nome Joel significa, literalmente, “ Jeová é Deus”. Este é um nome muito comum em Israel, e Joel, o profeta, é especificado como o filho de Petuel. Nada é conhecido a respeito dele ou da circunstância de sua vida. Provavelmente que ele tenha vivido em Judá e profetizado em Jerusalém. Não há como datar o livro com absoluta certeza, e os estudiosos variam em suas opiniões. Há referências tanto em Amós como em Isaías, que também estão em Joel (comparar Amós 1.2 com Joel. 3.16 e Isa. 13.6 com Jl 1.15) É opinião de muitos conservadores que Amós e Isaias tenham tomado emprestado de Joel, fazendo-o um dos mais antigos dos profetas menores. Além do mais, a adoração a Deus, a qual o sumo sacerdote Joiada restaurou durante o reinado de Joás (2.Rs 11; 2Crôn....

Discernimento, entendimento e Sabedoria: O que é discernimento segundo a Bíblia. Parte I Também em Inglês Grego e Alemão

Discernimento, entendimento e Sabedoria: O que é discernimento segundo a Bíblia. Parte I                   Conhecendo  melhor a Bíblia, e a palavra de Deus.            Nobres leitores irei mostrar a todos vocês um pouco mais sobre o que é discernimento segundo a palavra de Deus.  O discernimento é essencial no processo de tomar decisões sábias.   A Bíblia diz em Tiago 1: “ 5  E, se algum de vós tem falta de sabedoria, peça-a a Deus, que a todos dá liberalmente, e o não lança em rosto, e ser-lhe-á dada. 6  Peça-a, porém, com fé, em nada duvidando; porque o que duvida é semelhante à onda do mar, que é levada pelo vento, e lançada de uma para outra parte. 7  Não pense tal homem que receberá do Senhor alguma coisa. 8  O homem de coração dobre é inconstante em todos os seus caminhos. 9  Mas glorie-se o irmão abatido na sua exaltação, 10  ...
                              A Bíblia Sagrada:     (Comentada por livros, no Antigo Testamento) Cap. 01: Comentário inicial nos livros de Gênesis:      Nobre leitor (a) vamos conhecer um pouco mais sobre este livro Sagrado chamado Bíblia. No princípio, Deus criou todas as coisas: Deus criou os céus, a terra, as águas, rios, mares e oceanos.  Mas Deus viu que a terra era sem forma e vazia; era um abismo escuro, vazio, sem vida:            Deus, disse assim. Haja luz, houve luz : Deus viu que era boa a luz, e decidiu fazer a separação entre luz e trevas. Criou assim o dia. A luz passou a ser chamada de dia, as trevas, noite: assim também foram criados os rios e mares. Deus pensou também nisto, e fez a separação e a expansão das águas, colocando junto à porção seca, chamada terra. Deus viu que tudo que havia criado,...