Pular para o conteúdo principal

O poder da oração e do jejum em hebraico



                                     O poder da oração e do jejum em hebraico
נושא זה היה בהשראת עבודתו של המחבר גורדון לינדזי. תפילה וצום. זה יהיה הנושא הבא שלנו. אמן. כי ה 'אלוהים להאיר את עינינו, ולהתברך בשמו של ישו.
               שגדולתו של נושא זה, להביא אותם מספיק הבנה, ידע וחוכמה. אמן. אנחנו לא יכולים להיכשל להזכיר שמות כמו. נח, אברהם, יצחק, יעקב, יוסף, משה, יהושע, שמואל, דוד, אליהו, ישעיהו, ירמיהו, דניאל, ואחרים. אמן. גברים אלה היו מאוד מבורכים ושימוש על ידי אלוהים באופן משמעותי.להתערב על ידי אלפים, ומיליון אנשים, בוודאי התפלל וצם לאנשים ועמים. הם היו חשובים מאוד לגורלו של המין האנושי. משה היה גדול מכולם, היה מי שראה את התהילה של אלוהים באופן אישי. כדי להציל את עמו מעונשו של ה ', משה צם במשך 40 ימים ו -40 לילות עד שאלוהים התחרטו על שלא מלא את מה שהבטיח. לאנשים עשו הכל ההפך, לא מציית לחוקים ומצוותיו של אלוהים. Ex. 34: "אמר 27 ויהוה אל-משה, כתובים לך את הדברים הבאים:לאחרי טנור של מילות אלה שעשיתי ברית איתך ועם Israel.28 והוא היה שם עם ימי לורד הארבעים וארבעים לילה; לא אכלתי לחם ולא שתה מים, והוא כתב על הלוחות את דבריו של הברית, עשרת הדיברות. 29 כאשר משה ירד מן ההר סיני, מביא את הידיים שני שולחנות של עדות, גם כשהוא הירד מההר, משה לא ידע כי קרן עור פניו זרח בזמן שהוא דיבר איתו. 32 ואחרי כל ילדים של ישראל, והוא ציווה עליהם את כל מה שאלוהים דיבר איתו בהר סיני.
           המחבר אומר כי התנ"ך מתאר שלושה סוגים של צום. צום 1 בלי אוכל בלי מים. זה קרה עם משה.הצום על-טבעי שהיה במקרה של משה, כך שפניו היה מקודש, עם תהילה של אלוהים. הולך קצת אחורה. לורד מדבר אל משה בהר סיני, ולבקש ממנה להראות לה תהילה לשעבר. 33. "18 והוא אמר, אני מתפלל אליך, תראה לי כבודך. 19 אמר לו ה ': אני אעשה את כל הטוב שלי לפני שאתה, ואתה יהיה להכריז שמי יהוה;ויהיו לי רחמים על מי שיש לי רחמים, ולחמול עליה שיש לי חמלה. 20 והוא אמר: אתה לא יכול לראות את הפנים שלי, כי אדם לא יכול לראות את פן שלי ולחיות. 21 ותאמר יהוה, הנה מקום על ידי; כאן, על סלע: אתה עומד ועשית. 22 וכאשר התהילה שלי עוברת, אני אשים בך חריץ של הסלע ולכסות אותך עם היד שלי עד שאני חלפתי על ידי. 23 לאחר מכן, כאשר אני לוקח את היד, ועשית לראות הגב שלי; אבל הפנים שלי לא ניתן לראות. "
  2 צום משותף. צום ללא אוכל אבל מי שתייה, מי שתייה היא לא אוכל:
3 לא לפודינג "רצוי: אמר מעדן דניאל רצוי. לא אכלתי, לא בשר או יין נכנס ל
הפה שלי. דן. 10 "2 באותם ימים אני דניאל היה מתאבל שלושה שבועות מלאים. 3 אין דבר נעים אכל, לא בשר או יין נכנס לפה שלי, גם לא אני למשוח במהירות של עד לספק שלושה שבועות מלאים "מה שחשוב האדם שצם, מבלה הרבה זמן בתפילה את עצמי להתפלל מבלי להפסיק:. Thess 1. 5: "17 להתפלל מבלי להפסיק. 18 בכל מה שנותן תודה; כי זה רצונו של אלוהים במשיח ישוע הנוגע לך. "אין צורך לתפילה נשמעת כל הזמן; עם זמן זה הופך להיות טבעי כמו נשימה. בדיוק כפי שיש דרך נכונה להתפלל, לעבוד את אלוהים, לממש את המתנות של הרוח, יש דרך לצום. אם אפשר לעשות מהר בסוד.
           הצום כראוי הוא כל כך חשוב שישוע הפנה את תשומת לב לכך בתחילת כהונתו. מאוחר יותר, הוא היה מראה לתלמידיו את כוחו של צום.אמונה שלהזיז הרים, אשר לגרש שדים מאט. 17 "18 וישוועו נזפו שד, וזה יצא ילד, שכן" כי "זמן נרפא. 19 אז התלמידים באו אל ישוע, בפרט, שאל אותו: למה אנחנו לא יכולים להפיל אותו 20 הוא אמר להם, בגלל חוסר האמונה שלך :?לאכן אני אומר לכם, אם יש לי אתם אמונה כגרגר חרדל אתה אומר להר הזה, 'יזיז מכאן לשם, "וזה יעבור; ושום דבר יהיה בלתי אפשרי. 21 [אבל זה סוג ההלך לא מתוך אלא על ידי תפילה וצום.] כאשר אתה מהיר לא הראה לך צער, אל תהיה צבועים. כאשר אתה למשוח שלך ראש, לשטוף את הפנים שלך: Mat 6. "16 יתר על כן, כאשר אתם מהר, להיות לא כצבועי mostreis;.
להם מכערים את פניהם, כי גברים רואים שהם בצום. אמן אני אומר לי שקיבל את שכרם. 17 אבל אתה, כאשר אתה המהיר ביותר, למשוח את הראש ובלשטוף את הפנים שלך, 18 לא להראות גברים שאתה בצום, אבל רק לאבא שלך שהוא בסוד;ואבא שלך שרואה בסוד יגמול לך. "האם אינו מהיר ליהירות לקבל כבודו של האדם, אך ה ' "ישו". אמן. אל תעשה כמו שהוא עשה פונדקאי. לוק. 18: "10 שני גברים עלו לבית המקדש להתפלל; הפרוש, וpublicano.11 האחר הפרושים עמדו והתפללו ובכך עם עצמו, אלוהים, אני מודה לך שאני לא כמו גברים אחרים, סחטנים, לא צודקים, נואפים, או שתיים אפילו כpublicano.12 זה אני צם
פעמים בשבוע, אני נותן המעשרות של כל ganho.13 ושהפונדקאי, עומדות מרחוק את, או אפילו להרים את עיניו לשמים, אבל הכית על חזהו, ואמרו, אלוהים להיות רחום לי חוטא! 14 אני אומר לך, האיש הזה ירד לביתו מוצדק ולא אחרים;לכל מי שמרומם את עצמו יהיה מושפל; אבל שיהיה להשפיל את עצמו יהיה מרומם. " כאשר הצום הוא לא לתחרות כלעשות קנאים דתי. להיות צנוע, כנה, מהירה בתמיכה של הבא, לנזקקים. במידת האפשר יש למישהו אחר לעשות את זה בשבילך, ולך על הבא. להתאבל
מר לבכות בקול רם, לא לחסוך. אל תצפו לשמוע את המילים האלה. עיסא. 57.13ao19 & 58.1 ל 12: זה אומר בIsa.57. "10 באמנות שלך עייף אותך; אבל לא אמר: אין תקווה; חשב שחיים של ידך; כך גם לא enfraqueceste.11 אבל מי היית פוחד פחד או לשקר, ולא זוכר אותי או שאתה importasses? האם זה לא בגלל שאני שמרתי על שתיקה, וזה כבר הרבה זמן, ולא לפחד ממני? 12 אני אכריז צדקתך;וכמו לעבודות שלך, הם לא יועילו לך. 13 כשאתה בוכה, אתה להיפטר האלילים שנאספו; אבל הרוח תנקוט, נשימה כל מרחק; אבל מי שסומך עליי ביחזיק את האדמה, ותירש הר קדשים. 14 ותגידו יהיו מוערכים: הפוך ישר, לבנות, להכין את הדרך, לקחת את אבני הנגף בדרך של העם שלי. 15 כי כה אמר אדני אחת הגבוהה ונשגב ששוכן נצח, ששמו קודש: מקום גבוה וקדוש אני להתעכב, ו גם עם רוח החרטה וצנועה, כדי להחיות את הרוח הצנועה, ולהחיות לב של החרטה. 16 כי אני לא טוען לנצח, לא אהיה כועס; בגללי את הרוח, כמו גם את נשמת חיים שיצרתי. 17 לעון חמדנותו אני היה כועס ופגוע; אני התחבאתי בעצמי וכעסתי; אבל, מורד, שהלך בדרך שלך coração.18 ראיתי את דרכיו, אבל אני תרפא אותו; גם ידריך אותך, ואני אתן לך ונחמתו לpranteiam.19 אני יוצר את הפירות של השפות; שלום, שלום לו שהוא רחוק ולו הנמצא בסמוך, נאם ה '; ואני תרפא אותו. "  צום הוא חיזוק אמונה למי שרוצה לשחרר לחולה, וחוטאים. צום נועד האדם הטבעי, הרוחני. כדי לחזק את התפילה, וביטחון, ללגרש שדים ולרפא את החולים. להקים סיבה, מטרה לתפילה וצום. לעשות את זה תמיד לטובתם של אחרים. באופן אידיאלי, מישהו יעשה זאת עבורך, כך שאתה לא להיות אנוכי. זכור את ישו מעולם לא עשה דברים בשבילו, זה רק אתה קורא את התנ"ך. דברים לא מופנה לאלוהים, לא נענה. צום צריך להיות תמיד לתפארתו של אלוהים.בזכריה, זאק.בני יהודה צמו ובכו לא לאלוהים. הם עשו את זה במשך 70 שנים. זאק. 7. "3 ולדבר אל הכהנים שהיו בביתו של ה 'צבאות, והנביאים: אני בוכה בחודש החמישי, אני מפריד את עצמי, כפי שעשיתי כל כך הרבה שנים? 4 ואז את המילה של יהוה צבאות באו אליי ואמרו, 5 דבר אל כל עם הארץ, והכוהנים, ואמר, כשאתם צמים ומתאבלים בחודש החמישי והשביעי, אפילו שבעים השנים האלה, עשו את אותו הדבר לי שאתה צם? "  אלוהים מדבר אל יהושע, וממלא את ההבטחות שניתנו למשה תתעודד, להיות חזק, להיות במצב רוח טובה. Js.1. [...} 2 משה עבד מת; לעמוד על של עכשיו, ללכת את הירדן הזה, אתה וכל העם הזה אל ארץ אשר אני נותן לבני ישראל. 3 בכל מקום שכף הרגל שלך על הרגל, נתן לכם, כמו שאמרתי אל משה. 5 אף אחד לא יכול להתנגד לך כל ימי חייך. כאשר הייתי עם משה, אז אני אהיה איתך; לא להיכשל, ולא להפקיר אותך. 6 תהיה חזק ויאמצו הלב, כי אתה תביא את האנשים האלה לרשת את הארץ נשבעתי לאבותם לתת להם. 7 יהיו רק אתה חזק ואמצת מאוד, לשמור לעשות על פי כל הדין עבד משה נתן לך; לא יסור ממנו ימינה או יד השמאל, כך שאתה יכול לשגשג בכל מקום שאתה הולך. 8 לא ימוש מפיך על חוקים אלה, מדיטציה על זה יום ולילה, שעשוי הינך שמרת לעשות ככל אשר נכתב בו;לאז יעשה לך את דרכך משגשגת, ולשגשג. 9 האם לא צויתי אותי? להיות חזק ויאמצו לבך; להיות לא מפחד, לא להיות מיואש;לה 'אלוהיך היא איתך בכל מקום שאתה הולך. "
  יהושע קיבל את המשימה להוביל את עמו לארץ המובטחת, שבו זבת חלב ודבש. להיות בטוח בדבר אחד, האנשים האלה היו קרובים מאוד לאלוהים. איך זה? חשש, ציית אלוהים, מצוות החוקים ומשפטים. לא הטיל ספק בהבטחות שניתנו לאנשיו, ושאנחנו עושים. ייתכן אפילו למצוא כי הם לא התפללו, צמו, גברים כאלה היו מלאים. יהושע מטיף לאנשים לשמור על החוקים של ה '.כאנשים מאוד שובבים, הוא עושה ברית חדשה עם אנשיו. Js. 24: 14ao33.
         הנה דוגמא של נאמנות, נאמנות, יושר, צדק ומשפט, אהבה ופחד אלוהים: ירמיהו. זה היה גם די נביא בשימוש על ידי אלוהים. כה אמר הבל העבר בזמן הצום. Jer. 10. 2 {...} כה אמר יהוה, למד לא הדרך של עובדי האלילים, ולהיות לא הפחיד ב הסימנים של גן עדן; כי האומות מצרות עליהם, 3 למנהגים של האנשים לשווא; הוא חתך מהעץ אחד והיער שהשתולל עם גרזן בידיים של הפועל. 11 כך יהיו אתם אומרים להם, אלים שלא עשו את השמים ואת הארץ תיכרת מן הארץ ומתחת השמים. 12 הוא ברא את כדור הארץ על ידי כוחו; הוא הקים את העולם על ידי החוכמה שלו, והבנתו השרועה השמים. 13 כשהוא משמיע את קולו, יש שפע של מים בשמים, והוא מעלה את הקצוות של אדי האדמה; הוא מרביץ לברקי הגשם, ואוצרותיה מביאה את הרוח. 14 כל אדם הוא טיפש ושלא בידיעה; האליל שלך הוא מתבייש כל צורף;לתמונה המותכת הוא שקר, ואין נשימה. 15 הם יהירות, עבודה של אשליה;הזמן של ביקורם הם ייכרתו. 16 לא כמו אלה הוא החלק מיעקב; הוא כהן בעברם של כל הדברים, וישראל היא שבט נחלתו. יהוה צבאות הוא שמו. "
           לפיכך תהילה לה 'לפני החשכה הקרובה. לא לשבור את הברית של אללה: אף פעם לא עושה כמו שהם עשו. אלוהים שואל ירמיהו לא להתפלל שלאנשים מרדניות, וקילל: הם לא מילאו את הברית שהם עשו עם "אלוהים". Jer. 11. {...} 2 לשמוע את המילים של ברית זו, ולדבר עם אנשי יהודה ויושבי ירושלים. 3 אמר אלהם, כה אמרו ה ', אלוהי ישראל: ארור האיש אשר לא ישמע את המילים של ברית זו, 5, כך שאני מאשר את השבועה שנשבעתי לאבותיכם לתת להם ארץ זבת חלב ודבש , כפי שהוא היום. ואז עניתי ואמר: אמן, O Senhor.6 הוא אמר לי, כי ה ': הכרז כל הדברים האלה בערים יהודה ובחוצות ירושלים,
אומר, לשמוע את המילים של ברית זו, ולעשות אותם. 7 לי ברצינות מחה אל אבותיך ביום שהבאתי אותם מארץ מצרים עד היום הזה, עולה מוקדם ומחאה, ואמר, שומע בקול שלי. 8 אבל הם לא ישמעו, ולא הטו את אוזנם, אבל הלכתי כל אחד בדמיונם שלהם
לב רע; לכן אני הבאתי עליהם את כל הדברים הברית הזאת אשר צויתי אותם ל לעשות, אבל לא עשה זאת. 11 לכן כה אמרו ה ': הנה, אני אביא את הרע עליהם שהם לא יכולים לברוח; אהיה להם קוראים לי, אבל אני לא אשמע אותם. 14 ולא תעשה להתפלל עבור העם הזה, לא להרים להם לבכות או תפילה למה לא שומע אותם בזמן שהם בוכים לי בגלל הצרות שלהם.}
  היה ירמיהו משימה קשה להראות ולהביא את האמת לבני ישראל, שהיו מורדים לקיצוניות. אבל ירמיהו התפלל והתערב כל הזמן עם אלוהים בשם עמו. אלוהים דרך נביאיו דיבר עם אנשיו, ישראל, וירמיהו הקשיב לה ', והעביר לכולם; הייתה הרבה תפילת intercessory אלא דרך ירמיהו. כי הוא נבחר על ידי אלוהים עוד לפני שנכנס לעולם, ברחמה של אמו. לראות מה זה אומר בג 'ר. 13. "15 Hear, ולתת אוזן; להיות לא גאה, לאלוהים דיבר. 16 תנו כבוד לה 'אלוהיך, לפני שהוא גורם לחשכה, ולפני רגליך להיתקל הרי החושך; לפני, בזמן שאתה מחפש אור, הוא הופך אותו לחשכה עבה, וכדי להפחית את החושך העמוק. 17 אבל אם אתם לא רוצים לשמוע, את הנשמה שלי לא תבכה במקומות סודיים לגאווה שלך; ובוכה מר העיניים שלי, ויהיה מומסים בדמעות, כי עדר ה 'נלקח בשבי. 18 תגידו למלך והמלכה האם, את עצמכם עניו, לשבת לך;לכובעים שלך ירד בכתר התהילה שלך. "
          התערבות היא מעשה של תפילה: לראות מה זה אומר במתערב לשווא לאנשים האלה. Jer. 14. "10 כה אמרו יהוה אל העם הזה, כך שיש להם אהבו לשוטט, הם לא נמנעו רגליהם, ולכן ה 'לא תקבל אותם, והוא עכשיו יזכרו עוונם, ולבקר בחטאיהם. 11 הוא אמר לי ה ', התפלל לא לאנשים זה לטובתם. 12 כאשר הם מהירים, אני לא שומעים את זעקתם, וכאשר הם מציעים הצעות וקורבנות השרופות, אני לא מקבל אותם; לפני שאצרוך אותם בחרב, ורעב ומגפה. "
אבל להכריע צומת, "אלוהים" חזר בכעסו! אז הוא "אלוהים": לאהוב וסלחני. אלוהים אמר ירמיהו; לא שהייתי שומע את זעקתם, ולא במהירות שלו בתמיכתו של העם. דוד כשהוא נכשל, ביצע שני חטאי מוות אם לא יחזור בתשובה. הוא נאף והוא הרג את בעלה של האישה עם adulterava. הוא שילם מחיר גבוה עבור זה. זה מה שקרה: 1 סם 11: 2,4,5-15-23.העונש לדוד. 1 סם. 12 1ao24: דוד התפלל וצם במשך שבעה ימים, עדיין קיבלתי את העונש של ה '.הבן שהיה לו עם בת שבע, מת. אבל המוזר ביותר הוא כדלקמן: אני לא יכול להסביר להם כיצד ה 'אלוהים, לאחר תשובתו של דוד, נסלח ובירכה את מערכת היחסים שלו עם בת שבע. מאיחוד זה נולד, שלמה. 2 סמואל. סם. 12. {...} 8 ונתנו לך את הבית שלך ה ', ונשים שלך ה' אל חיקך; שנתתי לך בית ישראל ויהודה של. ואם לא די בכך, להוסיף אותך באותה מידה. 9 למה יש לך בז את המילה של אלוהים, לעשות רעים בעיניו? אוריה החתי בחרב, והאסט לקחו את אשתו להיות אשתך; כן, והאסט שנרצח עם החרב של amonitas.10 ועתה החרב לעולם לא תצא מהבית שלך, כי יען אשר בז לי, והאסט נלקח אשתו של אוריה החתי להיות אשתך. 11 כה אמרו ה ': אני אעלה ברע בבית עד משלך נגדך, ואני אקח אותך נשים לפני עיניך, ולתת להם אל רעך, והוא יהיה לשכב עם נשיך לעיני השמש הזאת. 12 לאתה עשית את מעשו בסתר; אבל אני אעשה את הדבר הזה נגד כל ישראל, ובאור השמש. 13 ויאמרו דוד אל נתן, חטאתי נגד ה '. ואומר נתן אל דוד, יהוה גם hath לשים בצד חטאך; אתה זכר לא למות. .... 16 דוד לכן הפציר אלוהים לילד, וצמתי, ואם איסוף, עובר שכב כל הלילה על הארץ. 17 אז זקני ביתו עמד לידו, לקום מן האדמה; אבל הוא לא הסכים, ואכל איתם. 18 ביום השביעי הילד מת;ומשרתיו של דוד חששו לספר לו שהילד מת;לדבריהם, הנה, בעוד שהילד היה עדיין בחיים, אנחנו נדבר אליו, והוא לא ישמע אל הקול שלנו; כיצד, אם כן אגיד לך שהילד מת? אתה יכול להתחייב איוולת. 19 אבל דוד ראה שעבדיו התלחשו, ומצאו שהילד היה מת; והוא אמר לעבדיו, האם הילד מת? והם אמרו, הוא מת. 20 אז דוד עלה מהאדמה, רחצו, וימשחו את עצמו, ושינה את לבושו; ונכנס לביתו של ה ', אהבתי את זה. ואז הגיע הביתה ושאלתי מה לאכול;והאמנתי לו, והוא אכל. 21 אז אמרו עבדיו אליו, מה זה יש לך לעשות?הילד חי וצם בכה; אבל כאשר הילד מת והרים לך אכלת. 22 והוא אמר, בעוד הילד היה עדיין בחיים, אני צם ובכה, לאמרתי, מי יכול לדעת אם אלוהים יהיה אדיב אליי, כך שהילד יכול לחיות? ....
          ראה כיצד אלוהים הוא אוהב וסלחני! כפי שהוא לא שומר טינה או שברון לב וכמונו! או לא זה הוא אהבה גדולה! שאלות! אם עדיין יש לך, לקחת עכשיו.  תפילה וצום שהציל יותר מ -2 מיליון חיים במדבר. הצהרה זו ניתנה לימוד התנ"ך שני, על ידי אנשי gabaritadas לזה. אלוהים הראשון פגש את משה בסנה הבוער ונתן לו את המשימה של הסרת בני ישראל ממצרים. יציאת מצרים. 3; 1ao10. אלוהים כרת ברית עם משה. "1 משה עכשיו שמר את צאן יתרו חותנו, כוהן מדיין;והובלתי את הצאן לישבן של המדבר והגיע לחורב, ההר של אלוהים. 2 נראו לו מלאך ה 'בלהבה של אש מבעיצומו של בוש. הוא הסתכל, והנה, הסנה הבער באש, והסנה אינו אכל; 3 על מה שהוא אמר: עכשיו אני לסור ולראות את המראה הגדול הזה, מדוע בוש אינו נשרף. 4 וכאשר יהוה ראה שהוא סר לראות, אלוהים קרא לו מתוך הסנה, ואמר, משה, משה! והוא אמר, הנה אני. 5 והוא אמר, שלוף לא קרוב לכאן: לוקח את הנעליים של הרגליים;למקום אשר אתה עומד עליו אדמת קודש. 6 והוא אמר, אני האל של אביך, אלוהי אברהם, אלהי יצחק ואלהי יעקב ומשה הסתיר את פניו, שכן הוא פחד להסתכל על אלוהים .. 7 ויאמר יהוה, אני ודאי ראיתי את העני עמי אשר במצרים, ושמעתי הזעקה שלהם בגלל מעבידיהם, כי אני יודע את יגונם; 9 ועתה הנה, את זעקת הילדים ישראל לבוא אליי;ויש לי גם ראיתי את הדיכוי wherewith המצרים לדכא אותם. 10 ועתה תבואו, אני אשלח לך אל פרעה, שנושאים הלאה ממצרים לאנשים שלי, הילדים של ישראל. 11 ויאמר משה אל אלוהים, מי אני, שאני הולך אל פרעה, וממצרים בני ישראל? 12 והוא אמר, אין ספק שאני אהיה איתך;וזה יהיה סימן לכך שיש לי שלחתי לך: כאשר אתה הביא ממצרים האנשים שלי, לשרת את אלוהים על ההר הזה. 13 ויאמר משה אל אלוהים, הנה, כשאני מגיע לבני ישראל ואמרתי אליהם, אלוהים של האבות שלך שלח אותי אליך; והם שואלים אותי, מה השם שלו? מה אני אגיד להם? 14 ויאמר אלוהים אל משה, אני מי שאני. והוא אמר, וכך ישוב אומר לבני ישראל,. אני שלחתי אותי אליך "ומשה הגיע לאנשים, והם הסכימו. אבל הם נתנו לי פרצות האויב, אם לא למסירות, אהבה, ההתמדה, התמדה של משה עם אלוהים. הם לא היו נכנסים לארץ המובטחת. אלוהים ובכך דיבר אל משה בהר הקודש באקס. 19.3ao25 בסיכום: {...} 2 אחרי שהתחיל מרפידים, נכנס למדבר סיני, הם יחנו; ישראל ולכן יש תחנה לפני ההר. 3 ומשה עלה לאלוהים, והר ה 'קראה לו, ואמרו, כך ישוב אומרים לביתו של יעקב, ולספר לילדים של ישראל: 4 אתם ראיתם את מה שעשיתי לי המצרים, ואיך אני לחשוף אתכם על כנפי נשרים,והבאתי אותך אליי 5 ועתה, אם אתם שומעים בקול שלי ולשמור את בריתי, אז אתה יהיה חזקה שלי בין כל העמים, לכל הארץ היא שלי .; 6 ואתם תהיה לי ממלכת כהנים וגוי קדוש. אלה הם המילים ושעשו לדבר אל בני ישראל. 9 ויאמר יהוה אל-משה, Lo, אני בא אליך בעב ענן, שהאנשים יכולים לשמוע כשאני מדבר איתך, ונאמין לך לנצח. משה אמר לי המילים של האנשים ליהוה. 10 ויאמר יהוה אל-משה, לכו אל העם, ולקדש אותם היום ומחר; לתת להם לכבס את הבגדים שלהם 11 ולהיות מוכן נגד היום השלישי;ליום השלישי ה 'לרדת בעיני כל העם על ההר סיני. 12 ולקבוע גבולות לאנשים סביב ואמרו: לשים לב כי אתם לא הולכים במעלה ההר, או לגעת בטווח; מי שנוגע בהר מות תמות. 14 ומשה ירד מן ההר אל העם ויקדשו את העם; והם כבסו את בגדיהם. 15 ויאמר אל האנשים, להיות מוכן נגד היום השלישי: אל תתקרבו לאישה. 16 ביום השלישי בבוקר, היו רעמים וברקים, וענן כבד על ההר; ולא היה קול חזק מאוד של החצוצרה, כך שכל האנשים שהיו במחנה רעד. 18 בהר סיני העשן כולו, כי ה 'ירדה עליו באש;והעשן עלה ממנו כמו העשן של תנור, וכל
ההר רעד מאוד. 19 ואת הצליל של צופר גדל יותר ויותר, ותדבר משה, ואלוהים ענה לו בקול. 21 ויאמר יהוה אל-משה, לכו למטה, לחייב את האנשים, כדי שלא לרוץ דרך הגבולות לה ', כדי לראות, ורבים מהם ימותו. 25 ומשה ירדו אל העם, ואמרו להם ש.}   אלוהים נתן למשה את עשרת הדיברות. Ex. 20: 1your 26. בעוד משה עלה להר ל לכתוב את המצוות, ולוקח הכל ארוך, אנשיו עשו ההפך. החל לסגוד לאלים אחרים ללא הסכמתו של משה. הם מיוצרים עגל וסגדו לו, ומשה שובר את לוחות העדות, ושולח להרוג את עובדי האלילים. Ex. 32; 1ao29: והשתדלות לאנשיו. Ex. 32: 29 ל
"29 למשה אמר, לקדש את עצמכם היום ליהוה; כי בכל אדם על בנו, ונגד אחיו;לאדון לתת לך היום ברכה. 30 למחרת יאמר משה אל העם, יה חטאו חטא גדול; עכשיו אני אלך עד ה '; peradventure אני לכפר על החטא שלך. 31 וניקח משה את ה ', ואמר, הו! אנשים זה חטאו חטא גדול, והפך אותם אלים של זהב. 32 ועתה לסלוח החטא שלהם; או אם לא, למחוק אותי מהספר אשר יען אשר נכתב. 33 ויאמרו יהוה אל-משה, כל מי יהוה חטא נגדי, לו אני למחוק את זה מהספר שלי. 34 עכשיו לך, להוביל את האנשים אל המקום אשר אמרתי לך; הנה, המלאך שלי ילך לפניך; אבל ביום של הביקור שלי, עליהם לבקר בחטאם ". משה היה האדם היחיד בכל ארץ שהייתה לי הזכות להיות קרוב מאוד ל" אלוהים" ולראות את כבוד ה ', אפילו בגבו, משום שאין ישות אדם יכול לראות את פניו של אלוהים! אני מאמין שרק "ישו".ותדבר ה 'אל משה פנים אל פנים, אפילו לא לראות את אלוהים בפרצוף. משה שואל את אלוהים כדי להראות לך את כבודו.  Ex. 32; 1your 35: אלוהים דיבר אל משה; Ex. 33. "9 וכאשר משה הלך לאוהל המועד, עמוד מעונן ירד, ועמד על פתח האוהל;ותדבר ה 'אל משה. 10 וכל העם רואה את דוכן עמוד מעונן בדלת המשכן, וכל האנשים, הוא העלאה סגדו, לכל אדם בפתח tenda.11 וידבר יהוה אל משה פנים פנים, כאיש עם חבר שלך. והוא פנה שוב למחנה: אבל משרתו, צעיר יהושע בן נון, לא מתוך המשכן. " לבסוף, משה היה מיוחד מאוד לאלוהים. משה קנה קטטה בכיוון הנכון עם אלוהים בשם עמו: מרדני וממלמל. כן: הם היו עקשנים ולא צייתנים מדי;ומשה בפני זעמו של "אלוהים" לאנשיו כדי להציל.ל" אלוהים "אף הציע למשה, עם אחר, עוד אנשים פחות מרדניות, צייתן יותר! אבל משה נשאר איתן בהגנה על האנשים, בצום שלו. בתפילה, בהשתדלות.ארבעים יום של צום ותפילתו של משה שבר את כוחות אופל, והעביר את החמלה האלוהית. והציל את בני עמה למות במדבר. זה לא קרה בגלל ההתמדה, ההתמדה, על ידי זעקת Moises. אלוהים נתן ללעזור לאנשים האלה.
אדם כמו משה בכל התנ"ך, לא היה, ולעולם לא יהיה. "אלוהים" אהב הרבה למשה בגלל נאמנותו, ועד היום, אף אחד לא יודע היכן גופתו נקברה. תפילה וצום בימי שופטים. לפני הרצאתו של יהושע, ששירת 'כל ימי חייו, והיה בוחר לבלות את אנשיו, לצד השני של נהר הירדן.הארץ המובטחת. אלוהים מדבר אל יהושע ולעודד אותו. יהושע. 1; 1your 9: יהושע, מכין לחצות את ירדן עמו. Js. 1, 10 ao18. חוצה את ירדן עם אנשיו ועם ארון הברית, שהייתה אחראי ביהושע. Js.3.1ao17.להבנה טובה יותר של כל דבר, גם לקרוא את הפרק. 4 ... ביהושע פעמים אנשיו לא סבלו יותר מרדיפה.לאלוהים היה עם יהושע בכל ימיו. שופטים. 2; 6, "כאשר יהושע היה לתת לאנשים היו לבני ישראל, כל אדם לנחלתו להחזיק את הקרקע. 7 האנשים שירתו אדון כל הימים יהושע, וכל ימי הזקנים שהאריכו ימי יהושע, שראו את כל העבודה הגדולה של ה ', שהוא עשה לישראל. 8 הוא מת, לעומת זאת, יהושע בן-נון, עבד יהוה, בגיל מאה ועשר שנים; "
כי היו שם שופטים בישראל! למה בני ישראל חזרו לעשות את אותן טעויות, חטאים, אהבה וסגידה לאלים אחרים, אבל אלוהים האמיתי.ל" אלוהים "זה לשים את השופטים בישראל! אם לשפוט אנשיו, לכוון אותם על מסלול. אבל זה היה מספיק שופט שמת, להם לחזור לעשות את אותן טעויות. שופטים אלה היו אנשים של תפילה, השתדלות, צום מדי. זה היה הקורבן שהיה, ועדיין יש לנו גם היום. גדעון; גבור חיל, מוגן על ידי אלוהים.מלאך מדבר עם גדעון, ונותן את המשימה כדי לספק את ישראל מהמדיינים, ועם 300 גברים, להביס את המדיינים שהיו רבים. כדי שתוכל להבין את הקטע הזה; תצטרך לקרוא את הכובעים. 06:07 שופטים. היו לנו רק גדעון! ישראל הייתה גם שופט דבורה. אבל לפני, היה לי Otinel, אהוד ואחרים. לראות במבט חטוף: שופטים. Jz.3. {...} 9 וכאשר בני ישראל בכו ליהוה, יהוה העלה את מושיע, שנמסר להם, אפילו עתניאל בן קנז, אח כלב של הצעיר. 10 באו עליו רוח ה ', והוא שפט את ישראל; יצאו למלחמה, והלורד נתן מלך Chushanrishathaim של מסופוטמיה, נגד ששרר היד שלך: 11 והארץ הייתה לנוח ארבעים שנה;ועתניאל בן קנז מת. ...  כאשר הייתה זעקה, לא היה תפילה, ואלוהים שלח את שופט אחר לישראל, אבל זה היה מספיק כדי למות שופט זה או שופט, לכל חזרה לתוהו ובוהו. אי ציות ... 15 אבל כאשר בני ישראל בכו ליהוה, יהוה העלה את מושיע, אהוד בנו של גרא, Benjamite, איש איטר היד. ודרכו, בני ישראל נשלחו מחווה לעגלון מלך מואב. 28 ויאמר אליהם, עקוב אחרי, כי יהוה נמסר לידיהם של האויבים שלך, מואב. והם ירדו אחריו, ולקחו את מעברות הירדן לכיוון מואב, ולא סבלו מאדם לעבור מעל. 29 והם הרגו מואב בעת ההיא כעשרה אלף איש, כל חזק ואמיצים; ויש ברח לא. 30 אז מואב היה מאופק יום שתחת ידו של ישראל;והארץ הייתה לנוח fourscore שנים. 31 אחריו היה שמגר בן ענת,  ואשתאול בקברו של אביו מנוח. הוא שפט את ישראל עשרים שנה. אז שמשון השלים את העבודה, נוקם את עצמם מהפלישתים, וישראל התיישבה בעשרים שנים האחרונות. " סמואל. סיפורו של סמואל פגוש: חנה הייתה עקרה, לא יכל להביא ילדים, וסבלה מאוד לזה, בעלה אלקנה; היו ילדים עם האחר. חנה התפללה בלהט לאלוהים, שבא להתבלבל כשיכור. אבל אלוהים שמע את תפילתה של חנה, וענה על זעקתם בתפילה. הנה איך זה קרה: כך אומר ב1 סמואל. Sam.1. {...} 9 אז חנה עלתה לאחר האכילה והשתייה בשילה; עכשיו אלי הכהן ישב על מושב בהודעה של בית המקדש ה '. 10 לכן במרירות נפש, והתפללו לה ', ובכה הרבה, 11 ונדרו נדר, ואמר: O יהוה צבאות! אם אכן נראה על הנגע של השפחה בעיניך, וזוכר אותי, ולא לשכוח את עבדך לך, אבל אתה נותן לו בן, ה 'תיתן לו כל ימי חייו, וראשו לשלילת תער . 12 המשכה להתפלל לפני יהוה, כי אלי סימן את פיה; 13 עכשיו חנה דיברה בלבה; רק הניע את שפתיו, ולא שמע את קולו; לכן, אלי חשב שהיא הייתה שיכורה, ... 17 ואז אלי ענה, לכו לשלום;ואלוהים של ישראל להעניק לך עתירתך שיען אשר עשתה את זה. 18 והיא אמרה, בואי שפחת נפשך למצוא חן בעיניך. אז האישה הלכה בדרכה ואכלה, ולא היה פנים שלך עצובים יותר. 19 והם קמו מוקדם, וישתחוו לפני יהוה, וחזרו, והגיעו לביתם ההרמה. אלקנה ידעה חנה אשתו, והאדון זכר אותה. 20 אז חנה הגה ו, בבוא העת, היה לו בן, ותקרא את שמו שמואל; כי, היא אמרה, יש לי שאלה ה '. 21 עלו איש ההוא אלקנה עם כל הבית שלו, להציע לה 'הקורבן השנתי, ואת נדרו. 22 אבל חנה לא עלו, כי היא אמרה לבעלה: כאשר הילד נגמל, אז אני אביא אותו, כי הוא יכול להופיע לפני יהוה, ויש לציית לאי פעם. 26 והיא אמרה, הו אלוהים שלי! ממש כפי שנפשך יחי, אדונים, אני האישה שעמדה לידך כאן, מתפלל לאלוהים. 27 לילד הזה התפלל, והאדון ענה העתירה, כי אני עשיתי את זה. 28 לכן יש לי גם השאיל לו לה '; כל הימים לחיות, הלורד מועברים. והוא העריץ את האדון. "
אנה למלא את הבטחתו ל" אלוהים "! סמואל נגמל לאחר נלקח לביתו של אלי, ונמסר לו לכומר כדי לשרת את אלוהים כל חייו. וכך זה קרה. חנה התפללה ואמרה, 1 סם. 2. "1 וחנה התפללה, ואמר, הלב שלי צוהל בלורד; הקרן שלי היא מרומם בלורד; הפה שלי מוגדל על האויבים שלי, כי אני לשמוח בישועתך. 2 אין אף אחד קדוש כמו הלורד; אין אף אחד לידך; אין רוק כמו אלוהים שלנו. 3 שיחה לא יותר מאוד בגאווה, לא מתוך יהירות הפה שלך;ליהוה הוא אלוהים של ידע, ועל ידו פעולות נשקלות. 4 הקשתות של האדיר שבורות, וחלשים חגורים עם כוח. 5 מי שהיו מלאים שכרו את עצמם ללחם, ויש לי רעב מי שהיו רעבים כבר לא;לעקר נשא שבעה ילדים, ושיש לו ילדים רבים נימק. 6 'הוא מה שלוקח חיים ונותן; מביא אל שאול ומעלה שם למעלה. 7 יהוה עושה עניים ועשירים; טבח וגם מרומם. 8 קומו מהעפר הדל, ערימת הזבל מעלה את הנזקקים, כדי להפוך אותם לשבת עם נסיכים, כדי להפוך אותם לרשת את כסא הכבוד; כי ה 'היא עמודי התווך של כדור הארץ, הם שמו אותו על העולם. 9 הוא ישמור הרגליים של הקדושים שלו, והרשעים יהיו שקטים בחושך; לאף גבר לא יכריע בכוח. 10 יריבי יהוה יהיו שבורים לחתיכות;מרעמי שמים עליהם.הלורד ישפוט קצות הארץ; ייתן כוח למלכו, ולרומם את הקרן שלו נמשח. 11 ואלקנה הלכו להרמה לביתו.הנער, לעומת זאת, היה משרת את האדון לפני אלי הכהן. "
זה יהיה מחולק לחלקים, כך שכולם מרגישים העניין לדעת יותר על צום ותפילה
מחקר וכתיבה חבר José Carlos ריביירו התמ"ג של MS ינואר 15

Comentários

Postagens mais visitadas deste blog

Bíblia Sagrada comentada por livros por José Carlos Ribeiro Comentário nos livros de Joel, Amós, Obadias, Jonas & Miquéias: livros 29, 30,31,32,33 e 34

 Bíblia Sagrada comentada por livros por José Carlos Ribeiro    Comentário nos livros de Joel, Amós, Obadias, Jonas & Miquéias: livros 29, 30,31,32,33 e 34           O nome Joel significa, literalmente, “ Jeová é Deus”. Este é um nome muito comum em Israel, e Joel, o profeta, é especificado como o filho de Petuel. Nada é conhecido a respeito dele ou da circunstância de sua vida. Provavelmente que ele tenha vivido em Judá e profetizado em Jerusalém. Não há como datar o livro com absoluta certeza, e os estudiosos variam em suas opiniões. Há referências tanto em Amós como em Isaías, que também estão em Joel (comparar Amós 1.2 com Joel. 3.16 e Isa. 13.6 com Jl 1.15) É opinião de muitos conservadores que Amós e Isaias tenham tomado emprestado de Joel, fazendo-o um dos mais antigos dos profetas menores. Além do mais, a adoração a Deus, a qual o sumo sacerdote Joiada restaurou durante o reinado de Joás (2.Rs 11; 2Crôn. 23.16), é suposta por Joel. Portanto muitos sustentam que

How to receive and deserve God's blessings in your life. Part V III. Purity and perseverance: it is part of God's blessings: also in Greek English and German

Como receber e merecer as bênçãos de Deus em sua vida. Parte V III. A                                              Pureza e perseverança: faz parte das bênçãos de Deus:                                                                                   Nobres leitores o tema continua mostrando um pouco mais sobre pureza e perseverança, pois é algo muito difícil nos dias de hoje. Ser puro incomoda, e perseverar em honestidade, lealdade, justiça, temor e obediência também incomodam. No mundo globalizado de hoje é quase impossível encontrar alguém puro, integro, honesto etc. ser puro não te dará benefícios financeiros, morais e religiosos. Vejam o exemplo do que esta acontecendo em nosso País onde ser corrupto, ladrão, bandido, canalha, pilantra, trás milhões de dólares nas contas destas pessoas. Ser puro neste País tem sentido contrario, pois aqui no Brasil, eles se purificaram e perseveram em corrupções roubando todo um País. A pureza de nossos políticos é tão evidente que, não consegui

Discernimento, entendimento e Sabedoria: O que é discernimento segundo a Bíblia. Parte I Também em Inglês Grego e Alemão

Discernimento, entendimento e Sabedoria: O que é discernimento segundo a Bíblia. Parte I                   Conhecendo  melhor a Bíblia, e a palavra de Deus.            Nobres leitores irei mostrar a todos vocês um pouco mais sobre o que é discernimento segundo a palavra de Deus.  O discernimento é essencial no processo de tomar decisões sábias.   A Bíblia diz em Tiago 1: “ 5  E, se algum de vós tem falta de sabedoria, peça-a a Deus, que a todos dá liberalmente, e o não lança em rosto, e ser-lhe-á dada. 6  Peça-a, porém, com fé, em nada duvidando; porque o que duvida é semelhante à onda do mar, que é levada pelo vento, e lançada de uma para outra parte. 7  Não pense tal homem que receberá do Senhor alguma coisa. 8  O homem de coração dobre é inconstante em todos os seus caminhos. 9  Mas glorie-se o irmão abatido na sua exaltação, 10  E o rico em seu abatimento; porque ele passará como a flor da erva. 11  Porque sai o sol com ardor, e a erva seca, e a sua flor cai, e a formos